Problem z odpaleniem auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Problem z odpaleniem auta

Post autor: mucholus » wt paź 23, 2007 13:17

Witam. Mam problem z golfem 3 1,8 90 km mianowicie pojechalem dzis na zakupy wrocilem do domu chce przestawic autko a ono nie zapala. Wszystkie kontrolki sie zapalają przekrecam kluczyk rozrusznik kreci i nic:( Przewody są praktycznie nowe świece zmieniane tydzien temu. Dodam ze od kilku dni miala moja piekna humry:( Nie chciala zapalać dodalem troche gazu przy przekrecaniu kluczyka i auto zapalalo a dzis nic nie chce ująć:( Nie wiem co robić Jeżeli ktoś może to niech pomoże :bigok: :bigok:



RychuK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:04
Lokalizacja: POMORZE

Post autor: RychuK » wt paź 23, 2007 14:32

Brak paliwa. Tz. mozesz mieć zapchany filtr paliwa i nie podaje paliwa.

[ Dodano: 23 Paź 2007 14:49 ]
Albo pompa paliwa przerywa.


SzalonyKoleś

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: Problem z odpaleniem auta

Post autor: norek111 » wt paź 23, 2007 14:55

sprawdz czy ma iskre jak nie to cewka lub hall



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt paź 23, 2007 15:42

zrob tak, jak pisze norek111, czyli sprawdz czy jest iskra. Jezeli nie, to do sprawdzenia uklad paliwowy. No i sprawdz kopulke, palec. Sprawdz te podstawy, a po tem bedziemy sie zastanawiac co mu jest :chytry:



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » wt paź 23, 2007 17:40

Sprawdziłem i autko ma iskre... kopułka i palec wyglądają nie najgorzej ale dla lepszego samopoczucia zmienie :grin:



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » wt paź 23, 2007 18:25

Mam podobne problemy z 1.6 ABU. Zaczęły się jakiś miesiąc temu. Żeby zapalić trzeba dodać minimalnie gazu. Jak się odpali to silnik chodzi super. Żadnego falowania obrotów, przyśpiesza normalnie itp. Co to może być ? Kable, świece?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Salz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 01:58
Lokalizacja: Wolsztyn i okolice

Post autor: Salz » wt paź 23, 2007 18:30

sprawdzcie kostkę stacyjki. miałem podobnie i to była przyczyna problemu.


[img]http://images33.fotosik.pl/227/6563aeda0fee4530.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/264743.png[/img]

MAXOIL Grodzisk Wlkp zaprasza, wymiany oleju, kompleksowe naprawy mechaniczne, hurtownia motoryzacyjna
da weiss man, was man hat:)

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » wt paź 23, 2007 19:10

Salz pisze:sprawdzcie kostkę stacyjki.
tez bym wziął to pod uwage
mdamian86 pisze:Mam podobne problemy z 1.6 ABU. Zaczęły się jakiś miesiąc temu. Żeby zapalić trzeba dodać minimalnie gazu. Jak się odpali to silnik chodzi super. Żadnego falowania obrotów, przyśpiesza normalnie itp. Co to może być ? Kable, świece?




mialem podobny objaw i przeczyscilem styki od czujnika temperatury czieczy chlodzacej i dolalem do BP srodka na przeczyszczenie wtryskow i tera hula az milo wydaje mi sie ze wina byla po stronie czujnika temperatury

na odpalonym rozgrzanym silniku wyciagnij wtyczke gdy obroty sie podniosa to czujnik jest dobry jesli jednak nie bedzie zadnych zmian to czujnik do wymiany
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 19:11 przez Dzaba83, łącznie zmieniany 1 raz.


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » wt paź 23, 2007 19:19

A gdzie znajduje się ten czujnik?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » wt paź 23, 2007 21:29

Dzieki koledzy jutro postaram sie powalczyc z ta kostka i zobacze czy to to a jak nie to bede kombinowac z pompa

[ Dodano: 24 Paź 2007 15:00 ]
Koledzy wygląda na to że ze stacyjka jest wszystko w porządeczku kostka cała wyjąłem ją przeczyściłem i niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu :otepienie:
Sprawdziłbym tą pompę paliwową ale niestety nie mam zielonego czy jak kto woli bladego pojęcia jak się za to zabrać. Jeżeli ktoś może to proszę pomóżcie :pub:



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » śr paź 24, 2007 18:50

A ja mam pytanie co do tego czujnika cieczy chłodzącej. Czy jest on odpowiedzialny za wyświetlanie temperatury silnika w liczniku? Czy jak temperatura jest dobra to znaczy 90 stopni to też może być walnięty ten czujnik?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr paź 24, 2007 18:59

mdamian86 pisze:A ja mam pytanie co do tego czujnika cieczy chłodzącej. Czy jest on odpowiedzialny za wyświetlanie temperatury silnika w liczniku? Czy jak temperatura jest dobra to znaczy 90 stopni to też może być walnięty ten czujnik?
czujniki są dwa w jednym , są cztery styki , jeden czujnik pokazuje Ci temperature na wskażniku oraz zapala kontrolke po przekroczeniu dopuszczalnej temperatury a drugi daje informacje do sterownika

[ Dodano: 24 Paź 2007 19:06 ]
mucholus pisze:Dzieki koledzy jutro postaram sie powalczyc z ta kostka i zobacze czy to to a jak nie to bede kombinowac z pompa

[ Dodano: 24 Paź 2007 15:00 ]
Koledzy wygląda na to że ze stacyjka jest wszystko w porządeczku kostka cała wyjąłem ją przeczyściłem i niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu :otepienie:
Sprawdziłbym tą pompę paliwową ale niestety nie mam zielonego czy jak kto woli bladego pojęcia jak się za to zabrać. Jeżeli ktoś może to proszę pomóżcie :pub:
pompe masz w baku , odchylasz wykładzine bagażnika , masz tam z prawej strony bliżej kanapy okrągłą pokrywe na trzy śrubki odkręcasz je zdejmyjesz pokrywke , pod nią masz dostęp do pompy , wyciągasz wtyczke z kablami , zdejmujesz przewody paliwowe , zasilający i powrotny , a następnie odkręcasz dużą plastikową nakrętke , potem wyjmujesz pompe , tylko nie próbuj jej teraz podłączać pod zasilanie



mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » śr paź 24, 2007 21:30

Dzieki wielkie kolego jutro obejrze ta pompke.
Najfajniejsze jest to ze bylem u 3 mechaników i każdy mówi mi co innego :(
:crazy:



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » śr paź 24, 2007 22:35

Mogles jednak tez wymienic ten filtr paliwa jak ktos wczesniej pisał.
Szkoda byloby sie narobic a potem zeby sie okazalo ze on był przyczyną.
Jego wymiana to 5 min roboty i ok 30 zł za filtr.
Jest pod autem przy baku.
A pompe mozesz tez sprawdzic nastepująco.
Sciągasz węzyk doprowadzający paliwo z krocca przy wtrysku i przekrecasz zapłon .
Jesli paliwo leci(dosc mocno)to jest ok a jak nie to juz napewno mozesz sie dobierac do pompy paliwa.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 294 gości