Falujące turbo.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Falujące turbo.

Post autor: OHMTech » śr paź 24, 2007 02:19

Witam,
Mam problemik którego sam raczej nie przeskoczę dlatego kieruje sie do was. Miałem ostatnio bliskie spotkanie z lochą i obiłem twarzyczkę mojej Golfince. Poszły chłodnice, zderzak, wzmocnienie, belka etc. Wszystko złożyłem do kupy po zakupie części i... zaślepiłem przy okazji EGR. Wyczyściłem kolektor ssący i za pomocą odkurzacza w głowicy doloty. Przed akcją DZIK turbo pompowało do ok 1bar i spadało odpowiednio do jazdy czyli jak przycisnąłem do dechy pompowało 1bar jak jechałem stała prędkością spadało do ok +- 0,5. Teraz pompuje do 1bar i spada do 0.5bar i wskakuje znowu do 1bar mimo ze mam pedał w podłodze i tak sobie skacze. Tak pyka co 0.5sek 1-0,5-1-0,5-1-0,5bar. o co chodzi. Wszystko robiłem wg. tego forum (czyszczenie EGR itp.). Jezeli w czymś pomoże to turbina ma luzy ok 0,8 - 1 mm.
Autko zbiera sie bardzo dobrze nie ma z nim problemu jak zarazie nie zauważyłem dziwnych zachowań.
Dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 02:19 przez OHMTech, łącznie zmieniany 1 raz.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » śr paź 24, 2007 15:33

Nie jestem specjalistą od tych spraw ale czy to nie jest wina n75 przypadkiem?



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr paź 24, 2007 15:40

a auto przyspiesza nierowno czy jedzie normalnie?

[ Dodano: 24 Paź 2007 15:42 ]
OHMTech pisze: Autko zbiera sie bardzo dobrze nie ma z nim problemu jak zarazie nie zauważyłem dziwnych zachowań.
Dziękuje za pomoc.
niedoczytalem :) rozumiem ze masz wskaznik w srodku auta;> to moze byc n75 ale jesli by szlaal to czulbys to w przyspieszaniu. jesi jedziesz rowno w calym zakresie obrotow to ja bym raczej sie przyjrzal samemu wskaznikowi i wezykom ktore sa do niego prowadzone.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 24, 2007 17:03

jesli to seria to powinno wbijac na ok 1bar po czym utrzymywac na 0.8 (przy maksymalnym gazie)

jesli Ci faluje to podmien od kogos n-75 bo moze Twoj juz nie trzyma

mialem to samo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
OHMTech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: OHMTech » śr paź 24, 2007 21:36

Dzieki chłopaki juz zrobiłem. Dorwałem N75 juz miałem wrzucac i .... wkurzyła mnie zaslepka co dałem po odmie w rurze co idzie do turbawki i zauwayłem ze opaska metalowa strzeliła. Ledwo co trzymała sie po wymianie opaski wszystko jest OK!!
HEHE gdyby nie ten N75 nie zauwazyłbym ze tam jest problem.

A co ma piernik do wiatraka. Co za bzdury napisałem.


Chciałbym inteligentnie zarobić i mądrze wydać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 72 gości