Sterownik do centralnego (wytłumaczenie kabelków)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sterownik do centralnego (wytłumaczenie kabelków)
Witam,
Napewno dla wszystkich banalna sprawa =) Dla mnie jednak nie bardzo =(
Kupiłem sterownik na pilota do fabrycznego centralnego. Tylko z instrukcji, nie rozumiem niektórych opisanych wyjść i wejść do sterownika. Mógłby ktoś mi pomóc i napisać tak bardziej zrozumiale co one oznaczają i do czego to podpiąć? Bardzo bym prosił, bo się głowie i głowie nad tym...
Napewno dla wszystkich banalna sprawa =) Dla mnie jednak nie bardzo =(
Kupiłem sterownik na pilota do fabrycznego centralnego. Tylko z instrukcji, nie rozumiem niektórych opisanych wyjść i wejść do sterownika. Mógłby ktoś mi pomóc i napisać tak bardziej zrozumiale co one oznaczają i do czego to podpiąć? Bardzo bym prosił, bo się głowie i głowie nad tym...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
szary - nigdzie, chyba że wykorzystasz sygnał masy pojawiający się na nim do czegoś tam, np dodatkowego siłownika klapy
fioletowy - nigdzie, chyba że robisz sobie odcięcie zapłonu albo pomopy paliwowej itp. Wtedy podłączsz go do dodatkowego przekaźnika który rozłącza wybrane przez ciebie urzadzenie
niebieski zielony nie wiem, podaj cała instrukcję
Pozostałe dwa, daja impuls masy do zamykania i otwierania centrala. Musisz sygnał masy zamienić na plus "przerzutnikami" czyli odpowiednio podłączonymi przekaźnikami, znajdziesz szukajką
Kable z przerzutników podłaczasz: otwieranie do zeilonego w słupku drzwiowym, po drugiej stronie jak wchodzi wiązka z drzwi, zamykanie do szarego w tym samym miejscu. Oba możesz znaleźć też we wtyku pompki, masz do wyboru jak chcesz.
fioletowy - nigdzie, chyba że robisz sobie odcięcie zapłonu albo pomopy paliwowej itp. Wtedy podłączsz go do dodatkowego przekaźnika który rozłącza wybrane przez ciebie urzadzenie
niebieski zielony nie wiem, podaj cała instrukcję
Pozostałe dwa, daja impuls masy do zamykania i otwierania centrala. Musisz sygnał masy zamienić na plus "przerzutnikami" czyli odpowiednio podłączonymi przekaźnikami, znajdziesz szukajką
Kable z przerzutników podłaczasz: otwieranie do zeilonego w słupku drzwiowym, po drugiej stronie jak wchodzi wiązka z drzwi, zamykanie do szarego w tym samym miejscu. Oba możesz znaleźć też we wtyku pompki, masz do wyboru jak chcesz.
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2007 17:10 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A to to co pisałem o centralu sie nie tyczy twojej centralki się nie tyczy. Używasz schematu 4 sterowanie dwoma plusami (nie schematu do zamka pneumatycznego) kolory kabli do których podłączasz jak podałem. Przekaźnika blokady niema, pisze tam (mam na myśli fioletowy kabelek) że obciążalność jest 300 mA, czyli jak nie było przekaźnika w pudełku to musisz dokupić - o ile chcesz to odcięcie robić. Zwykły przekaźnik. Pin 85 do tego fioletowego, 86 do stałego plusa, do 86 i 87 podpinasz konce przeciętego kabla np od pompy o ile to nie diesel (czerwono-żółty w progu kierowcy)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tak jak mowilem
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... ny++pilota
a co do pinów to http://www.allegro.pl/item259520842_prz ... iatel.html
spojr na foto , tam sa piny na przekazniku
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... ny++pilota
a co do pinów to http://www.allegro.pl/item259520842_prz ... iatel.html
spojr na foto , tam sa piny na przekazniku
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości