Wymiana plynu chlodzacego.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana plynu chlodzacego.
Witojcie chlopcy! Idzie zima, ja golfa mam od koncowki lata i w zwiazku z tym chcialem sie zapytac czy dam rade wymienic sobie wode na borygo. Jak spuscic wode, ile wlac (i czy poprostu wlac), czy moze mam sobie to rozradzic jechac z tym do mechanika.... moja wielka prosba jest taka ze jezeli bede wtanie zrobic to sobie samemu, to napiszcie mi jak to zrobic. Dziekuje, pozdrawiam!!!!
Więc sprawa wygloda tak. Odkręć sobie kurek w zbiorniczku wyrównawczym, sciągnij waż z choldnicy z dolu ten gruby. Mozesz tez go sciagnąć z pompy wodnej. Woda z cholodnicy wyleci, teraz kwestia wody w bloku. W pompie wodnej masz trzy weze jeden co idzie z chlodnicy ten gruby i dwa cieńsze. Zeby spuścic wode z bloku sciagnij jeden z tych dwoch cienszych i woda powinna wyleciec. Jak wszystko wyleci to pozakladaj weze nalej plynu do max. to bedzie okolo 5l Uklad bedzie jeszcze zapowietrzony i przez jakis czas bedzie ubywac plynu. Mozesz go tez odpowietrzyc odkrecajac ten cieniutki wezyk od zbiorniczka wyrownawczego i zasysajac z niego powietrze. ps uwazaj zeby sie nie napic pozdro
BB (borówka, bandit ...)
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
Wszystko ok, tylko że układ odpowietrzy się sam. Poza tym dobrze jest przed nalaniem nowego płynu oczyścić układ wlewając np. jakiś specyfik do czyszczenia, włączyć silnik, żeby trochę pochodził, spuścić to z układu i zalać nowym płynem. Rozgrzać silnik aż włączy się wentylator, niech tak chwilę pochodzi, potem najlepiej następnego dnia, jak silnik jest zimny, uzupełnić ewentualny brak płynu do poziomu między min i max. Ważne, aby robić to na zimnym silniku.GTI KR pisze:Więc sprawa wygloda tak. Odkręć sobie kurek w zbiorniczku wyrównawczym, sciągnij waż z choldnicy z dolu ten gruby. Mozesz tez go sciagnąć z pompy wodnej. Woda z cholodnicy wyleci, teraz kwestia wody w bloku. W pompie wodnej masz trzy weze jeden co idzie z chlodnicy ten gruby i dwa cieńsze. Zeby spuścic wode z bloku sciagnij jeden z tych dwoch cienszych i woda powinna wyleciec. Jak wszystko wyleci to pozakladaj weze nalej plynu do max. to bedzie okolo 5l Uklad bedzie jeszcze zapowietrzony i przez jakis czas bedzie ubywac plynu. Mozesz go tez odpowietrzyc odkrecajac ten cieniutki wezyk od zbiorniczka wyrownawczego i zasysajac z niego powietrze. ps uwazaj zeby sie nie napic pozdro
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Jedno pytanie nie powinno się odlapic silnika , powinien tak dlugo pracowac azsie twrmostat otworzy i uzupelnic ubytek plynu?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
jak nie spuscisz wody z bloku to nie bedzie czego uzupelniac. Jak spuscisz to lepiej niech chodzi na zakreconym kurku bo moze wode wywalic bo to jest uklad cisnieniowy. Jak tak popracuje to uzupelnij po jakims czasie. Ja po takim odpowietrzeniu jak muwilem praktycznie niczego nie musialem dolewac
BB (borówka, bandit ...)
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 121 gości