Charakterystyka turbiny- ktora lepsza?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Charakterystyka turbiny- ktora lepsza?

Post autor: Zoltecek » sob paź 27, 2007 00:08

Witam!
Powoli rozgladam sie za wieksza turbawka do mojego AAZ i teraz chce sie zapytać o charakterystyke 2 turbin K24 i T3 chodzi mi o jakis wykres graficzny oddajacy moc turbiny lub niech ktos napisze jakie turbo od jakich obrotów sie wkreca itd
zastanawiam sie również nad k26 ale nie wiem czy bedzie pasował plug and play ? Bo nie chce za dużo rzeżbić
Użyłem szukaj ale nic nie znalazłem
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 00:30 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob paź 27, 2007 01:13

Zoltecek co do obrotów od jakich sie wkręca to raczej zależy w znaczny stopniu od auta, srednica wydechu, downpipe itd. ale napewno będzie się wkręcało trochę później niż mniejsze turbo. A przebieg jak to dokładnie wygląda to znajdz sobie wykres z hamowni jednego z guru kręcenia klekotów i na wykresie będzie bardzo ładnie widać jak i kiedy. Ogólnie można powiedzieć że większe turbo przydaje sie na codzien do jazdy z wyższymi prędkościami (grubo powyżej 100) mniejsze turbo napewno lepsze na miasto, chyba że i tak ostro butujesz :). Jak się gdzieś pomyliłem to mnie poprawcie :D

[ Dodano: 27 Paź 2007 01:14 ]
A no i widze że chcesz kupić boost pin, nie wiem czy euglen czasem nie ma.


Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob paź 27, 2007 11:29

Zoltecek pisze:chodzi mi o jakis wykres graficzny oddajacy moc turbiny lub niech ktos napisze jakie turbo od jakich obrotów sie wkreca itd
takie rzeczy to tylko w Erze...

jak juz kolega wyzej napisal to zalezy od konkretnego auta i od jego setupu...

poza tym oprocz k24 i t3 nic nie podejdzie plug&play, wszystko inne to rzezba


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości