Silnik VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Eee kto tu mnie kłamie?? pobrałem sobie w dziale "Download" filmik Carvisions Golf MK2 VR6 KOMPRESSOR! A ktoś mi tu powiedział że nie było VR6 z KOMPRESSOREM! Czyli były? A może ten koles sobie przystosował silniczek pod Kompressorek??
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
no a jak mylisz był czy nie był seryjnie ??Vwmaniak pisze:Eee kto tu mnie kłamie?? pobrałem sobie w dziale "Download" filmik Carvisions Golf MK2 VR6 KOMPRESSOR! A ktoś mi tu powiedział że nie było VR6 z KOMPRESSOREM! Czyli były? A może ten koles sobie przystosował silniczek pod Kompressorek??
Pozdrawiam!
www.vrservice.pl
pewnie ze byl i to w budzie mk2Borys pisze:no a jak mylisz był czy nie był seryjnie ??Vwmaniak pisze:Eee kto tu mnie kłamie?? pobrałem sobie w dziale "Download" filmik Carvisions Golf MK2 VR6 KOMPRESSOR! A ktoś mi tu powiedział że nie było VR6 z KOMPRESSOREM! Czyli były? A może ten koles sobie przystosował silniczek pod Kompressorek??
Pozdrawiam!
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
i nitro pewnie tez bys chcial i spadochron do hamowania z tylu
mowisz o abstrakcyjnych moim zdaniem przerobkach, pozadne biturbo i zrobiony silnik wycisna spokojnie od 350km, a wierz mi ze taka moc i moment rzedu 400Mn conajmniej przy lekkiej budzie w MK3 zrobia z golfa szatana
w woli sprostowania silnik 2.9vr6 ma 190KM
mowisz o abstrakcyjnych moim zdaniem przerobkach, pozadne biturbo i zrobiony silnik wycisna spokojnie od 350km, a wierz mi ze taka moc i moment rzedu 400Mn conajmniej przy lekkiej budzie w MK3 zrobia z golfa szatana
w woli sprostowania silnik 2.9vr6 ma 190KM
Ostatnio zmieniony pt lis 19, 2004 22:09 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.
rafalvr6 chyba nie myślisz że ja chce ten cały sprzęcior wrzucic do swjego MK1?? Kiedy przycisne z pod świateł tym co aktualnie mam pod maską wierz mi niektórzy mają śmieszne miny. Pytałem sie o moc tego silnika z czystej ciekawośći. A jeżeli bym włożył do swojej budy taki właśnie silnik z kompressorem chętnie bym sie zmierzył z twoją maszyną i obserwował bym twoje zdziwienie.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
A jeżeli ja włoże do swojej maszynki turbo to pewnie widzialbym twoje zdziwienie, to takie gadanie co by bylo gdybyVwmaniak pisze:.......A jeżeli bym włożył do swojej budy taki właśnie silnik z kompressorem chętnie bym sie zmierzył z twoją maszyną i obserwował bym twoje zdziwienie.
Pozdrawiam!
Jak beda u nas legalne wyscigi od kwietnia 2005 to zapraszam do rzeszowa, to sie prawdzimy, ty moze bedziesz mial kompresor, ja moze turbo
A co to za gadanie "może będe miał..." zrobisz to sie pochwalisz. Ja robie autko tak aby jazda nim sprawiała mi przyjemność i żeby przeróbki dokonywane w nim dawały mi satyswakcje. Wcale nie dąże do tego by był to naszybszy Golf na świecie. Bo i po co? Nie zakładam żadnego "Racing Teamu MK1" Ale jeśli chcesz zmierzyć sie z jakimś starym modelem MK1 to polecam pewnego diabła z silnikiem 1.8T. Pewnie cie to jakoś specialnie nie rusza "bo co tam jakiś 1.8T podskoczy do VR6" ale zobacz jak on jeździ:
http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=videos&SR=85
Oczywiście do takowej konfrontacji z nim nie dojdzie ale niech zadziała ten filmik na twoją wyobraźnie jak może jeździć stary MK1 z o wiele mniejszym silnikiem. PROFESJONALNY tuning a nie dłubanie amatora przy motorze.
http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=videos&SR=85
Oczywiście do takowej konfrontacji z nim nie dojdzie ale niech zadziała ten filmik na twoją wyobraźnie jak może jeździć stary MK1 z o wiele mniejszym silnikiem. PROFESJONALNY tuning a nie dłubanie amatora przy motorze.
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Troszke przesadzasz, tez ci moge dac link do 550konnego vra do porownania ale chyba nie oto chodzi, wydaje mi sie ze sie troche nie zruzumielismy, MK1 to dla mnie kultowy golfik i nie mam nic do tego modelu, nie zakladam zadnego racing temu tylko organizujemy z grupa pasjonatow legalne wyscigi dla aut tuningowych w rzezowie jako pierwsi w polsce.Vwmaniak pisze:A co to za gadanie "może będe miał..." zrobisz to sie pochwalisz. Ja robie autko tak aby jazda nim sprawiała mi przyjemność i żeby przeróbki dokonywane w nim dawały mi satyswakcje. Wcale nie dąże do tego by był to naszybszy Golf na świecie. Bo i po co? Nie zakładam żadnego "Racing Teamu MK1" Ale jeśli chcesz zmierzyć sie z jakimś starym modelem MK1 to polecam pewnego diabła z silnikiem 1.8T. Pewnie cie to jakoś specialnie nie rusza "bo co tam jakiś 1.8T podskoczy do VR6" ale zobacz jak on jeździ:
http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=videos&SR=85
Oczywiście do takowej konfrontacji z nim nie dojdzie ale niech zadziała ten filmik na twoją wyobraźnie jak może jeździć stary MK1 z o wiele mniejszym silnikiem. PROFESJONALNY tuning a nie dłubanie amatora przy motorze.
Ps. co do dlubania amatora przy motorze, to wierz ze pakuje w to gruba kase jak na moje mozliwosci i nie jest to amatorstwo, oczywiscie gdbym mial 40tys zloty ekstra to zrobil bym potwora na biturbo, ale nie mam, po profesjonalny tuning=bardzo duzo pieniedzy, wiec troche zastanow sie co piszesz, bo nie mozesz nazywac amatorem kazdego kto nie mam na profesjonalne przygotowanie silnika ktore kosztuje majatek, bo nie tylko mnie obrazasz!!!
Ale kogo ja tu obrażam?? Ani żadnych Forumowiczów ani też ciebie! Może przeczytaj jeszcze raz mój post i intynsywnie pomyśl czy tematem mojej wiadomości jest obrażanie kogoś. OK ale jeśli tak to odbierasz to przepraszam. Ale nie spodobał mi sie twój ostani post w którym piszesz że ja pisze o abstrakcjonalnych rzeczach. Bo ani nigdzie nie napisałem że takowy motor chce wrzucic do swojego Golfa, ale nawet jeżeli chciał bym taki silnik zamątować to wybacz stary ale nie musisz tego komętować, bo MOŻE to są moje ambicje do których dąże i nie przyjemne jest dla mnie kometowanie ich w taki sposób. Zadając jakie kolwiek zapytanie na FORUM licze na rzyczliwą odpowiedz a nie na naśmiewanie sie z tego co pisze. : "i nitro pewnie tez bys chcial i spadochron do hamowania z tylu " - o tym tekście móie
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
byle nie interacyjnejygd pisze:Rafał wrzuć jakiś wykresik z hamowni, rozwiejesz wątpliwości niedowiarków
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości