Czy wymieniać lewarek zmiany biegów?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

T_E_D_I
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn cze 20, 2005 11:47
Lokalizacja: Śląsk

Czy wymieniać lewarek zmiany biegów?

Post autor: T_E_D_I » ndz cze 26, 2005 19:39

Witam.
Chcę wymienić skrzynię biegów na pieciobiegową i nie wiem czy muszę wymienić też lewarek zmiany biegów na pieciobiegowy.Jeśli ktoś się orientuje proszę o pomoc.
Golf II 1.6D



Awatar użytkownika
brajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw paź 28, 2004 18:14
Lokalizacja: Olsztyn

skrzynia

Post autor: brajan » ndz cze 26, 2005 19:46

wydaję mi się że tak, kiedyś zmieniałem w oplu i trzeba było.To sądze że w vw też. ale głowy nie dam uciac



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz cze 26, 2005 23:20

mnie sie wydaje z enie trzeba, jedyne to pewnie wodzidełka, tzn te wszystkie połaczenia mogą sie różnić ale ja bym obstawiał ze to tak samo wszystko jest w 4 i w 5, poprostu w 5 masz jeszcze ten nadbieg a w 4 niema i nie wrzucisz.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pn cze 27, 2005 09:39

ja nie miales 5-tki i lewarek masz na 4-ke to rzeba wymieniac ale nie powiem tego na 100% (98% ze tak) mi akurat sie udalo bo mialem lewarek do piatki juz w aucie.



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » pn cze 27, 2005 13:44

w mk 3 dopiero co zmieniałem IV na V i lewarka nie trzeba było wymieniać



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » pn cze 27, 2005 22:32

Mi tez sie wydaje ze nie trzeba wymieniac lewarka.



luksky

Post autor: luksky » pn cze 27, 2005 23:22

nie trzeba wymieniać, tylko ew. dopiłować pilniczkiem koszyczek od lewarka. Ot i cała tajemnica. Czas realizacji to jakieś 15 minut wraz z dwoma pifami



MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Post autor: MistiqChild » wt cze 28, 2005 01:42

Pytanie troszkę z innej beczki...
A po co wogóle wymieniać 4 na 5biegówkę?



wojtasss82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 15, 2005 16:08
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: wojtasss82 » wt cze 28, 2005 08:57

Bo czasem go brakuje np. w trasie
Mi też to chodzi po głowie, ale to dlatego, że coś mi skrzynia żęzi i nie wiem ile jeszcze pociągnie... A jak już wymieniać to na 5



T_E_D_I
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn cze 20, 2005 11:47
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: T_E_D_I » pt lip 01, 2005 05:43

Witam.
Dziękuję za odpowiedzi.Właśnie się doczytałem w mądrej książce ze lewarek jest taki sam,różnica polega tylko na innej regulacji cięgien.
Czwarty bieg ma przelożenie ok.0,92 a piaty ok.0,71 więc różnica w nadbiegu jest spora.A w Dieslu żeby osiągnąć 120/h na czwartym biegu to silnik musi "wyć".Poza tym,jest duża róznica w spalaniu.Dlatego decyduję się na wymianę.
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 453 gości