[GOLF MKIV] 1.9 TDI by EcuProject
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MKIV] 1.9 TDI by EcuProject
Witam.
Seryjnie golf wyjechał z fabryki z silnikiem AJM 115 ps.
Zawieszenie to sprężyny eibacha + amorki Bilsteina B6 i lekkie felgi (8,7 kg )drag 18" z oponkami Bridgestone Potenza 225x40x18
I. Pierwsze modyfikacje jakie przeprowadziła firma EcuProject
1. Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by EcuProject Wrocław
2. Turbina od ARL by EcuProject Wrocław
3. Big IC z orurowaniem by EcuProject Wrocław
4. Pompowtryski BA od 130 Pdka
5. Map sensor 2 barowy by EcuProject Wrocław
Po tym wszystkim wyszło 190ps i 399nm
II. Niestety było mało więc zawitały nowe graty pod maską:
1. Nowy silnikm z 2005 roku ARL (150ps) z najmocniejszymi pompkami AL
2. Docisk i dwumasa od sharana (kompletne sprzegło)
3. Nowy intercooler.
4. nowiutka turbina od ARL delikatnie przerobiona.
5. Nowy dolot.
6. Autko standardowo miało założone tarcze hamulcowe o wielkosci 280mm.
Zostały juz zmienione na tarcze (z zaciskami) o wielkości 312mm. (wielkie dzięki Daniel za pomoc )
Teraz minimalna felga jaka można założyć to 16"
Oto co pokazała hamownia: 204ps i 407nm
Wykresik w pewnym momencie delikatnie opada ale znamy juz przyczyne i będzie w najbliższym czasie usunieta.
Ostatni wykresik. moc dostępna przy duzo niższych obrotach, ciągnie juz od samego dołu.
Zlikwidowany delikatny dołek z poprzedniego wykresu.
Ostatecznie 205 ps i 435 nm.
Mam nadzieje, że sprzęgło pożyje troche
III. Apetyt rośnie w miare jedzenia więc , czas na nowe mody .
1. Big Turbo (nie gt2256v, nie gt2260v), było coś większego??????
2. Filtr stożkowy
3. przelotowy wydech 3"
Efekt 231ps, 428nm
Turbo będzie zmieniane na "lepsze", narazie jeżdże na takim setupie:
Turbo już wymienione, nowy sofcik oczywiście i efekt poniżej:
226ps 449nm
Jeździ sie dużo lepiej niż na wcześniejszym setupie
Pozdrowienia dla chłopaków z EcuProject i jeszcze raz dzięki za kawał dobrej roboty (te nieprzespane noce) , no i za dobrą kawe
Czas na troche zmian w środku:
1. skórzana limitowana kierownica Victor reinz
2. słupki z sopranami i zegarem od doładowania turbiny - stri racing.
3. nakładki na pedały
4. licznik, myśle, że troche ładniejszy (specjalne podswietlane tarcze indiglo)
5. gałka zmiany biegów.
6. uchwyt od R32.
7. lampka wnętrza z podświetlanymi przyciskami.
8. klameczki od R32
9. Założone podświtlane kratki od Bory
10. Fotele RECARO
11. czarne lusterko
12. aluminiowe dodatki na kosole środkową z R32.
13. Założone podgrzewanie foteli.
Na zewnątrz też zaszło pare drobnych zmian
1. Zmienione lampy z przodu i z tyłu
2. Założony długo oczekiwany oryginalny zderzak od r32. Udało się trafic oryginał więc dopasował sie dobrze.
3. Dokładka tylna ABT ( dobrze pasuje do zderzaka przedniego od r32.)
4. Zlikwidowane wycięcie w masce.
5. Zlikwidowany znaczek na klapie
6. Założone progi z allegro
7. Zawitało też małe lewe lusterko jak w wersji JAPAN
8. dystanse na tył 2,7cm
W trakcie zakładania zderzaków, progów......
Nowe tarcze i klocki na tyle zawitały
A tu kilka fotek w trakcie pracy.
Tak wygladały moje pierwsze 18":
Pare zdjęć z TUNINGOWISKA 2008 (to ostatnie to przez przypadek wyszło )
Pare fotek na starych felgach:
[
Nowe fele na nowy sezon: 18" 8J i jak zwykle tylko 9kg WAGI , oponki 225/40/18
Seryjnie golf wyjechał z fabryki z silnikiem AJM 115 ps.
Zawieszenie to sprężyny eibacha + amorki Bilsteina B6 i lekkie felgi (8,7 kg )drag 18" z oponkami Bridgestone Potenza 225x40x18
I. Pierwsze modyfikacje jakie przeprowadziła firma EcuProject
1. Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by EcuProject Wrocław
2. Turbina od ARL by EcuProject Wrocław
3. Big IC z orurowaniem by EcuProject Wrocław
4. Pompowtryski BA od 130 Pdka
5. Map sensor 2 barowy by EcuProject Wrocław
Po tym wszystkim wyszło 190ps i 399nm
II. Niestety było mało więc zawitały nowe graty pod maską:
1. Nowy silnikm z 2005 roku ARL (150ps) z najmocniejszymi pompkami AL
2. Docisk i dwumasa od sharana (kompletne sprzegło)
3. Nowy intercooler.
4. nowiutka turbina od ARL delikatnie przerobiona.
5. Nowy dolot.
6. Autko standardowo miało założone tarcze hamulcowe o wielkosci 280mm.
Zostały juz zmienione na tarcze (z zaciskami) o wielkości 312mm. (wielkie dzięki Daniel za pomoc )
Teraz minimalna felga jaka można założyć to 16"
Oto co pokazała hamownia: 204ps i 407nm
Wykresik w pewnym momencie delikatnie opada ale znamy juz przyczyne i będzie w najbliższym czasie usunieta.
Ostatni wykresik. moc dostępna przy duzo niższych obrotach, ciągnie juz od samego dołu.
Zlikwidowany delikatny dołek z poprzedniego wykresu.
Ostatecznie 205 ps i 435 nm.
Mam nadzieje, że sprzęgło pożyje troche
III. Apetyt rośnie w miare jedzenia więc , czas na nowe mody .
1. Big Turbo (nie gt2256v, nie gt2260v), było coś większego??????
2. Filtr stożkowy
3. przelotowy wydech 3"
Efekt 231ps, 428nm
Turbo będzie zmieniane na "lepsze", narazie jeżdże na takim setupie:
Turbo już wymienione, nowy sofcik oczywiście i efekt poniżej:
226ps 449nm
Jeździ sie dużo lepiej niż na wcześniejszym setupie
Pozdrowienia dla chłopaków z EcuProject i jeszcze raz dzięki za kawał dobrej roboty (te nieprzespane noce) , no i za dobrą kawe
Czas na troche zmian w środku:
1. skórzana limitowana kierownica Victor reinz
2. słupki z sopranami i zegarem od doładowania turbiny - stri racing.
3. nakładki na pedały
4. licznik, myśle, że troche ładniejszy (specjalne podswietlane tarcze indiglo)
5. gałka zmiany biegów.
6. uchwyt od R32.
7. lampka wnętrza z podświetlanymi przyciskami.
8. klameczki od R32
9. Założone podświtlane kratki od Bory
10. Fotele RECARO
11. czarne lusterko
12. aluminiowe dodatki na kosole środkową z R32.
13. Założone podgrzewanie foteli.
Na zewnątrz też zaszło pare drobnych zmian
1. Zmienione lampy z przodu i z tyłu
2. Założony długo oczekiwany oryginalny zderzak od r32. Udało się trafic oryginał więc dopasował sie dobrze.
3. Dokładka tylna ABT ( dobrze pasuje do zderzaka przedniego od r32.)
4. Zlikwidowane wycięcie w masce.
5. Zlikwidowany znaczek na klapie
6. Założone progi z allegro
7. Zawitało też małe lewe lusterko jak w wersji JAPAN
8. dystanse na tył 2,7cm
W trakcie zakładania zderzaków, progów......
Nowe tarcze i klocki na tyle zawitały
A tu kilka fotek w trakcie pracy.
Tak wygladały moje pierwsze 18":
Pare zdjęć z TUNINGOWISKA 2008 (to ostatnie to przez przypadek wyszło )
Pare fotek na starych felgach:
[
Nowe fele na nowy sezon: 18" 8J i jak zwykle tylko 9kg WAGI , oponki 225/40/18
Ostatnio zmieniony pn sty 10, 2011 21:35 przez Ponior, łącznie zmieniany 92 razy.
ladny golfik na ladnej feldze pozdrawiam ....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1441598#1441598
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1441598#1441598
.............................
Felgi ładne, ale lampy z tyłu to ja bym wymienił, nie pasuja do takiego potworka, a tak poza tym to ładniusi, w koncu to mk4, wazne ze Tobie sie podoba.
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 11:16 przez cylinder, łącznie zmieniany 1 raz.
No ładną inwestycję zrobiłeś w motor, ale efekt piękny gratulacjePonior pisze:Kolektor ssacy od AWX z wywalonym EGR by DynoSoft Wrocław
Turbina od ARL by DynoSoft Wrocław
Big IC z orurowaniem by DynoSoft Wrocław
Pompowtryski BA od 130 Pdka
Map sensor 2 barowy by DynoSoft Wrocław
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- nygus25002
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz cze 17, 2007 22:23
- Lokalizacja: ŁABISZYN-anglia
- Kontakt:
niezly motorekpo modach
ile kosztowala cie przerobka motorka z czsciami?
golfik superrr
zapraszam do siebie:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113911
ile kosztowala cie przerobka motorka z czsciami?
golfik superrr
zapraszam do siebie:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113911
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1173
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:37
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
- Kontakt:
no prosze prosze... ale wypasny golfik !!! i ta moc... nie mam pytan furka naprawde baaaardzo ladna !
PozdroVWka
PozdroVWka
SPRZEDAM NOWE SPREZYNY EIBACH PRO KIT DO GOLFA MK4 (SILNIK 1,4 i 1.6) ---> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=959499498
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
Sprzedam dywniki welurowe czarne ORI VW ze stoperami -> info PW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości