Poprzeczny wspornik kabiny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Keff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 20, 2006 17:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Poprzeczny wspornik kabiny

Post autor: Keff » ndz paź 28, 2007 09:10

Chce wymienić nagrzewnice w swoim mk3 tdi, mam juz dostep do zespolu ogrzewania, wystarczy go teraz wysunąć do środka lecz dostęp ogranicza wspornik, w książce serwisowej piszą że trzeba odkrecić 4 boczne śruby, uczyniłem tak ale wspornik trzyma się jeszcze na dwóch śrubach zrywnych przy regulacji kierownicy. Czy trzeba je rozwiercać ? Raczej nie poradze sobie z tym i jestem w kropce, mile widziane rady jak sobie z tym poradzić. Może istnieje jakiś sposób jak wymienić nagrzewnice bez demontażu wspornika ?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 28, 2007 09:23

można wymienić nagrzewnice bez demontażu wspornika ale mniej roboty i łatwiej jest rozwiercić te sruby , jak nie dasz rady to możesz odkręcić całą kolumne kierowniczą na dole



Awatar użytkownika
Keff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob maja 20, 2006 17:19
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Keff » ndz paź 28, 2007 11:11

Udało mi się wyjąć tunel przedni który prowadzi powietrze do kratek środkowych w desce, zrobiło sie troszkę więcej miejsca, wysunięcie całości wciąż ogranicza wspornik, zastanawiam się czy odczepienie bocznego tunelu prowadzącego do dmuchawy umożliwi więcej miejsca na wyciągniecie głównego bloku wraz z nagrzewnicą. Innego sposobu chyba nie ma, trzyma sie to na takich spinkach blaszkowych, najgorsze bo są one też za i pod spodem tunelu wiec nie będzie łatwe rozpięcie tego. A żeby kolumnę kierownicy rozłączyć wystarczy odkrecić ten przegub krzyżakowy ? Nie będzie potem problemu z wsunięciem i skręceniem ?



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » ndz paź 28, 2007 11:24

Keff pisze:A żeby kolumnę kierownicy rozłączyć wystarczy odkrecić ten przegub krzyżakowy ? Nie będzie potem problemu z wsunięciem i skręceniem ?
Tak wystarczy może nawet dla ciebie wystarczy odkręcić tylko te sruby od łącznika kierownicy ,ze strony kolumny.
A sruby spróbuj potraktować przecinakiem (tzn małym przecinaczkien popukać tak żeby odkręcać a nie ścinać) ew naciąć rowek szlifierką na tych zerwanych łbach i odkręcić wkrętakiem-z moich doświadczeń wynika że często się dało



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości