[mk3][OEM+]z miłości do detali
Moderator: G0 Karcio
[mk3][OEM+]z miłości do detali
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomogli w tworzeniu tego projektu, oraz tym, z którymi wspólnie jeździliśmy na zloty i spoty
Tak auto zakończyło sezon 2011, i jako takie zostanie w mojej pamięci
Na początku sezonu 2011: https://picasaweb.google.com/wwiecha/ZR ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
HISTORIA
Na początek histioria moich golfów:
Pierwszy z nich został sprowadzony z niemiec przez mojego brata. Wyposażony był w silnik 1.8 AAM, sportowe zawieszenie i 17' felgi dezent. Przez około 2 lata gdy właścicielem był brat auto przeszło kilka zmian i we wrzesniu 2007 zakupiłem je w takim stanie:
niestety nie dane było mi się nim nacieszyć, bo jeszcze we wrześniu ktoś zrobił sobie z dupci mojego auta garaż i nie nadawało się już ono niestety do jazdy:
zapadła decyzja: kupuję następnego golfa III i z 2 robię jeden Traf chciał że akurat na allegro pojawił się... błękitny golf III trzy drzwiowy z silnikiem 1.8 AAM w stanie bardzo średnim, ale za to stabilnym (bezwypadkowy ) I tak w moim zyciu pojawił się on:
auto ściągane z niemiec (podobnie jak "pierwsza edycja"). Silnik i wyposażenie takie jak w rozbitym, auta różnił kolor tapicerki oraz szyberdach, którego "pierwszy" nie miał. Rozbitek posłużył jako dawca, tak więc w "nowym" zaszły następujące zmiany:
-swap silnika
-swap skrzyni biegów
-swap układu wydechowego
-swap zawieszenia
-przełożenie przedniej części (tj. zderzak, gril, lampy)
i tak z 2 aut powstały 2 auta stare poszło na sprzedaż, a nowe było początkiem nowej historii. W takim stanie poszedł "pierwszy"
od razu zrobiłem porównanie obu
jakiś miesiąc pojezdziłem takim autem, a poźniej zaczęło się to co wszyscy kochaja - nowe modyfikacje
Auto zakończyło swoją "karierę" u mnie jesienią 2011. Zostało sprzedane na poprzednich kołach oraz bez sprzętu car audio.
_________________________________________________________________________
OPIS WSZYSTKICH MODYFIKACJI
LAKIER / BLACHARKA:
- gruntowna odnowa blacharsko - lakiernicza (wiosna 2008)
- kolejna blacharka wiosna 2010 - założona klapa z 3 światłem stop
- pomalowanie całego auta + wymiana zderzaków na wersję po face liftingu ( z jednym rowkiem) + listwy boczne od mk4 cabrio + malowanie klamek (wiosna 2011)
- kolor auta błękitny
- zaklepane ranty w nadkolach - aby 17' nie obcierały (wiosna 2008)
stan lakieru (maj 2010)
i to które mi się najbardziej podoba
Auto po malowaniu (wiosna 2011)
docelowo miał być highline look - i w zasadzie jest
Pakiet GTI
- grill GTI (maj 2009) wcześniej 2 żeberka bez znaczka, na początku GL
- "szeroki hokej" - oryginał vw (wrzesień 2007)
- lotka od GTI (marzec 2009)
- Progi GTI (marzec 2009)
LAMPY:
-hella clear (a'la mk4) wraz z żarówkami (od postojówek) typu "blue crystal" (jesień 2007)
- przerobiona instalacja przednich świateł na przekaźniki (wiosna 2011)
-migacze i halogeny clear (jesień 2007)
-tył początkowo clear dymiony (najpierw decante, później katuning), później HELLA MAGIC COLOURS BLUE, obecnie HELLA RED WHITE (od kwietnia 2009)
-migacze boczne dymione - chwilowo były niebieskie, jednak wróciłem do pierwszej opcji (wrzesień 2007)
SILNIK:
-swap na 1.8 AAM (wrzesień 2007), który został w niemczech "zgrzebany" (niestety brak dokładnych informacji co było zrobione). Wykres z hamowni prezentuje się następująco (moc na kołach 17'):
-wkładka filtru powietrza k&n (jesień 2008) http://www.knfilters.com/search/product" onclick="window.open(this.href);return false; ... od=33-2069
+12HP +14NM i +5 do odporności na magię
-dolot Bonrath z nierdzewki - wiosna 2010
-wygłuszenie maski z gti tdi (kwiecień 2009)
przyspieszenie
[youtube][/youtube]
WYDECH:
ogólnie kompletny układ wydechowy sygnowany przez REMUSA (wrzesień 2007)
-tłumik wyliczony na ten silnik /2 końcówki "prostokątne" 92x78 mm (na jesieni 2010 założyłem fabryczny tłumik - co się będzie działo w sezonie jeszcze nie wiem sam - albo wypoleruję ori, albo wróci remus)
-strumienica
ZAWIESZENIE:
- Gwintowane ustawione na ok. -100mm przód -80 mm tył (przód i tył 57.5 mm do błotnika od ziemi) - maj 2010 (wcześniej był H&R "Cup Kit Sport Suspension Kit" -60/-40 mm)
- dołożony drążek stabilizatora z GTI, niestety w AAM seryjnie brak (wiosna 2010)
- rozpórka stalowa regulowana OMP (wiosna 2010)
HAMULCE:
-tył seria, przód przerobiony ze zwykłych tarcz na wentylowane
KOŁA:
- DEZENT model C /CUP/ 17" x 8" ET 35 ,na sezon 2009 zostały wypolerowane ranty - pierwsze foto przed polerką, kolejne już po (wiosna 2008)
- dystanse 3mm
- opony UNIROYAL Rain sport 2 195/40/17 przód i Rain Sport 1 205*40*17 tył
-bębny w czarnym macie (before -> wyczyszczony -> w podkładzie -> after )
na zimę koła 13 z oponkami 175x65x13, oryginalnymi kołpakami vw i rantami plastikowymi
WNĘTRZE:
-było czarne welurowe wnętrze... a teraz są pół kubełki i kanapa profilowana z wersji bon jovi (wiosna 2008)
-Tylna kanapa przerobiona na kanapę z zagłówkami i podłokietnikiem
- dywaniki welurowe grube (ok 10 mm) (maj 2009)
- tapicerki drzwiowe z gti z wersji po lifcie (lato 2008)
-elektryczne szyby /dodane przezemnie/ (lato 2008)
-kierownica była standard z gl, teraz jest z mk3 VR6 (lato 2008)
-gałka zmiany biegów od audi s3 oraz mieszek z golfa vr6 w skórze - z końca '97 (lipiec 2009)
-daszki z lusterkami od xx jahre
-licznik w serii był zwykłym licznikiem z zegarkiem (nie mam fotki) , zamiast niego trafił do auta licznik motometer z obrotomierzem, następnie natchnęło mnie ma MFA, i tak w aucie zagościł ostatni model licznika MOTOMETER MFA do golfa3, ostatecznie uzbrojony w tzw ringi (wiosna 2009)
-elektryczny szyberdach - piszę tu, gdyż był reanimowany przezemnie i od tego czasu działa (wiosna 2008)
-el. sterowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie podgrzewane dysze spryskiwaczy (czerwiec 2009)
- chromowane klamki (lato 2008)
-stojak na telefon (ori vw ) (zima 2008)
- rygielki wolfsburg edition (wiosna 2008)
-podłokietnik dedykowany (zima 2008)
-obicie podłokietnika materiałem fabrycznym vw - tym samym co fotele (wiosna 2010)
- lampka (świeci na biało, poświata niebieska na 3 fotce to niedoskonałość aparatu)
- zaślepki z "pink floyd" (wrzesień 2007)
- bagażnik (było - czarny dywanik, gumowe (podniszczone) nadkola i "osłonka (osłoneczka)" progu bagażnika z czegoś na kształt grubej folii -> jest - welurowe boczki, welurowy (popielaty) dywanik, plastikowa obudowa bagażnika nowego typu, pompka centralnego schowana pod lampą (była na wierzchu jak to w <94) i ogólnie jest dużo lepiej
- KLIMATYZACJA
BAJERY:
-bagażnik dachowy thule 404 + uchwyty na rower thule 530 (na foto same belki, gdzieś na górze strony zdjęcia całości) + uchwyty na narty thule snow pro 747 + owiewka thule
-Podgrzewane dysze spryskiwaczy (lato 2009)
-siłowniki pod maską (zima 2008)
-bra na maskę
- ramka pod tablicę vwgolf.pl
AUDIO: (powstawało etapami, począwszy od jesieni 2008)
SCHEMAT
STROJENIE
takie trzy wykresy (kolor zielony - pik, nie ma znaczenia, kolor niebieski - aktualny sygnał, nie ma znaczenia, kolor czerwony - uśredniony periodogram, czyli to co ma znaczenie ).
Parametry - nałożone okno czasowe hamminga, transformata furiera (czyli podstawowe widmo czasowo częstotliwościowe). Z racji tego, że mikrofon jest jaki jest to charakterystyka jest nachylona pod pewnym kątem.
charakterystyka z liniowymi parametrami decka:
Jak widać sygnał ma 2 dołki w okolicach 500 Hz oraz "górkę" w okolicy 1,6 KHz
tak było ustawione na oko do tej pory (a w zasadzie na ucho )
czyli trochę lepiej niż czysta charakterystyka, ale dalej zniekształcona w tamtych miejscach
Po strojeniu
Względnie liniowo
Jednostka sterująca:
-CLARION DXZ788RUSB
co do montażu nie ma się co rozpisywać...
Wzmacniacze:
-HELIX DB FOUR i HELIX DB TWO
Zależało mi na tym, żeby "nie przeszkadzały"... fotki z ostatecznego wyglądu mocowań nie mam, ale tak wyglądało to z db four "w trakcie prac". Oba wzmacniacze schowane są za tylnymi boczkami.
a tak się prezentuje na gotowo
cel został osiągnięty - nie widać, że są i zajmują zero miejsca użytkowego natomiast miejsce montażu ma taką malutką wadę - trudny dostęp
Głośniki:
przód - Morel Tempo 6
tył- μ-Dimension μ-Jr. 1004 v.2 w obudowie zamkniętej
Przewody:
- zasilanie 20mm2 + bezp 60A, rozdzielacz zasilania na 2 x 10mm2 i 2 bezpieczniki po 40 A
- sygnałowe przód - DLS SL - 5PRO
- sygnałowe subwoofer - NO NAME podwójnie ekranowane
- głośnikowe przód - 2.5mm2 no name - skręcone w celu samoekranowania
/fotka "w trakcie wymiany kabli" żeby porównać z standardowymi/
- głośnikowy subwoofer - DLS 4.0mm2
głośnikowe puszczone progami do zwrotnic schowanych w desce rozdzielczej. Sygnałowe idą prawym progiem - ale w pewnej odległosci od fabrycznej wiązki. + zasilania puszczony lewym progiem, - zasilania przymocowany do karoserii w "prowadnicy pasu bezpieczeństwa", poprawiona masa samochodu z akumulatora (dodatkowe 20 mm2)
"Instalacja" wszystkiego:
wytłumienie zrobione za pomoca taśmy dekarskiej + dystanse głośnikowe POWE
Przewody w drzwiach dodatkowo owinięte "tasmą - gąbką"
a tak wyglądają złożone do kupy drzwi
tapicerki drzwiowe od wewnątrz są obłożone gąbką z materaca, nie wygląda to zbyt pięknie dlatego tylko zaznaczam, że coś takiego jest
Wygłuszenie bagażnika:
pierwsza fotka "przed"
później odtłuszczony bagażnik
oblepione lewe i prawe nadkole
klapa wewnątrz (zrobiona jest też klapa na zewnątrz (za ramką na rejestrację), nawet tablicy się oberwało )
no i całość bagażnika
Wygłuszenie dachu, podłogi itd
Łącznie wygłuszone zostały: dach, podłoga od klapy bagażnika do przednich foteli (podłoga pod nogami "z przodu" jest na tyle dobrze fabrycznie wygłuszona, że nie ruszałem tego), bagażnik, drzwi, tylne boczki, nadkola tylne, klapa tylna
trochę pracy a efekt
na zewnątrz cisza, nie słychać subwoofera, w środku auta zdecydowanie ciszej niż w serii, nie słychać większości odgłosów ulicy
tweetery zamontowane w trójkąciki maskujące lusterka wsteczne:
Bajery:
-antena elektryczna, z dodatkowym wyłącznikiem (nie zawsze jest potrzeba jechania z rozłożoną anteną)
-cd box w konsoli środkowej
Zdjęcia & Filmy:
wstępny setup 2011
setup 2010:
a tutaj z moją drugą "furą" (setup 2010)
wersja zimowa (zima 2010)
tutaj jeszcze parę fotek
maj 2010(już z gwintem, ale nie dało zejść niżej, bo koło opierało się o amor):
wiosna 2010
tak prezentowało się jesienią 2009
jesień 2008
wiosna 2008
________________________________________________________________________
Kilka filmików "jak sobie radzi auto i właściciel":
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Tak auto zakończyło sezon 2011, i jako takie zostanie w mojej pamięci
Na początku sezonu 2011: https://picasaweb.google.com/wwiecha/ZR ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
HISTORIA
Na początek histioria moich golfów:
Pierwszy z nich został sprowadzony z niemiec przez mojego brata. Wyposażony był w silnik 1.8 AAM, sportowe zawieszenie i 17' felgi dezent. Przez około 2 lata gdy właścicielem był brat auto przeszło kilka zmian i we wrzesniu 2007 zakupiłem je w takim stanie:
niestety nie dane było mi się nim nacieszyć, bo jeszcze we wrześniu ktoś zrobił sobie z dupci mojego auta garaż i nie nadawało się już ono niestety do jazdy:
zapadła decyzja: kupuję następnego golfa III i z 2 robię jeden Traf chciał że akurat na allegro pojawił się... błękitny golf III trzy drzwiowy z silnikiem 1.8 AAM w stanie bardzo średnim, ale za to stabilnym (bezwypadkowy ) I tak w moim zyciu pojawił się on:
auto ściągane z niemiec (podobnie jak "pierwsza edycja"). Silnik i wyposażenie takie jak w rozbitym, auta różnił kolor tapicerki oraz szyberdach, którego "pierwszy" nie miał. Rozbitek posłużył jako dawca, tak więc w "nowym" zaszły następujące zmiany:
-swap silnika
-swap skrzyni biegów
-swap układu wydechowego
-swap zawieszenia
-przełożenie przedniej części (tj. zderzak, gril, lampy)
i tak z 2 aut powstały 2 auta stare poszło na sprzedaż, a nowe było początkiem nowej historii. W takim stanie poszedł "pierwszy"
od razu zrobiłem porównanie obu
jakiś miesiąc pojezdziłem takim autem, a poźniej zaczęło się to co wszyscy kochaja - nowe modyfikacje
Auto zakończyło swoją "karierę" u mnie jesienią 2011. Zostało sprzedane na poprzednich kołach oraz bez sprzętu car audio.
_________________________________________________________________________
OPIS WSZYSTKICH MODYFIKACJI
LAKIER / BLACHARKA:
- gruntowna odnowa blacharsko - lakiernicza (wiosna 2008)
- kolejna blacharka wiosna 2010 - założona klapa z 3 światłem stop
- pomalowanie całego auta + wymiana zderzaków na wersję po face liftingu ( z jednym rowkiem) + listwy boczne od mk4 cabrio + malowanie klamek (wiosna 2011)
- kolor auta błękitny
- zaklepane ranty w nadkolach - aby 17' nie obcierały (wiosna 2008)
stan lakieru (maj 2010)
i to które mi się najbardziej podoba
Auto po malowaniu (wiosna 2011)
docelowo miał być highline look - i w zasadzie jest
Pakiet GTI
- grill GTI (maj 2009) wcześniej 2 żeberka bez znaczka, na początku GL
- "szeroki hokej" - oryginał vw (wrzesień 2007)
- lotka od GTI (marzec 2009)
- Progi GTI (marzec 2009)
LAMPY:
-hella clear (a'la mk4) wraz z żarówkami (od postojówek) typu "blue crystal" (jesień 2007)
- przerobiona instalacja przednich świateł na przekaźniki (wiosna 2011)
-migacze i halogeny clear (jesień 2007)
-tył początkowo clear dymiony (najpierw decante, później katuning), później HELLA MAGIC COLOURS BLUE, obecnie HELLA RED WHITE (od kwietnia 2009)
-migacze boczne dymione - chwilowo były niebieskie, jednak wróciłem do pierwszej opcji (wrzesień 2007)
SILNIK:
-swap na 1.8 AAM (wrzesień 2007), który został w niemczech "zgrzebany" (niestety brak dokładnych informacji co było zrobione). Wykres z hamowni prezentuje się następująco (moc na kołach 17'):
-wkładka filtru powietrza k&n (jesień 2008) http://www.knfilters.com/search/product" onclick="window.open(this.href);return false; ... od=33-2069
+12HP +14NM i +5 do odporności na magię
-dolot Bonrath z nierdzewki - wiosna 2010
-wygłuszenie maski z gti tdi (kwiecień 2009)
przyspieszenie
[youtube][/youtube]
WYDECH:
ogólnie kompletny układ wydechowy sygnowany przez REMUSA (wrzesień 2007)
-tłumik wyliczony na ten silnik /2 końcówki "prostokątne" 92x78 mm (na jesieni 2010 założyłem fabryczny tłumik - co się będzie działo w sezonie jeszcze nie wiem sam - albo wypoleruję ori, albo wróci remus)
-strumienica
ZAWIESZENIE:
- Gwintowane ustawione na ok. -100mm przód -80 mm tył (przód i tył 57.5 mm do błotnika od ziemi) - maj 2010 (wcześniej był H&R "Cup Kit Sport Suspension Kit" -60/-40 mm)
- dołożony drążek stabilizatora z GTI, niestety w AAM seryjnie brak (wiosna 2010)
- rozpórka stalowa regulowana OMP (wiosna 2010)
HAMULCE:
-tył seria, przód przerobiony ze zwykłych tarcz na wentylowane
KOŁA:
- DEZENT model C /CUP/ 17" x 8" ET 35 ,na sezon 2009 zostały wypolerowane ranty - pierwsze foto przed polerką, kolejne już po (wiosna 2008)
- dystanse 3mm
- opony UNIROYAL Rain sport 2 195/40/17 przód i Rain Sport 1 205*40*17 tył
-bębny w czarnym macie (before -> wyczyszczony -> w podkładzie -> after )
na zimę koła 13 z oponkami 175x65x13, oryginalnymi kołpakami vw i rantami plastikowymi
WNĘTRZE:
-było czarne welurowe wnętrze... a teraz są pół kubełki i kanapa profilowana z wersji bon jovi (wiosna 2008)
-Tylna kanapa przerobiona na kanapę z zagłówkami i podłokietnikiem
- dywaniki welurowe grube (ok 10 mm) (maj 2009)
- tapicerki drzwiowe z gti z wersji po lifcie (lato 2008)
-elektryczne szyby /dodane przezemnie/ (lato 2008)
-kierownica była standard z gl, teraz jest z mk3 VR6 (lato 2008)
-gałka zmiany biegów od audi s3 oraz mieszek z golfa vr6 w skórze - z końca '97 (lipiec 2009)
-daszki z lusterkami od xx jahre
-licznik w serii był zwykłym licznikiem z zegarkiem (nie mam fotki) , zamiast niego trafił do auta licznik motometer z obrotomierzem, następnie natchnęło mnie ma MFA, i tak w aucie zagościł ostatni model licznika MOTOMETER MFA do golfa3, ostatecznie uzbrojony w tzw ringi (wiosna 2009)
-elektryczny szyberdach - piszę tu, gdyż był reanimowany przezemnie i od tego czasu działa (wiosna 2008)
-el. sterowane i podgrzewane lusterka
-elektrycznie podgrzewane dysze spryskiwaczy (czerwiec 2009)
- chromowane klamki (lato 2008)
-stojak na telefon (ori vw ) (zima 2008)
- rygielki wolfsburg edition (wiosna 2008)
-podłokietnik dedykowany (zima 2008)
-obicie podłokietnika materiałem fabrycznym vw - tym samym co fotele (wiosna 2010)
- lampka (świeci na biało, poświata niebieska na 3 fotce to niedoskonałość aparatu)
- zaślepki z "pink floyd" (wrzesień 2007)
- bagażnik (było - czarny dywanik, gumowe (podniszczone) nadkola i "osłonka (osłoneczka)" progu bagażnika z czegoś na kształt grubej folii -> jest - welurowe boczki, welurowy (popielaty) dywanik, plastikowa obudowa bagażnika nowego typu, pompka centralnego schowana pod lampą (była na wierzchu jak to w <94) i ogólnie jest dużo lepiej
- KLIMATYZACJA
BAJERY:
-bagażnik dachowy thule 404 + uchwyty na rower thule 530 (na foto same belki, gdzieś na górze strony zdjęcia całości) + uchwyty na narty thule snow pro 747 + owiewka thule
-Podgrzewane dysze spryskiwaczy (lato 2009)
-siłowniki pod maską (zima 2008)
-bra na maskę
- ramka pod tablicę vwgolf.pl
AUDIO: (powstawało etapami, począwszy od jesieni 2008)
SCHEMAT
STROJENIE
takie trzy wykresy (kolor zielony - pik, nie ma znaczenia, kolor niebieski - aktualny sygnał, nie ma znaczenia, kolor czerwony - uśredniony periodogram, czyli to co ma znaczenie ).
Parametry - nałożone okno czasowe hamminga, transformata furiera (czyli podstawowe widmo czasowo częstotliwościowe). Z racji tego, że mikrofon jest jaki jest to charakterystyka jest nachylona pod pewnym kątem.
charakterystyka z liniowymi parametrami decka:
Jak widać sygnał ma 2 dołki w okolicach 500 Hz oraz "górkę" w okolicy 1,6 KHz
tak było ustawione na oko do tej pory (a w zasadzie na ucho )
czyli trochę lepiej niż czysta charakterystyka, ale dalej zniekształcona w tamtych miejscach
Po strojeniu
Względnie liniowo
Jednostka sterująca:
-CLARION DXZ788RUSB
co do montażu nie ma się co rozpisywać...
Wzmacniacze:
-HELIX DB FOUR i HELIX DB TWO
Zależało mi na tym, żeby "nie przeszkadzały"... fotki z ostatecznego wyglądu mocowań nie mam, ale tak wyglądało to z db four "w trakcie prac". Oba wzmacniacze schowane są za tylnymi boczkami.
a tak się prezentuje na gotowo
cel został osiągnięty - nie widać, że są i zajmują zero miejsca użytkowego natomiast miejsce montażu ma taką malutką wadę - trudny dostęp
Głośniki:
przód - Morel Tempo 6
tył- μ-Dimension μ-Jr. 1004 v.2 w obudowie zamkniętej
Przewody:
- zasilanie 20mm2 + bezp 60A, rozdzielacz zasilania na 2 x 10mm2 i 2 bezpieczniki po 40 A
- sygnałowe przód - DLS SL - 5PRO
- sygnałowe subwoofer - NO NAME podwójnie ekranowane
- głośnikowe przód - 2.5mm2 no name - skręcone w celu samoekranowania
/fotka "w trakcie wymiany kabli" żeby porównać z standardowymi/
- głośnikowy subwoofer - DLS 4.0mm2
głośnikowe puszczone progami do zwrotnic schowanych w desce rozdzielczej. Sygnałowe idą prawym progiem - ale w pewnej odległosci od fabrycznej wiązki. + zasilania puszczony lewym progiem, - zasilania przymocowany do karoserii w "prowadnicy pasu bezpieczeństwa", poprawiona masa samochodu z akumulatora (dodatkowe 20 mm2)
"Instalacja" wszystkiego:
wytłumienie zrobione za pomoca taśmy dekarskiej + dystanse głośnikowe POWE
Przewody w drzwiach dodatkowo owinięte "tasmą - gąbką"
a tak wyglądają złożone do kupy drzwi
tapicerki drzwiowe od wewnątrz są obłożone gąbką z materaca, nie wygląda to zbyt pięknie dlatego tylko zaznaczam, że coś takiego jest
Wygłuszenie bagażnika:
pierwsza fotka "przed"
później odtłuszczony bagażnik
oblepione lewe i prawe nadkole
klapa wewnątrz (zrobiona jest też klapa na zewnątrz (za ramką na rejestrację), nawet tablicy się oberwało )
no i całość bagażnika
Wygłuszenie dachu, podłogi itd
Łącznie wygłuszone zostały: dach, podłoga od klapy bagażnika do przednich foteli (podłoga pod nogami "z przodu" jest na tyle dobrze fabrycznie wygłuszona, że nie ruszałem tego), bagażnik, drzwi, tylne boczki, nadkola tylne, klapa tylna
trochę pracy a efekt
na zewnątrz cisza, nie słychać subwoofera, w środku auta zdecydowanie ciszej niż w serii, nie słychać większości odgłosów ulicy
tweetery zamontowane w trójkąciki maskujące lusterka wsteczne:
Bajery:
-antena elektryczna, z dodatkowym wyłącznikiem (nie zawsze jest potrzeba jechania z rozłożoną anteną)
-cd box w konsoli środkowej
Zdjęcia & Filmy:
wstępny setup 2011
setup 2010:
a tutaj z moją drugą "furą" (setup 2010)
wersja zimowa (zima 2010)
tutaj jeszcze parę fotek
maj 2010(już z gwintem, ale nie dało zejść niżej, bo koło opierało się o amor):
wiosna 2010
tak prezentowało się jesienią 2009
jesień 2008
wiosna 2008
________________________________________________________________________
Kilka filmików "jak sobie radzi auto i właściciel":
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony sob kwie 13, 2013 09:33 przez Wojtek, łącznie zmieniany 104 razy.
..:VoyteQ:.., bardzo fajny gofer, dobry dobor oswietlenia, ladne fele, jeszcze przydaloby sie zalozyc szeroki hokej no i moim zdaniem ladniej gofer by sie prezentowal gdyby zeberka grilla nie byly w lakierze (tak jak to bylo w pierwszym golfie) zapraszam do oceny mojego MK3
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- zeton
- Gadatliwa bestia
- Posty: 650
- Rejestracja: śr paź 10, 2007 13:23
- Lokalizacja: NoVWa Sól
- Kontakt:
witam fajny golfik ladny kolorek. Obecnie posiadam taki sam silniczek i jestem z niego zadowolony dobry pomysl byl by z szerokim hokejem pozdro
[ Dodano: 28 Paź 2007 13:48 ]
www.fotosik.pl][/URL
[ Dodano: 28 Paź 2007 13:48 ]
a oto mój golferr
[ Dodano: 28 Paź 2007 13:48 ]
www.fotosik.pl][/URL
[ Dodano: 28 Paź 2007 13:48 ]
a oto mój golferr
Bardzo fajny Goferek!!fajny kolorek i felgi!!!jeszcze hokey i będzie suuuper!!pozdro i zapraszam do mnie!!
______________________
Golf : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118322
Audi : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2146801#2146801
Nowe foty strona 1!
[url=http://imageshack.us][img]http://img266.imageshack.us/img266/7594/lukasaa3dx3.png[/img][/url]
Golf : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118322
Audi : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2146801#2146801
Nowe foty strona 1!
[url=http://imageshack.us][img]http://img266.imageshack.us/img266/7594/lukasaa3dx3.png[/img][/url]
- Misiek_B
- Gadatliwa bestia
- Posty: 956
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
- Lokalizacja: Nisko
- Kontakt:
No Golferek bardzo fajny mody idealne, może jeszcze lotke na szybę z GT i szeroki hokej ale i bez tego super wyglada. Najlepsze jest porównanie biźniaków i widac jak nie duże zmiany poprawiają wyglad auta
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
masz okazje dzisiaj na spocieMarcin GTI pisze:Jeszcze tego nowego na żywca nie widziałem
hokej szeroki leżakuje do wiosny - na 13' auto jest tak niskie, ze są problemy z zaparkowaniem przy uczelni, wiec dopiero jak założę 17' to powroci hokejka...Kisiel pisze:jeszcze przydaloby sie zalozyc szeroki hokej no i moim zdaniem ladniej gofer by sie prezentowal gdyby zeberka grilla nie byly w lakierze
co do zeberek... auto będzie malowane całe na wiosnę, więc to nie będzie problem, żeby przemalować
bez plastików od gti będzie to średnio wygladac... a pastiki na tym lakierze nie bardzo pasująMisiek_B pisze:może jeszcze lotke na szybę z GT
to albo zeberka na czarno w mat (tak moim zdaniem lepiej) albo jak juz sie bawic w lakier to gorne czesci zderzakow rowniez w lakier i listwa w lakier..:VoyteQ:.. pisze:auto będzie malowane całe na wiosnę, więc to nie będzie problem, żeby przemalować
ja nie mam plastikow od GT/GTi i nie wyglada to moim zdaniem srednio ta lotka do kazdego golfa pasuje..:VoyteQ:.. pisze:bez plastików od gti będzie to średnio wygladac...
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości