Silniczek 1.3 NZ kilka spraw...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silniczek 1.3 NZ kilka spraw...
1. Jak ustawic zapłon bez lampy storoskopowej?
2.Po wymianie czujnika termicznego(niebieski) i sondy lambda obrot dalej skacza o 50-100 obortów i przy lekim dodaniu gazu silnik przydławia sie...( przyspiesznik zapłonu tez wymienieony podcisnienia szczelene ).Po odpieciu wtyczki od przepływomierza lub wtyczki od tego niebieskigo czujnika oborty stoja rowniutko.... swiece kable kopułka sprawne sa...
3. Na przepustnicy jest taki jakby pstryczek co załancza i wylancza ruch przepustnicy(dodanie gazu) no i on nie pstryka objawy ma jakby nie chodził:D podłancza sie tam wtyczke 2 pinowa białą.Do czego to jest i czemu słuzy?
4.Rozrzod ustawiony dobrze ,zapłon tez ,sonda nowka sztuka ,czujniki powymieniane ,skład mieszanki ustawiony ,a pali cały czas tyle samo czyli 10....
2.Po wymianie czujnika termicznego(niebieski) i sondy lambda obrot dalej skacza o 50-100 obortów i przy lekim dodaniu gazu silnik przydławia sie...( przyspiesznik zapłonu tez wymienieony podcisnienia szczelene ).Po odpieciu wtyczki od przepływomierza lub wtyczki od tego niebieskigo czujnika oborty stoja rowniutko.... swiece kable kopułka sprawne sa...
3. Na przepustnicy jest taki jakby pstryczek co załancza i wylancza ruch przepustnicy(dodanie gazu) no i on nie pstryka objawy ma jakby nie chodził:D podłancza sie tam wtyczke 2 pinowa białą.Do czego to jest i czemu słuzy?
4.Rozrzod ustawiony dobrze ,zapłon tez ,sonda nowka sztuka ,czujniki powymieniane ,skład mieszanki ustawiony ,a pali cały czas tyle samo czyli 10....
tez mam NZ mialem przeboje z nia podjedz do pruszcza gdanskiego pierwsza stacja lotosu za pruszczem po lewej. pracuje tam mechanior elektronik podlaczy ci pod kompa i wszystko wyjdzie co masz niesprawne. bylem u niego jakis roczek temu wtedy ta przyjemnosc kosztowala 80 zeta. podobno gosc pracowal w serisie vw zna sie dobrze. wtyczki do kompa NZ nie ma, on ma taki trojniczek i podlanczasie sie miedzy kompa a wtyczke wszystko na jego monitorku wyjdzie, ja mialem padnieta sonde
Re: Silniczek 1.3 NZ kilka spraw...
1. nie wiemmelon pisze:1. Jak ustawic zapłon bez lampy storoskopowej?
2.Po wymianie czujnika termicznego(niebieski) i sondy lambda obrot dalej skacza o 50-100 obortów i przy lekim dodaniu gazu silnik przydławia sie...( przyspiesznik zapłonu tez wymienieony podcisnienia szczelene ).Po odpieciu wtyczki od przepływomierza lub wtyczki od tego niebieskigo czujnika oborty stoja rowniutko.... swiece kable kopułka sprawne sa...
3. Na przepustnicy jest taki jakby pstryczek co załancza i wylancza ruch przepustnicy(dodanie gazu) no i on nie pstryka objawy ma jakby nie chodził:D podłancza sie tam wtyczke 2 pinowa białą.Do czego to jest i czemu słuzy?
4.Rozrzod ustawiony dobrze ,zapłon tez ,sonda nowka sztuka ,czujniki powymieniane ,skład mieszanki ustawiony ,a pali cały czas tyle samo czyli 10....
2.dziwne ze pod odpieciu przeplywki nie gasnie, powinien, przeplywka to jedyny element ktory jest niezbedny do pracy tego silnika
3. Bialy czujnik to przelacznik krancowy inforujacy komputer czy przepustnica jest zamknieta czy max otwarta. Jak nie pstryka to zle i to moze byc przyczyna falujacych obrotow. Komputer nie wie w jakim polozeniu jest przepustnica
4. 10 litrow w jakim trybie? miasto, trasa? Moze byc winny bialy czujnik, komputer mysli ciagle ze jest na obrotach jalowych i wzbogaca mieszanke
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
10litow pali po miescie nie wazne jak jade czy normalnie czy jak emeryt ,przy zmianach biegu jak mu deptam to z wydechu idzie bum tyle niesaponego paliwa idzie ...
wczoraj ja go katowalem przez 3 km i podejachalem pod dom to nagle zdechł....odpaliłem a z wydechu czarno...
skreciłem mieszank na ubogą prawie na max i dalej wali na czarno przy przygazówce....
czy umiejscowienie sondy ma jakis znaczenie ..orginalnei z NZ powinna byc w katalizatorze ,a u mnie jak sie dwururka schodzi z 1 rure to mam tam taka tulejke prostpadle i tam mam sonde wkrecona ...czy sonda musi miec ten swoj czopek dokładnie na drodze przepływu spalin ? czy nie?
na którym pinie we wtyczce do kompa jest sygnał z sondy?
co moze byc przyczyną zalewanie auta? bo takie mam wrazenie po dłuzszej intensywnej jezdzie....?
wtryskiwacze hałasuja tzn klepia bo koles miał tam kiedys gaz i chyba wtryski pracowały na sucho...czy one moga lac za duzo wachy? tzn komp mowi ile one niby daja tyle co powinny ,a w rzeczywisosc daja wiecej bo sa zkopane jest taka mozliwośc?
jak sprawdzić czy komp nie przekreca odbieranych inforamcji?
wczoraj ja go katowalem przez 3 km i podejachalem pod dom to nagle zdechł....odpaliłem a z wydechu czarno...
skreciłem mieszank na ubogą prawie na max i dalej wali na czarno przy przygazówce....
czy umiejscowienie sondy ma jakis znaczenie ..orginalnei z NZ powinna byc w katalizatorze ,a u mnie jak sie dwururka schodzi z 1 rure to mam tam taka tulejke prostpadle i tam mam sonde wkrecona ...czy sonda musi miec ten swoj czopek dokładnie na drodze przepływu spalin ? czy nie?
na którym pinie we wtyczce do kompa jest sygnał z sondy?
co moze byc przyczyną zalewanie auta? bo takie mam wrazenie po dłuzszej intensywnej jezdzie....?
wtryskiwacze hałasuja tzn klepia bo koles miał tam kiedys gaz i chyba wtryski pracowały na sucho...czy one moga lac za duzo wachy? tzn komp mowi ile one niby daja tyle co powinny ,a w rzeczywisosc daja wiecej bo sa zkopane jest taka mozliwośc?
jak sprawdzić czy komp nie przekreca odbieranych inforamcji?
ja bym Ci radzil zeby podjechac do kogos kto Ci go dobrze wyreguluje, bez analizatora spalin i oscyloskopu co by odczyt z sondy sprawdzic nic nie wyregulujesz krecac... Badajac odczyt z sondy bedzie mozna tez sprawdzic czy dobrze wskazuje, a po co ja przenosiles? wywalajes kata?
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
no to juz chyba wiem co bylo nie tak ...okazało sie ze jakis pacan popierdzielił kolory kabli i sonda nie była podpięta
auto juz nie strzela z wydechu i silink lepiej pracuje ... teraz zostanie kwestia wyregulowania zapłonu i mieszanki oraz przeniesienia sondy tam gdzie powinna byc...
MAREK 74 -- jak teraz sprawdziłem voltomierzem to napiecie na wolnych skacze strasznie od 0.3v do 0.7 ...ale mam zastrzezenia co to mojego voltomierza .. jak przełoze sonde to sie sprawdze jeszcze raz...
auto juz nie strzela z wydechu i silink lepiej pracuje ... teraz zostanie kwestia wyregulowania zapłonu i mieszanki oraz przeniesienia sondy tam gdzie powinna byc...
MAREK 74 -- jak teraz sprawdziłem voltomierzem to napiecie na wolnych skacze strasznie od 0.3v do 0.7 ...ale mam zastrzezenia co to mojego voltomierza .. jak przełoze sonde to sie sprawdze jeszcze raz...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości