obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » ndz cze 26, 2005 13:53

asmo pisze:jeżeli masz auto na gaz to tak Ci się będzie robić spróbuj poczyścić gaźnik u mnie w aucie to pomogło, kumpel miał jednopunt to miał zasyfiony krokowy.. nie lej ciulatego gazu!!!!!

albo możesz mieć poszarpany pancerz z linki gazu i sama wymiana linki nic Ci nie da
NA PRZYKŁADZIE MOJEGO 1.8RP

Silniczek krokowy to część mechaniczna więc od złej jakości gazu nie może się zasyfić (bo jest na zewnątrz).

W mono wtrysku są dwa nastawniki przepustnicy jeden zamontowany w dolnej cześci gaźnika (układu wtryskowego) niedemontowalny...jak padnie to trzeba wymieniać dolną część monowtrysku.

Drugi to ten bardziej awaryjny popychający cięgno gazu widać go patrząc na wtrysk od przodu. Ta część jest demontowalna. Najczęstszą przyczyną awarii tego cuda jest wyrobienie styków biegu jałowego...rzadziej dochodzi do awarii wkładu (silniczka elektrycznego). Można na jakiś czas popsikać preparatem (styki) poprawiającym styczność i powinno pomóc.
Ja miałem tak że obroty się wieszały np na 3tys. Po posikaniu problem ustąpił ale była to prowizorka.Pomogła wymiana silniczka i był spokój.

Na giełdach...szrotach cieżko dostać tą część bo kosztuje ok 100zł. Ja kupiłem za 150 cały wtrysk z przewodami (po prostu komplet).


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 415 gości