Poprzeczny wspornik kabiny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Poprzeczny wspornik kabiny
Chce wymienić nagrzewnice w swoim mk3 tdi, mam juz dostep do zespolu ogrzewania, wystarczy go teraz wysunąć do środka lecz dostęp ogranicza wspornik, w książce serwisowej piszą że trzeba odkrecić 4 boczne śruby, uczyniłem tak ale wspornik trzyma się jeszcze na dwóch śrubach zrywnych przy regulacji kierownicy. Czy trzeba je rozwiercać ? Raczej nie poradze sobie z tym i jestem w kropce, mile widziane rady jak sobie z tym poradzić. Może istnieje jakiś sposób jak wymienić nagrzewnice bez demontażu wspornika ?
Udało mi się wyjąć tunel przedni który prowadzi powietrze do kratek środkowych w desce, zrobiło sie troszkę więcej miejsca, wysunięcie całości wciąż ogranicza wspornik, zastanawiam się czy odczepienie bocznego tunelu prowadzącego do dmuchawy umożliwi więcej miejsca na wyciągniecie głównego bloku wraz z nagrzewnicą. Innego sposobu chyba nie ma, trzyma sie to na takich spinkach blaszkowych, najgorsze bo są one też za i pod spodem tunelu wiec nie będzie łatwe rozpięcie tego. A żeby kolumnę kierownicy rozłączyć wystarczy odkrecić ten przegub krzyżakowy ? Nie będzie potem problemu z wsunięciem i skręceniem ?
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Tak wystarczy może nawet dla ciebie wystarczy odkręcić tylko te sruby od łącznika kierownicy ,ze strony kolumny.Keff pisze:A żeby kolumnę kierownicy rozłączyć wystarczy odkrecić ten przegub krzyżakowy ? Nie będzie potem problemu z wsunięciem i skręceniem ?
A sruby spróbuj potraktować przecinakiem (tzn małym przecinaczkien popukać tak żeby odkręcać a nie ścinać) ew naciąć rowek szlifierką na tych zerwanych łbach i odkręcić wkrętakiem-z moich doświadczeń wynika że często się dało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 293 gości