co to za drut w gazniku??? HELP!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

co to za drut w gazniku??? HELP!

Post autor: tursky » śr paź 24, 2007 20:22

sluchajcie, moj problem z obrotami nie lezy w lince od gazu ani w podstawce gaznika. Kiedy obroty skacza wysuwa sie taki drut srednicy 0,5 cm i dlugosci ok 3 cm znajdujacy sie kolo dzwgni dyszy. W momencie wzrostu obrotow pociaga rowniez za soba pedal gazu. Kiedy ten drut wcisne to obroty spadaja?? Co to jest? i jak sobie moge z tym poradzic? PROSZE O POMOC!!! chce w koncu zakonczyc perypetie z obrotami (przynajmniej na chwile)
POMOZCIE, Z PEWNOSCI WIECIE W CZYM TKWI PRZYCZYNA....



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 24, 2007 20:28

to jest na pewno siłownik ssania tylko napisz jaki to model gaznika



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » śr paź 24, 2007 20:44

tak wlasnie mi sie wydawalo ze to ssanie moze byc, silnik PN a gaznik 2EE, wiesz co to jest?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 24, 2007 20:48

poczekaj dam Ci fotke tego w całości

[ Dodano: 24 Paź 2007 20:56 ]
Obrazek



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » śr paź 24, 2007 20:58

ok, tylko chodzi mi jak rozwiazac ten problem, jak zrobic zeby mi sie to ssanie nie wlaczalo raz rano po 5 km a raz na cieplym po 50 km. Dlaczego tak sie dzieje? jak przycisne kombinerkami ten drut to obroty spadaja, ale oczywiscie stawia opor i jak puszcze to wraca to wyjsciowej pozycji i obroty sa wysokie (tj. np. 3500), prosze Cie o porade!



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 24, 2007 20:59

Obrazek



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » śr paź 24, 2007 21:00

musze juz isc, ale bede bardzo wdzieczny za porade, jutro zaraz z rana bede lukal na forum. Czekam cierpliwie, 3m sie!!! Z gory dziekuje!!!! + pkt



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 24, 2007 21:04

tu sie własnie zaczynają schody , ten gaznik to zakała wszystkich VW które je maja , wpisz w szukajce pierburg 2EE a znajdziesz mase tematów na jego temat , przyczyn może byc wiele , na samym początku sprawdziłbym czujnik temperatury płynu chłodzącego , właśnie on najczęsciej tak robi , potem sonda lambda



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr paź 24, 2007 23:03

miś fazi pisze:to jest na pewno siłownik ssania tylko napisz jaki to model gaznika
Witam :bigok:
Kolego mylisz się . TO nie jest żaden siłownik ssania . W pierburgu 2EE za ssanie odpowiada regulator uchylenia przepustnicy. On kontroluje ssanie.
Ten siłownik z "drutem" czyli trzpieniem to nastawnik dolnej przepustnicy. On reguluje wolne obroty gdy ssanie sie wyłączy. KOnkretnie regulacja odbywa się poprzez uchylanie bądź otwieranie dolnej przepustnicy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » czw paź 25, 2007 07:46

Tak to sie nazywa nastawnik przepustnicy.
A ssanie jest regulowane przez przesłone wzbogacania mieszanki.
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html widac tam cały gaźnik włącznie z nastawikiem.


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw paź 25, 2007 10:09

Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:12 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:16 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:19 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:23 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:26 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:29 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:33 ]
Obrazek

[ Dodano: 25 Paź 2007 10:34 ]
tu jest opisana metoda sprawdzania i regulacji gaznika 2EE , moze komuś będzie przydatna



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw paź 25, 2007 17:00

czyli panowie powiedzcie, czy jest jakas szansa regulacji tego gaznika bez wymiany tych czujnikow i wogole? czy mechanik ktory juz grzebie pare ladnych lat w tym da sobie z tym rade? na co najbardziej stawiacie, ze sie moglo zepsuc?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 25, 2007 23:12

tursky, poczytaj sobie ten temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389

Nie ma sensu powielać tematów na forum...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 340 gości