Kurciec wody w silniku TD o symbolu SB

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Kurciec wody w silniku TD o symbolu SB

Post autor: SkinnerPL » wt paź 23, 2007 19:53

Siemka.
W przy silniku diesla sb jest taki kruciec wodny z czujnikami... no i tam mi woda leci... powiedzcie mi jak moge to odkrecic bo tam dostepu wogle nie ma do niczego.. jest na to jakis myx?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt paź 23, 2007 19:59

odkrecic wszystko co sie da, odsunac na bok i juz :bigok:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt paź 23, 2007 20:04

Jak to nie ma,wymieniałem ten króciec i zajęło mi to 10 minut :chytry:
Poczekaj jak będziesz świece żarowe wymieniał,dopiero będziesz narzekał na brak miejsca...



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt paź 23, 2007 20:04

lol? to przewody od pompy tez? to tak jak w innych autach trzeba zdjac zderzak zeby wyminic zarowke w leflektorze...

[ Dodano: 23 Paź 2007 20:07 ]
spoko swiece zarowe wymienialem... krew mnie 4 raz zalala na swiecy za pompa... jak wykombinowales to zeby odkrecic te 2 srubki od tego krucca? :D

ja moge powiedziec jak ze swiecami sobie poradzilem :]



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » wt paź 23, 2007 20:10

aa cieknie ci woda miedzy blokiem a króćcem czy spod czujników?
bo jak spod czujników to wymień tylko oringi na czujnikach na grubsze i bedzie git.


A wszystko przez kobiete....:D

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt paź 23, 2007 20:34

woda mi cieknie tak jak by spod lewej srubki montazowej... (patrzac na pod auta ta srubka)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt paź 23, 2007 20:35

SkinnerPL pisze:woda mi cieknie tak jak by spod lewej srubki montazowej... (patrzac na pod auta ta srubka)
to tylko wymiana krocca+nowy oring i bedzie git

bardzo fajnie sie to wymienia w 2E, bajka po prostu. w dieslach niestety troche ciezej :goof:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt paź 23, 2007 20:38

no wlasnie bo probwalem to w jedynym polozeniu plaskiego klucza mi sie akurat obmyka... i jestem w lesie... tam wogle nie ma dostepu.. juz bym wolal swiece wyciagac i wkladac



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt paź 23, 2007 20:57

Nasadka długa,żaden płaski....



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » wt paź 23, 2007 20:58

nasadka sie tam nigdzie nie wcisne... z brzegu nie ma miejsca... a mowisz o tych duzych nasadkach? czy takich "na sruborket" a nie na grzechotke?
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 20:59 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr paź 24, 2007 08:51

Może być na grzechotkę,ale przedłużka musi być długa,żebyś kręcił już poza tym wszystkim ustrojstwem.Możesz zastosować jeszcze przegub ruchomy do nasadki,ale nie jest on konieczny.



Awatar użytkownika
GrzesiekPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt paź 23, 2007 23:03
Lokalizacja: Kudowa Zdrój
Kontakt:

Post autor: GrzesiekPL » śr paź 24, 2007 20:34

lepiej kup sobie cały krucieć ja za mój w pro auto zapłaciłem 30 zł o 20 dychy mniej niż na allegro nie oszczędzaj i nie wal się z jakimiś oringami bo lepiej zrobić raz a porządnie chyba że masz ochote wchodzic 2 razy do tej samej dziury zabezpiecz łączenie dodatkowo silikonem i bedzie miodzio więcej nie będziesz miał z tą częścią problemu.Z odpowiednimi kluczmi wszystko zanjmuje godzinke.W 10 minut to się strzepać na silnik można a nie naprawiać swoje auto.Co innego czyjeś jak o niektórzy robi panowie wielcy mechanicy którzy jeszcze wczoraj byli malarzami :grin:


www.grzesieekPL.galeria.interia.pl

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw paź 25, 2007 14:38

3 godziny mi zajela wymiana krucca :D zalalem to silikonem ale gdzies tam jeszcze paruje plyn... pod kruccem normalnie w alumie zrobily sie takie wzery... ;-/ silikon byl konieczny...



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw paź 25, 2007 18:50

SkinnerPL pisze:3 godziny mi zajela wymiana krucca :D zalalem to silikonem ale gdzies tam jeszcze paruje plyn
paruje Ci jeszcze bo dałeś silikon, zamontowałeś kruciec i zalałeś płynem układ
a to nie jest dobre
jak silikonikiem sie robi to trzeba odczekać z co najmniej 4h aż zżeluje i dopiero zalać płynem układ chłodzenia
jak za wczesnie to płyn a tym bardziej pod ciśnieniem znajdzie najsłabszy w silikonie punkt i przeleci


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości