na czym polega ta różnica DX-JH???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
na czym polega ta różnica DX-JH???
Miałem w swoim mk1 silnik 1.8 gti kod DX- książkowe 112 KM lecz padł:( kupiłem drugi od cabrio i tu muj bład ze nie sprawdziłem oznaczenia silnika... Sądziłem ze zasilanie K-Jetronic było stosowane tylko w 112KM a tu sprawdzam oznaczenie JH i 95KM!!! Silniki różnia sie tylko stopniem sprężania 8.5-10. I tu moje pytanie- CZY W SILNIKU JH DA SIĘ ZAMIENIĆ TO SPRĘŻANIE AJEŻELI TAK TO CO MUSZE ZROBIĆ? Prosze o pomoc wkońcu strata "17" kucy to boli...
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 11:17 przez krzybelik, łącznie zmieniany 1 raz.
dleka droga przedemną
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Tomasz Mk 1
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn kwie 10, 2006 15:19
- Lokalizacja: Łódź
Witaj.
Różnica pomiędzy tymi dwoma silnikami (DX-JH ) jest kolosalna!
1. w silniki JH zastosowano inne tłoki, inne korbowody przez co silnik został odprężony
2. w silniku DX zastosowany został wałek oznaczony literom G. to oznaczenie jest jednym z najbardziej agresywnych wałków stosowanych w seryjnych samochodach schodzących z taśmy VW.
W ogólnym podsumowaniu różnica pomiędzy dwoma jednostkami jest bardzo duża na ogromną korzyść DX.
DX był produkowany około 8-9 lat i miał swoje trzy odsłony (drobne fabryczne modernizacje)
PS.
Posiadam szczegółowe informacje techniczne firmy Dr. SCHRICK jak poprzez modyfikacje silnika, głowicy ,układu zasilania paliwa K-Jetronik uzyskujemy około 140 KM.
Różnica pomiędzy tymi dwoma silnikami (DX-JH ) jest kolosalna!
1. w silniki JH zastosowano inne tłoki, inne korbowody przez co silnik został odprężony
2. w silniku DX zastosowany został wałek oznaczony literom G. to oznaczenie jest jednym z najbardziej agresywnych wałków stosowanych w seryjnych samochodach schodzących z taśmy VW.
W ogólnym podsumowaniu różnica pomiędzy dwoma jednostkami jest bardzo duża na ogromną korzyść DX.
DX był produkowany około 8-9 lat i miał swoje trzy odsłony (drobne fabryczne modernizacje)
PS.
Posiadam szczegółowe informacje techniczne firmy Dr. SCHRICK jak poprzez modyfikacje silnika, głowicy ,układu zasilania paliwa K-Jetronik uzyskujemy około 140 KM.
TomKarlo Mk1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości