[mk2] Jak daje gazu to .....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Jak daje gazu to .....
Witam
Tak jak w temacie jak dodaje mocno gazu to slychac jakby gdzies z pod spodu uciekalo powietrze (niewiem jak to okreslic), wogole auto sie slabo zbiera i jest jakis zmulowne. Moze kat do kapy??? Jakby ktos cos wiedzial to bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Tak jak w temacie jak dodaje mocno gazu to slychac jakby gdzies z pod spodu uciekalo powietrze (niewiem jak to okreslic), wogole auto sie slabo zbiera i jest jakis zmulowne. Moze kat do kapy??? Jakby ktos cos wiedzial to bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
jak sie wciska gaz to w kolektorze ssacym cisnienie rosnie do okolo 0 bar (normalnie jest od 0,6 do 0,4 bar podcisnienia) wiec wywalaj katabo tylko to moze syczec
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
podstawka gaznika w intercarsie to koszt od 50 do 80 zl w przypadku mojego gaznika 2E ale 2E2 ma taka sama wg katalogu. 50-polska podstawka, 80-niemiecka.
ja bym sie w wymiane sam nie bawil... jak mechanior to zobaczyl to tylko zaklął tam idzie tyle tych rureczek od podcisnienia, kabelkow elektrycznych i wezy od chlodzenia ze jak bym nie reflektowal zeby robic to samemu... ale jak sie czujesz na silach to why not...
ja bym sie w wymiane sam nie bawil... jak mechanior to zobaczyl to tylko zaklął tam idzie tyle tych rureczek od podcisnienia, kabelkow elektrycznych i wezy od chlodzenia ze jak bym nie reflektowal zeby robic to samemu... ale jak sie czujesz na silach to why not...
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
ja rozbierałem gażnik 2ee ten co ty masz bo w PN-ce.
zaden problem, tylko sobie najpierw rozrysuj jakie kable gdzie idą, zresztą to nie problem bo wtyczki raczej sie nie powtazają, i nie wepniesz 2 pinowej złaczki do 3 pinowego gniazda:) a podciśnienie rozrysuj jak idzie. potem odkrecasz 3 śruby, chyba kluczem 10 na gazniku i zdejmujesz go, potem odkręcasz podstawe gażnika, 4 śruby i zakaładasz nowa itp:) tylko uważaj, nie wrzuc nic do gażnika ani do kolektora ssacego!!!!!!
pozdro
zaden problem, tylko sobie najpierw rozrysuj jakie kable gdzie idą, zresztą to nie problem bo wtyczki raczej sie nie powtazają, i nie wepniesz 2 pinowej złaczki do 3 pinowego gniazda:) a podciśnienie rozrysuj jak idzie. potem odkrecasz 3 śruby, chyba kluczem 10 na gazniku i zdejmujesz go, potem odkręcasz podstawe gażnika, 4 śruby i zakaładasz nowa itp:) tylko uważaj, nie wrzuc nic do gażnika ani do kolektora ssacego!!!!!!
pozdro
Mk3 GTI 16V ABF
gaznik troche sie kolebie... nie wiem czy masz gaz, ale jak gazownik bil sie z moim goferkiem to ruszal gaznikiem na wolnych obrotach i jak przegial mocniej to obroty spadaly... sprobuj moze takiego manewru... tak zdiagnozowal u mnie lewe powietrze z podkladki wlasnie.
Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl
www.scirocco.pl
u mnie to ze samochod wariowal na wolnych obrotach zostalo zdiagnozowane jako uszkodzona podstawka gaznika, ale jest to na gazie wiec nie wiem jak sie to ma do benzyny. poza tym moj samochod palil ok.15 litrow gazu na 100 km. i to tez byl jeden z objawow... teraz sprawdzam wyniki spalania na nowej podstawce.
aha jeszcze jedno... ta podstawka po wyjeciu nie byla gdzies wyraznie peknieta czy dziurawa. byla tylko sparciala i to wystarczylo zeby ssal sobie lewe powietrze.
aha jeszcze jedno... ta podstawka po wyjeciu nie byla gdzies wyraznie peknieta czy dziurawa. byla tylko sparciala i to wystarczylo zeby ssal sobie lewe powietrze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 453 gości