Rude wyłazi!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rude wyłazi!
Witajcie!
Od niedawna jestem posiadaczem jedenastoletniej trójki kombi i mam jedno pytanie.
Czy często się zdarza, aby rdza pojawiała się na drzwiach w okolicach tylnych szyb, u góry, dokładnie pod paskiem dzielącym tylną szybę. Jaka może być przyczyna i jak z tym walczyć.
Sa tam takie burchle i widać, że coś się dzieje.
Dzięki za pomoc!
Od niedawna jestem posiadaczem jedenastoletniej trójki kombi i mam jedno pytanie.
Czy często się zdarza, aby rdza pojawiała się na drzwiach w okolicach tylnych szyb, u góry, dokładnie pod paskiem dzielącym tylną szybę. Jaka może być przyczyna i jak z tym walczyć.
Sa tam takie burchle i widać, że coś się dzieje.
Dzięki za pomoc!
Tomek
tylnia klapa w mk3 to pierwsze miejsce gdzie pojawia sie rdza
ja dopiero odebrałem auto od blacharza , i jestem zadowolony , za szpachel + lakierke (3 całe elementy + kilka punktów) + pognieciony błotnik zapłaciłem 250 zł , a różnicy w kolorze wcale nie widać
także myśle , że nie warto czekać tylko robić odrazu bo potem jest o wiele więcej roboty
ja dopiero odebrałem auto od blacharza , i jestem zadowolony , za szpachel + lakierke (3 całe elementy + kilka punktów) + pognieciony błotnik zapłaciłem 250 zł , a różnicy w kolorze wcale nie widać
także myśle , że nie warto czekać tylko robić odrazu bo potem jest o wiele więcej roboty
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Tak golfy miały ocynk , nowsze modele nawet i klape miały w ocynkuadas01 pisze:hmm to dlaczego moja klapa jest w idealnym stanie a puchną mi progi z obu stron ?Marihuana Man pisze:Tam wyłazi rdza bo to jedyny element w mk3 bez ocynku... i wzystko
tak w ogóle to mk3 był ocynkowany? nie wiedziałem nawet
A co do twoich progów to może coś z nimi było robione?? a nawet jak nie to pierwsze miejsca najbardziej stykające się z wilgocią , solą i kamieniami
250 to w sumie niewiele dales. Ja dzis bylem u blacharza i mi krzyknal za tylka klape oraz dwa punkty na drzwiach 350:/ ale chyba bede szukal dalej.Moze cos taniej znajdeadamo122 pisze:tylnia klapa w mk3 to pierwsze miejsce gdzie pojawia sie rdza
ja dopiero odebrałem auto od blacharza , i jestem zadowolony , za szpachel + lakierke (3 całe elementy + kilka punktów) + pognieciony błotnik zapłaciłem 250 zł , a różnicy w kolorze wcale nie widać
także myśle , że nie warto czekać tylko robić odrazu bo potem jest o wiele więcej roboty
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:58
- Lokalizacja: Hajnówka
adamo122 pisze:tylnia klapa w mk3 to pierwsze miejsce gdzie pojawia sie rdza
ja dopiero odebrałem auto od blacharza , i jestem zadowolony , za szpachel + lakierke (3 całe elementy + kilka punktów) + pognieciony błotnik zapłaciłem 250 zł , a różnicy w kolorze wcale nie widać
także myśle , że nie warto czekać tylko robić odrazu bo potem jest o wiele więcej roboty
za tanio tyle to kosztuje lakier i inne potrzebne materiały.litr perły to 420 zł.Mnie malowal to policzyl lakier 0,5 l i inne szpachle papier ,tasmy i 100 za element .Malowalem 3 elementy.to mnie wyniosło 600
- VWjowiec
- ..::Golf Black Club::..
- Posty: 239
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
jak byłem w Lubinie po swojego to jak oglądałem to co drugi golf miał pęcherze pod uszczelką w tylnich drzwiach więc to nie jest chyba wina tego że było coś robione juz
a klape dzisiaj sam robiłem jedyny koszt to 45gr za 4 śruby od listwy były tak pordzewiałe ze musiałem rozwiercać, reszte gratów miałem juz
a klape dzisiaj sam robiłem jedyny koszt to 45gr za 4 śruby od listwy były tak pordzewiałe ze musiałem rozwiercać, reszte gratów miałem juz
nie sadze by byly robione bo bryczka z niemiec przyjechala a tam raczej nikt nie bawi sie w skladanie do kupy szrotow. Choc niewykluczone ze dziadzio od ktorego zakupilem bryke gdziesz przywalil...Gacek- Marek pisze:na 100% były robione Twoje drzwi w nim nie ma prawa wyłazić rdza ale nic nie zrobisz chyba ze przed kupnem uzyjesz miernika do pomiaru grubosci lakieru wtedy wszystkie nawet te najlepsze roboty blacharskie wyjda ...Pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
W mojej mk III mam trochę rdzy nad tablicą rejestracyjną nad tym plastikiem małe gdzieś 1 cm ale napewno bedzie rosła jak się jej nie zniszczy (cholerna rdza), i miałem rdzę na dole koło nadkola ale to juz zrobione w ASO VW i jest super. Ale co mnie zaskoczyło to wydrapałem dziurę w drugim moim ale mk II wielką dziurę w nadkolu od środka, wielka jak jabłko i jak tylko tam się pojawiła rdza? a potem taka wielka dziura? Dobrze ze jest to od środka i z zewnątrz tego nie widać he he , ta mk II ma 19 lat a blacha jest poprostu super a nic napewno nie było robione przy niej bo to auto jest z pewnych rąk. Dziś zamieszczę foto jaka dziura wyleciała w środku auta.
w gdańsku kosztowałoby mnie to jakieś 600 zł, ale ja to robiłem na wsi , a dokładnie to szpachel + lakierka drzwi od listwy w dół , szpachel + lakierka tylnia klapa cała , tylny błotnik był pognieciony (szpachel + lakierka) , progi przy kołach (szpachel + lakier) , plus oczywiście polerka całegofesta pisze:adamo122 pisze:tylnia klapa w mk3 to pierwsze miejsce gdzie pojawia sie rdza
ja dopiero odebrałem auto od blacharza , i jestem zadowolony , za szpachel + lakierke (3 całe elementy + kilka punktów) + pognieciony błotnik zapłaciłem 250 zł , a różnicy w kolorze wcale nie widać
także myśle , że nie warto czekać tylko robić odrazu bo potem jest o wiele więcej roboty
za tanio tyle to kosztuje lakier i inne potrzebne materiały.litr perły to 420 zł.Mnie malowal to policzyl lakier 0,5 l i inne szpachle papier ,tasmy i 100 za element .Malowalem 3 elementy.to mnie wyniosło 600
a materiały nie są takie drogie bo mądrzy lakiernicy nie kupują tego w normalnych sklepach , mam kuzyna lakiernika który kupuje lakier nawet na strzykawki za grosze , a szpachel w małych wiaderkach i wychodzi ich to grosze , tylko oczywiście klientowi powiedzą co innego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 187 gości