Po czym poznac ze filtr paliwa jest z podgrzewaczem ????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Po czym poznac ze filtr paliwa jest z podgrzewaczem ????

Post autor: Bavwtek » wt lut 13, 2007 12:23

po czym poznac , poniewaz musze wymienic i w sklepie pytali czy z podgrzewaczem czy bez , a nie wiem po czym to poznac , porosze o pomoc jakies foto moze
pozdrawiam :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » wt lut 13, 2007 12:42

na moj chlopski rozum to pewnie po tym ze jak jest z podgrzewaczem to musi miec jaks zacilanie, czyli musz isc do niego PRAD i MASA.


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

pannonia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob sty 06, 2007 21:49
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: pannonia » wt lut 13, 2007 13:36

a wg mnie to jest podgrzewany powracającym z wtrysków paliwem więc będą 4 złącza po 2 na "zasilanie" i powrót.

apropos podgrzewania...
czy ktoś wie czy można zrobić podgrzewanie (ale czy wolno, a nie czy się da - bo się da :hmm: ) przez płyn chłodniczy to wtedy ON osiągnie temp ~temp pracy silnika znacznie szybciej i przez to będzie miał większą skłonność do rozpylania się i zapłonu (mniejsza lepkość, większa temp.)
podobno komp odcina zapłon przy zbyt wysokiej temp ON pytanie jest czy to prawda, a jeżeli to w jakiej?

co do sposobu rozwiązania to wystarczą 2 kawałki przewodu z gumy olejoodpornej, 4 opaski, giętka rura miedziana o średnicy zbliżonej do przewodu paliwowego np ze sklepu z agregatami chłodniczymi, 15cm rury miedzianej lub mosiężnej o fi zewn= fi rury zasilania chłodnicy, cyna lutownicza)
Obrazek



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lut 13, 2007 13:38

garczus pisze:na moj chlopski rozum to pewnie po tym ze jak jest z podgrzewaczem to musi miec jaks zacilanie, czyli musz isc do niego PRAD i MASA.
Wprowadzasz kolegę w błąd bez podgrzewacza foto 1 wchodzi 1 przewód i wychodzi jeden do filtra, z podgrzewaczem foto 2 wchodzi jeden i wychodzi jeden przy czym obok jest przewód zwrotny z białym zaworkiem z pompy skąd idzie nadmiar paliwa które jest ogrzane przez pompę wtryskową- tam nie ma żadnego prądu i przewodów z zasilaniem. I od cała filozofia :bigok:
Obrazek Obrazek



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » wt lut 13, 2007 15:28

Na marginesie: patrząc na nr 1 to jeżdzi na opale a nr 2 na ON
A z filtrem jest tak jak pisze PinkFloyd. Przy zakładaniu filtra z podgrzewaczem należy zwrócić uwagę na uszczelkę pod zaworem zwrotnym bo bez niej mogą być problemy z odpaleniem auta.



Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Post autor: Bavwtek » wt lut 13, 2007 15:47

zrobie foto filtra ktory teraz siedzi i wtedy powiecie jaki to jest
Obrazek


Obrazek

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » wt lut 13, 2007 16:12

z podgrzewaczem

[ Dodano: Wto Lut 13, 2007 15:28 ]
a ten zzółkniały plastik do którego wchodzi i wychodzi przewód od (u ciebie akurat ten od strony podszybia) to zawór zwrotny który się otwiera przy temp. powyżej 15 stopni C



Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Post autor: Bavwtek » wt lut 13, 2007 19:57

Troche dokladniejsze foto
Obrazek
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » wt lut 13, 2007 20:36

taki sam jak na 2 foto ktore dal PinkFloyd, czyli z podgrzewaczem


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bavwtek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1764
Rejestracja: sob sie 05, 2006 13:42
Lokalizacja: Czaplinek - Przystań na dłużej :)
Kontakt:

Post autor: Bavwtek » wt lut 13, 2007 20:50

oki dzieki chlopaki


Obrazek

Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » wt lut 13, 2007 23:48

masz jak na twoim foto widać -z podgrzewaczem
to znaczy że powracający nadmiar przez filtr podgrzewa


[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » śr lut 14, 2007 00:21

Obrazek
a u siebie tez masz z podgrzewaczem czyli ciepła ropka z powrotu od pompy wraca przez filtr przez co go ogrzewa


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lut 14, 2007 11:46

pannonia pisze:podobno komp odcina zapłon przy zbyt wysokiej temp ON pytanie jest czy to prawda, a jeżeli to w jakiej?
Nawet jesli, to przeciez zaworek zamyka przejscie do filtra jesli ON osiagnie 31*C :bajer:
ryba_71 pisze:zwrotny który się otwiera przy temp. powyżej 15 stopni C
Przeciez to bez sensu by bylo :panna: Ponizej , a nie powyzej :bajer:

Tutaj pisalem na ten temat- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80059&start=30
Poczytacie sobie, sa fotki...



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » pt paź 26, 2007 16:41

mam pytanko:

mam filtr z podgrzewaczem i mam problem rano z odpalaniem samochodu i wyczytałem na forum że przyczyną może być właśnie przepuszczający podgrzewacz a raczej uszczelka czy jakoś tak....powiedzcie mi czy można wymienić na filtr bez podgrzewacza co z tymi przewodami?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości