problemy z zasilaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z zasilaniem
witam mam problem, muj golf w czasie jazdy zgasł.p powodem byl brak prądu,akumulator sie rozładował i samochud zgasł.problem polega jednk na tym ze kontrolka ładowania sie nie zaswieciła a jak póżniej zmierzyłem napięcie ładowania na alternatorze to miernik wskazał 14,4vwięc mam pytanko co to mogło być?? dodam że akumlator mam nowy. czy to jednak wina altka? z góry dzięki za wszelkie sugestie Pozdro
Miałem to samo w omedze. Jade sobie w trasie, nagle wycieraczki zaczynają wolno pracować, silnik traci moc, zapaliła się lampka "sprawdź silnik" i zgasł. Po chwili odpalił i zaczął mormalnie chodzić ale nie ujechałem 100 metrów.jawel pisze:Kiedyś miałem podobny problem Alternator ładuje, akumulator dobry a się rozładował kontrolka od ładowania nie zapaliła się okazało się, że miejsce styku minusowego kabla z karoserią zaśniedziało i dlatego nie było ładowania. Zobacz może masz to samo
Okazało się że odpiął się kabel masujący alternator. Lampka ładowania nie paliła się bo pluz w alternatorze był, ale przejścia prądu nie było.
a czy morze to byc wina komutatora w alterenatorze? bo jak wymieniałem szczotki i regulator to te pierscienie po kturych slizgaja sie szczotki były dość ostro wytarte.ale miernik pokazuje 14,4. a pozatym czy te pierscienie sie wogule da wymienić? a co do przewodów to nieomieszkam sprawdzić jak tylko wruce do domu we wtorek
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
tam nie ma komutatora tylko pierscienie slizgowe. Komutator jest w rozruszniku.
Te pierscienie nie wystepuja jako czesci zamienne ale mozna zawsze przetoczyc je dla wyrownania tyle ze wtedy to musza byc szczotki nowe bo stare beda za krotkie.
Jezeli miernik wskazuje ci napiecie 14V pomiedzy plusem alterantora a minusem akumulatora to "mase" masz w porzadku
Te pierscienie nie wystepuja jako czesci zamienne ale mozna zawsze przetoczyc je dla wyrownania tyle ze wtedy to musza byc szczotki nowe bo stare beda za krotkie.
Jezeli miernik wskazuje ci napiecie 14V pomiedzy plusem alterantora a minusem akumulatora to "mase" masz w porzadku
przepraszam że sie wtące , już występuje i do bosha i do valleo , nie są fabryczne ale firma która je robi , robi je bardzo dobrze , wymieniam je bardzo częstoagrala pisze:Czy ja napisalem ze sie nie da wymienic-napisalem ze nie wytsepuje jako czesc zamiennaROZAUTO pisze:co do wypowiedzi kolegi powyżej dot. komutatora że się nie da wymienić na wirniku to się nie zgodzę bo się da.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 604 gości