to on nie jest samoodpowietrzający?ssuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło
Problem z temperaturą silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
z tego co sie orientuję to układ sam się odpowietrzassuchyy pisze:może masz zapowietrzony układ tak jak ja dzieje sie u mnie podobnie odpowietrzenie układu pomogło i uszczelnienie jednego z przewodów niby nie ciekło ale stworzył się osad na łączeniu kroćca z chłodnica
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
						- 
				Szwajcar1976
 - Nowicjusz

 - Posty: 20
 - Rejestracja: wt paź 09, 2007 13:01
 - Lokalizacja: Górny Slask
 
Jest jeden podójny (od świec i od wskaźnika temp) na rurze wychodzącej z głowicy do chłodnicy.Szwajcar1976 pisze:czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden
Ten załącza tylko wentylatorSzwajcar1976 pisze:Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora
pozdrowienia el Kopyto
						- gOOzOl
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 519
 - Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
 - Lokalizacja: tarnowskie góry
 - Kontakt:
 
a termostat masz ok?Szwajcar1976 pisze:Witam,panowie u mnie znowu wskaźnik pokazuje tylko 70 stopni
,w lato w korku pokazywał normalnie
.co to może być,i czy w silniku (1.9 td)są dwa czujniki czy tylko jeden??Bo ten co jest w chłodnicy to chyba jest odpowiedzialny tylko do załączania wentylatora.Za odpowiedzi dziękuje
witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy miasto czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
			
													
					Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 12:22 przez bogik, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									chciał bym tak miećbogik pisze:witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
						- mieciu7
 - Ma gadane

 - Posty: 159
 - Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
 - Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
 - Kontakt:
 
ale to 92 stopnie to dużo? u mnie to była norma.. latem 96-98 w korku... na autostradzie dochodził do 110 stopni przy 170km/h i 5tysiacach (silnik 1.8 abs). po co bawić się w termostaty? wszystko w normie, jeździł, hulał, nie grzał się.... (tzn takie były wskazania temp. oleju)
			
													
					Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 17:43 przez mieciu7, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]
http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org
						http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org
Idealnie, tylko pozazdroscicloverboy pisze:bogik napisał/a:
witam, nie chciałem zakładać podobnego tematu z temperaturą, ale mam pytanie po wymianie termostatu wskaźnik pokazuje mi 90stopni non stop czy korek czy trasa( oczywiscie po nagrzaniu silnika) oby dwa weze sa gorace a wentylator sie włacza. Czy jest to poprawne działanie??
chciał bym tak mieć![]()
tez u siebie mialem problemy ze wskazaniem temperatury , na trasie 50 po miescie okolo 80 zmienilem czujnik temperatury na niemiecki dalem 70 zl z żółtym paskiem wedlug katalogu i tera pokazuje 110 na trasie jak i po miescie u elektromechanika mialem mierzona temperature silnika termometrem laserowym i byla 92
z tymi czujnikami w golfach to jest czarna magia
[ Dodano: 24 Paź 2007 19:30 ]
Idzie przestawic wskazowke na zegarze tak aby wskazywala 90 ?? a nie 110 bo to troche razi w oczy
					Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 19:28 przez Dzaba83, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									posłużę Vagiem
						- ssuchyy
 - Mały gagatek

 - Posty: 59
 - Rejestracja: sob wrz 22, 2007 20:26
 - Lokalizacja: LUBLIN-CENTRUM
 - Kontakt:
 
jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy
 
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga
 jac korek wlewowy
			
									
									sam sie nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga
Pierwsze słysze że silnik w golfie się nie odpowietrzy sam jeśli chodzi o płyn chłodniczy. Jakoś zawsze we wszystkich moich golfach lub silnikach golfa które robiłem zalewało się płynem i jechało po tym jak poszło ciepłe powietrze z nagrzewnicy dolewało się płynu do zbiorniczka wyrównawczego i było dobrze. A jeżeli u ciebie w silniku TD układ sam się nie odpowietrza to sprawdź działanie korka w zbiorniczku wyrównawczym. Dodam ponadto że w moim VW T3 z silnikiem 1Y jak nie zakręce korka w zbiorniku wyrównawczym to nie mam szans na odpowietrzenie nagrzewnic.ssuchyy pisze:jak układ sam się moze odpowietrzyc jak zamkniety jest korek i nie ma odpowietrznikow
sam sie nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:37 ]
loverboy sie mylisz jesli nie ma odpowietrzenia to sie nigdy nie odpowietrzy
[ Dodano: 26 Paź 2007 20:45 ]
są dwie sruby odpowietrzajace jedna przy nagrzewincy i jedna na rurce u dołu jesli ich nie ma trzeba odpowietrzyc sciaga jac korek wlewowy
pozdrowienia el Kopyto
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości

