Kontrolka temperatury mryga

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bloq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 25, 2007 09:51
Lokalizacja: z domu
Kontakt:

Kontrolka temperatury mryga

Post autor: bloq » czw paź 25, 2007 10:15

Witam

na początek chciałem zapytać jaki mam wlać olej do swojego golfa, ma już najechane 213 tyś.
i raczej nic nie cieknie z pod klawiatury ani głowicy, następnie często mryga mi kontrolka chyba od dogrzania silnika [ zdjęcia nie pochodzi z mojego golfa zostało użyte w celu pokazania która to kontrolka ] Obrazek i wtedy auto jest zmiej zrywne i wolniej sie rozpedza, jak się zatrzymam zgasze i odpale auto kontrolna nie mryga i auto idzie jak złe... czy wie ktoś jaka jest tego przyczyna ? Czy to mała szczegół czy poważna awaria. No i trzecia sprawa chcem zmienić amortyzatory na tył, kupić olejowe czy jakie ?

Z góry dzięki za szybko odpowiedz i pomoc w rozwiazaniu problemu :/
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 17:29 przez bloq, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw paź 25, 2007 10:26

Kontrolka informuje o niskim stanie płynu chłodzącego lub przegrzaniu silnika. Jaką temperaturę wskazuje wskażnik temperatury jak miga kontrolka?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » czw paź 25, 2007 10:37

Sprawdz w zbiorniczku wyrównawczym czy masz wystarczająco płynu chłodzącego.
zodiak pisze:Jaką temperaturę wskazuje wskażnik temperatury jak miga kontrolka?
odpowiedz na to znacznie pomoże. :bajer:

[ Dodano: 25 Paź 2007 11:10 ]
Jeżeli przebieg jest prawdziwy to zalałbym 10W40.Zawiera on składniki oleju syntetycznego i mineralnego. :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

bloq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 25, 2007 09:51
Lokalizacja: z domu
Kontakt:

Post autor: bloq » czw paź 25, 2007 11:43

a różnie czasami sie zapali od razu po uruchomieniu silnika a nieraz po pewnym czasie jak sie dopiero nagrzeje i wtedy temperatura jest mniej więcej na połowie skali. Czyli poprostu muszę
uzupełnić płyn chłodzący odrazu zmienię na zimowy a co do oleju... to jaki polecacie żeby wlać do Golfiny Półsyntetyk 10w40 ? jeżeli tak to macie na myśli jakąs konkretną markę ??

[ Dodano: 27 Paź 2007 11:37 ]
nie pomogło że dolałem płynu do zbiorniczka jest teraz ponad maxymalny poziom a kontrolka dalej się pali ??!! Rozmawiałem ze zaznajomionym mechanikiem mówi, że zmiana oleju powinna załatwić sprawe. A wy jak myślicie.. zmieniać ten olej ?

[ Dodano: 31 Paź 2007 09:50 ]
Panowie mam jeszcze jedno pytanie czy coś się stanie jeżeli usunę katalizator ponieważ coś mi w nim lata i wymyśliłem żeby poprostu go wyciagnąć i już wspawac rure i po sprawie :D
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 11:47 przez bloq, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Martin1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr lut 21, 2007 07:12
Lokalizacja: Pelplin
Kontakt:

Post autor: Martin1985 » pt kwie 25, 2008 10:11

U mnie tez czasem miga bez powodu, czujnik temp. mam nowy sprawny.
na skali nigdy nie jest więcej jak 55%, wentylator sie załącza normalnie prawidłowo pracuje.

zaczyna migać jak cisnę ostro, albo w korkach, ale na trasie w czasie równej spokojnej jazdy tez sie zdarza ze zacznie migać bez powodu.

od czego to może być?



Awatar użytkownika
meverick
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: meverick » pt kwie 25, 2008 13:21

bloq, Martin1985, miałem identycznie mimo iz miałem normalny poziom płynu i oleju ( olej nie ma nic wspólnego). Problem był z czujnikiem stanu płynu chłodzącego , który miałem na zbiorniczku wyrównawczym - miałem zaśniedziałe przewody - po wyczyszczeniu już nigdy nie miałem z tym problemu :bigok: możecie takze sprawdzic pozostałe czujniki - na 100% których siedzi lub ma zaśniedziałe przewody ewentualnie przewody są już "zmęczone" czyli miejsca styku przewodu z wsuwką są juz zasniedziałe lub utlenione - trza wymienic i po problemie :bajer:


www.jettaclub.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości