Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								gOOzOl							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 519
 		- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
 		
		
																- Lokalizacja: tarnowskie góry
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gOOzOl » śr paź 24, 2007 15:29
			
			
			
			
			nie bedzie  
 
[ Dodano: 24 Paź 2007 15:34 ]
moc jaka charakteryzuje sie rezysto = U x I = U kwadrat / R = I kwadrat x R, R opor, I prad, U napiecie. czyli zeb wytworzykla sie moc 1W dla oporu 400 ohm musialoby byc 20V, prad plynace wtedy przez opornik wynosilby 0,05 A. ale to w sumie nioc ciekawego ;p
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								maroTdi							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 873
 		- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maroTdi » śr paź 24, 2007 21:47
			
			
			
			
			kurde jak na luzie wlacze opornik to mi silnik nie rowno pracuje.. 
mial ktos cos takiego?
mam 390ohm moze zmienic na inny? 
470?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » śr paź 24, 2007 21:50
			
			
			
			
			maroTdi, zmień na większy i obowiązkowo sprawdź połączenia
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								maroTdi							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 873
 		- Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maroTdi » śr paź 24, 2007 21:52
			
			
			
			
			damcio151,  dzieki.. wlasnie do Ciebie napisalem na pw 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								wojtek1562							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 55
 		- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
 		
		
											- Lokalizacja: rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wojtek1562 » sob paź 27, 2007 21:10
			
			
			
			
			Chłopaki a nie wiecie jak to bedzie w Audi A4 95r 1.9 TDi (90 kM) ???? Bedzie tak samo jak w golfie>>>?? Te same kable we wtyczce??? I gdzie tą wtyczke zlokalizować
			
													
					Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 21:11 przez 
wojtek1562, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								gwóźdź							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 26
 		- Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
 		
		
																- Lokalizacja: koszalin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gwóźdź » sob paź 27, 2007 21:21
			
			
			
			
			bendzie tak samo , koledze robiłem i było ok, wtyczka ta co do pompy idzie foty niewidziałeś ? podpinaj i jak przejedziesz sie kawałek to spóż w lusterko  jaki masz wyraz twarzy   
  
 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 21:26 przez 
gwóźdź, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Hz							
 
						- cS 1.6 STEAM...

 			
		- Posty: 1122
 		- Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
 		
		
																- Lokalizacja: SL !
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Hz » sob paź 27, 2007 22:04
			
			
			
			
			wojtek1562 pisze:Audi A4 95r 1.9 TDi (90 kM) 
Tak czy nie to i tak SILNIKI z VW czyli na pewno masz "1Z" Jak to 90 konny z 95 bo ja mam takiego w mojej golfince ;P
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Gobo90							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2197
 		- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
 		
		
																- Lokalizacja: Świdnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gobo90 » śr paź 31, 2007 18:03
			
			
			
			
			witajcie mam problem założyłem znajomemu w sharanie opornik. silnik AHU wszystko jest o but sie poprawił ładnie chodzi lekki dymek i wszystko ok ale po pewnym czasie zapala sie i miga kontrolka świec... silnik dalej ładnie pracuje itd co sie dzieje ? w innych autach montowałem oporniku już dużo ich założyłem i wszystko było ok opornik założyłem na pin 2 i 3 czyli oba zielone.. co sie dzieje ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 18:04
			
			
			
			
			Gobo90, połączenia są dobre 

 jaki dałeś rezystor 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Gobo90							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2197
 		- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
 		
		
																- Lokalizacja: Świdnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gobo90 » śr paź 31, 2007 18:20
			
			
			
			
			damcio151, połączania dobre bo auto jedzie jak trzeba i w innych autach tak robilem i bylo ok rezystor według omomierza jest 433ohm..
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 18:23
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:damcio151, połączania dobre bo auto jedzie jak trzeba i w innych autach tak robilem i bylo ok rezystor według omomierza jest 433ohm..
Jeżeli połączenia są dobre , włącznik też i rezystor jest ok , to nie wiem co się może dziać ..... masz dojście do vaga 

 .... daj 470ohm , może coś pomoże (chociaż wątpię)
Obroty , nie falują 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Gitner							 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3209
 		- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 		
		
											- Lokalizacja: Z tłumu
 
												- Auto: Szukam... i NC700X
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » śr paź 31, 2007 18:25
			
			
			
			
			Blad wyskakuje gdy wlacza sie auto z zalaczonym opornikiem. Jesli najpierw odpalisz a potem wlaczysz opor, bledu nie powinno byc. Jesli to blad sterownika to pewnie bedzie to.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Gobo90							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2197
 		- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
 		
		
																- Lokalizacja: Świdnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gobo90 » śr paź 31, 2007 18:28
			
			
			
			
			aha to wszystko wyjasnia.. bo koleszka chcial na stałe opornik.. a mozna z tym jezdzic narazie ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 18:29
			
			
			
			
			Gobo90 pisze:aha to wszystko wyjasnia.. bo koleszka chcial na stałe opornik.. a mozna z tym jezdzic narazie ?
lepiej założyć włącznik .... dużo roboty nie ma 
[ Dodano: Sro Paź 31, 2007 17:31 ]
poza tą kontrolką świec , spalanie z załączonym opornikiem na stałe jest bardzo duże 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości