Jaka turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zle slyszales 110 napewno ma kierownice spalinpawelh pisze: Kolego ja słyszałem że tylko na pompowtryskiwaczach?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Ja mam MK IV z 2000 roku silnik 1,9 TDI 110 KM ASV i mam na 100 % turbinę ze zmienną geometrią łopatek, pozdrawiam. Jeszcze dodam, że mam pompę wtryskową.
Ostatnio zmieniony pn paź 22, 2007 18:25 przez Ryszardo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
pawelh, wszyscy tu piszą, że mają a nie napisali jak to sprawdzić więc podpowiadam:
- jeśli trzpień siłownika regulacji ciśnienia doładowania (idący od tzw. "gruszki") jest w
poprzek osi wirnika turbiny to masz turbinę o zmiennej geometrii łopatek czyli "VNT",
jeżeli równolegle do niej to jest bez zmiennej geometrii.
- jeżeli masz w komorze silnika elektrozawór N75 to masz właśnie VNT bo jest ona
sterowana podcisnieniem, przy zwykłych turbawkach tego elektrozaworu nie ma.
- jeśli trzpień siłownika regulacji ciśnienia doładowania (idący od tzw. "gruszki") jest w
poprzek osi wirnika turbiny to masz turbinę o zmiennej geometrii łopatek czyli "VNT",
jeżeli równolegle do niej to jest bez zmiennej geometrii.
- jeżeli masz w komorze silnika elektrozawór N75 to masz właśnie VNT bo jest ona
sterowana podcisnieniem, przy zwykłych turbawkach tego elektrozaworu nie ma.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 78 gości