Problem ze wspomaganiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze wspomaganiem
Po dopaleniu auta w ogole nie ma wspomagania... kierownica kreci sie gorzej niz w starym polonezie podczas postoju;/ po przejechaniu 500 - 1000 m dopiero zaczyna lzej pracowac... Czyzby pompa powoli wysiadala??
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Jeśli pompa nie cieknie i słychac ja tylko trochę to obstawiałbym raczej maglownicę. W obie strony to wspomaganie ci nie działa po odpaleniu silnika? W maglownicy są zaworki które podczas kręcenia kierownica zamykają się i otwierają żeby płyn "pomagał" kręcić. Moze u ciebie te zawory przepuszczają i płyn po prostu krązy po kanalikach i wraca przewodem powrotnym do zbiorniczka.
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 13:16 przez daniel2505, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
No ale jesli byloby cos nie tak z nim to chyba w ogole nie byloby wspomagania... a to tak wyglada jakby silnik msuial sie troszke zagrzac i wtedy wpomaganie juz chodzi. Dzisiaj zapalilem go i po ok 40-60 s wspomaganie juz bylo...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
wygląda na to że płyn wspomagania nie jest odpowiedni (nabiera swoich właściwości po rozgrzaniu) udział w tym ma również pompa która owszem może nie dawać oznak w formie wycieków. U mnie jest zupełnie odwrotnie po wyjechaniu z garażu i minutowym postoju wspomaganie gdzieś odlatuje (płyn robiu się rzadki i koniec) U mnie pompa też nie cieknie ani maglownica.
Pozdrawiam
dygac
Pozdrawiam
dygac
[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie
i MK3 US w duecie
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
No tak ale czy to ma związek z temperaturą czy jak zgasisz ciepły silnik i odpalasz go za kilka minut to dzieje sie tak samo. Moze być tak że zawory sa juz zjechane i po prostu po odpaleniu pompa musi nabic odpowiednie ciśnienie zeby układ zadziałał. Sprubój na zimnym silniku jak jeszcze nie masz wsponagania skręcić na maksa koła i przytrzymac. Wtedy pompa jest najbardziej wysilona. Jeśli tłoczy cisnienie do maglownicy to obroty powinny się zdusić lekko i pompa zawyje. Nie wydaje mi się że ma to związek z niewłaściwym płynem. Raczej albo tak jak pisałem zawory w maglownicy albo pompa nie jest już wydajna i nie nabija ciśnienia od razu po odpaleniu silnika.Gr@rM! pisze:No ale jesli byloby cos nie tak z nim to chyba w ogole nie byloby wspomagania... a to tak wyglada jakby silnik msuial sie troszke zagrzac i wtedy wpomaganie juz chodzi. Dzisiaj zapalilem go i po ok 40-60 s wspomaganie juz bylo...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Plyn niedawno wymienilem jak i rowniez pompe...
[ Dodano: 25 Paź 2007 14:42 ]
Ok, sprobuje tak zrobic i napisze co i jak.
[ Dodano: 25 Paź 2007 14:42 ]
daniel2505 pisze:No tak ale czy to ma związek z temperaturą czy jak zgasisz ciepły silnik i odpalasz go za kilka minut to dzieje sie tak samo. Moze być tak że zawory sa juz zjechane i po prostu po odpaleniu pompa musi nabic odpowiednie ciśnienie zeby układ zadziałał. Sprubój na zimnym silniku jak jeszcze nie masz wsponagania skręcić na maksa koła i przytrzymac. Wtedy pompa jest najbardziej wysilona. Jeśli tłoczy cisnienie do maglownicy to obroty powinny się zdusić lekko i pompa zawyje. Nie wydaje mi się że ma to związek z niewłaściwym płynem. Raczej albo tak jak pisałem zawory w maglownicy albo pompa nie jest już wydajna i nie nabija ciśnienia od razu po odpaleniu silnika.Gr@rM! pisze:No ale jesli byloby cos nie tak z nim to chyba w ogole nie byloby wspomagania... a to tak wyglada jakby silnik msuial sie troszke zagrzac i wtedy wpomaganie juz chodzi. Dzisiaj zapalilem go i po ok 40-60 s wspomaganie juz bylo...
Ok, sprobuje tak zrobic i napisze co i jak.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Plyn wymienialem jakis miesiac temu i po wymianie wsyztsko ladnie chodzilo, doepiro tak od 2 tyg zaczelo cos to szwankowac.... no ale tez sprawdze
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości