co to za drut w gazniku??? HELP!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co to za drut w gazniku??? HELP!
sluchajcie, moj problem z obrotami nie lezy w lince od gazu ani w podstawce gaznika. Kiedy obroty skacza wysuwa sie taki drut srednicy 0,5 cm i dlugosci ok 3 cm znajdujacy sie kolo dzwgni dyszy. W momencie wzrostu obrotow pociaga rowniez za soba pedal gazu. Kiedy ten drut wcisne to obroty spadaja?? Co to jest? i jak sobie moge z tym poradzic? PROSZE O POMOC!!! chce w koncu zakonczyc perypetie z obrotami (przynajmniej na chwile)
POMOZCIE, Z PEWNOSCI WIECIE W CZYM TKWI PRZYCZYNA....
POMOZCIE, Z PEWNOSCI WIECIE W CZYM TKWI PRZYCZYNA....
ok, tylko chodzi mi jak rozwiazac ten problem, jak zrobic zeby mi sie to ssanie nie wlaczalo raz rano po 5 km a raz na cieplym po 50 km. Dlaczego tak sie dzieje? jak przycisne kombinerkami ten drut to obroty spadaja, ale oczywiscie stawia opor i jak puszcze to wraca to wyjsciowej pozycji i obroty sa wysokie (tj. np. 3500), prosze Cie o porade!
tu sie własnie zaczynają schody , ten gaznik to zakała wszystkich VW które je maja , wpisz w szukajce pierburg 2EE a znajdziesz mase tematów na jego temat , przyczyn może byc wiele , na samym początku sprawdziłbym czujnik temperatury płynu chłodzącego , właśnie on najczęsciej tak robi , potem sonda lambda
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witammiś fazi pisze:to jest na pewno siłownik ssania tylko napisz jaki to model gaznika
Kolego mylisz się . TO nie jest żaden siłownik ssania . W pierburgu 2EE za ssanie odpowiada regulator uchylenia przepustnicy. On kontroluje ssanie.
Ten siłownik z "drutem" czyli trzpieniem to nastawnik dolnej przepustnicy. On reguluje wolne obroty gdy ssanie sie wyłączy. KOnkretnie regulacja odbywa się poprzez uchylanie bądź otwieranie dolnej przepustnicy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Tak to sie nazywa nastawnik przepustnicy.
A ssanie jest regulowane przez przesłone wzbogacania mieszanki.
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html widac tam cały gaźnik włącznie z nastawikiem.
A ssanie jest regulowane przez przesłone wzbogacania mieszanki.
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html widac tam cały gaźnik włącznie z nastawikiem.
110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:12 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:16 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:19 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:23 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:26 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:29 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:33 ]
[ Dodano: 25 Paź 2007 10:34 ]
tu jest opisana metoda sprawdzania i regulacji gaznika 2EE , moze komuś będzie przydatna
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
tursky, poczytaj sobie ten temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
Nie ma sensu powielać tematów na forum...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
Nie ma sensu powielać tematów na forum...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości