
Przepustnica w PG
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przepustnica w PG
Z tego co wiem (niby) to przepustnica w PG robi tez jako zawor upustowy ? Czy mozna to jakos zmodyfikowac zeby maxymalne cisnienie doładowania utrzymywało sie dłuzej ? Lub cos w tym stylu bo jestem w tym temacie zielony 

[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a z tego co ja wiem,to przed przepustnicą jest ustrojstwo zwane bypass i ma ono w swojej budowie mała przepustniczke,która otwiera się wraz z zamknięciem przepustnicy dolotu i odprowadza nadmiar powietrza spowrotem do kompresoramelon pisze:Z tego co wiem (niby) to przepustnica w PG robi tez jako zawor upustowy ?

[ Dodano: Nie Paź 28, 2007 21:40 ]
zamontuj sobie wskaźnik boost i zobaczysz,że kompresor dmucha maks ciśnieniem przy sandale w podłodze również bez obciążenia,gdyż doładowanie uzależnione jest od prędkości obrotowej silnika,a nie tak jak w przypadku turbo od ilości przepływu spalin...




- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
pisz pw do apsika,ja nie siadziałem w PG aż tak dogłebnie jak on
[ Dodano: Nie Paź 28, 2007 22:10 ]
chociaż podejrzewam,że kombinacje z bypassem nie przyniosą wielkich rezultatów...najlepiej przejrzyj temat o apsikowym G60,są tam opisane wszystki mody jakie zrobił apsik na swoim cukiereczku

[ Dodano: Nie Paź 28, 2007 22:10 ]
chociaż podejrzewam,że kombinacje z bypassem nie przyniosą wielkich rezultatów...najlepiej przejrzyj temat o apsikowym G60,są tam opisane wszystki mody jakie zrobił apsik na swoim cukiereczku





Mozna nieznacznie podregolowac przepustnice ze szybciej sie zawor zwrotny zamknie a jedyne co to da to iz nie bedziesz musial wciskac do dechy pedal gazu by miec zawor zamkniety. Generalnie robota nie warta swieczki jak dla mnie bo i tak bedzie to samo maxymalne doladowanie jakie bylo wczesniej.
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 11:00 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
to rozwiązanie jest bardzo dobre i nieopłaca sie tego ruszac a tymbardziej wymieniac na zawór blow-off. jak dodajesz gaz na maksa to i tak przepustnice zwrotną masz zamknietą
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- LEON CORRADO
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 21:24
- Lokalizacja: Niemodlin
LEON CORRADO, był juz o tym temat wystarczy uzyć opcji szukaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101469

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101469
Dive deep or go home
- LEON CORRADO
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 21:24
- Lokalizacja: Niemodlin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości