Silnik VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » pn lis 15, 2004 20:35

Eee kto tu mnie kłamie?? pobrałem sobie w dziale "Download" filmik Carvisions Golf MK2 VR6 KOMPRESSOR! A ktoś mi tu powiedział że nie było VR6 z KOMPRESSOREM! Czyli były? A może ten koles sobie przystosował silniczek pod Kompressorek?? :cool:

Pozdrawiam!


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lis 15, 2004 21:01

Vwmaniak pisze:Eee kto tu mnie kłamie?? pobrałem sobie w dziale "Download" filmik Carvisions Golf MK2 VR6 KOMPRESSOR! A ktoś mi tu powiedział że nie było VR6 z KOMPRESSOREM! Czyli były? A może ten koles sobie przystosował silniczek pod Kompressorek?? :cool:

Pozdrawiam!
no a jak mylisz był czy nie był seryjnie ?? :crazy:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » wt lis 16, 2004 00:21

Borys pisze:
Vwmaniak pisze:Eee kto tu mnie kłamie?? pobrałem sobie w dziale "Download" filmik Carvisions Golf MK2 VR6 KOMPRESSOR! A ktoś mi tu powiedział że nie było VR6 z KOMPRESSOREM! Czyli były? A może ten koles sobie przystosował silniczek pod Kompressorek?? :cool:

Pozdrawiam!
no a jak mylisz był czy nie był seryjnie ?? :crazy:
pewnie ze byl i to w budzie mk2 :grin: :grin: :grin:


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » pt lis 19, 2004 20:53

A jaką moc osiąga ten 2.9 VR6 KOMPRESSOR?? Bo ten bez KOMPRESSORA buja w granicach 174 KONIKÓW....A jak do tego sie jeszcze TURBO dorzuci to ile będzie??


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pt lis 19, 2004 21:58

i nitro pewnie tez bys chcial i spadochron do hamowania z tylu :kac:
mowisz o abstrakcyjnych moim zdaniem przerobkach, pozadne biturbo i zrobiony silnik wycisna spokojnie od 350km, a wierz mi ze taka moc i moment rzedu 400Mn conajmniej przy lekkiej budzie w MK3 zrobia z golfa szatana :satan:

w woli sprostowania silnik 2.9vr6 ma 190KM
Ostatnio zmieniony pt lis 19, 2004 22:09 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pt lis 19, 2004 21:58

nie bylo vr6 z kompresorem w serii !!! vr6 2,9 ma 190 KM , 174KM ma 2,8


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » sob lis 20, 2004 11:00

rafalvr6 chyba nie myślisz że ja chce ten cały sprzęcior wrzucic do swjego MK1?? Kiedy przycisne z pod świateł tym co aktualnie mam pod maską wierz mi niektórzy mają śmieszne miny. Pytałem sie o moc tego silnika z czystej ciekawośći. A jeżeli bym włożył do swojej budy taki właśnie silnik z kompressorem chętnie bym sie zmierzył z twoją maszyną i obserwował bym twoje zdziwienie.

Pozdrawiam!


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » sob lis 20, 2004 19:05

Vwmaniak pisze:.......A jeżeli bym włożył do swojej budy taki właśnie silnik z kompressorem chętnie bym sie zmierzył z twoją maszyną i obserwował bym twoje zdziwienie.

Pozdrawiam!
A jeżeli ja włoże do swojej maszynki turbo to pewnie widzialbym twoje zdziwienie, to takie gadanie co by bylo gdyby :-k
Jak beda u nas legalne wyscigi od kwietnia 2005 to zapraszam do rzeszowa, to sie prawdzimy, ty moze bedziesz mial kompresor, ja moze turbo :grin:



Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » ndz lis 21, 2004 00:13

A co to za gadanie "może będe miał..." zrobisz to sie pochwalisz. Ja robie autko tak aby jazda nim sprawiała mi przyjemność i żeby przeróbki dokonywane w nim dawały mi satyswakcje. Wcale nie dąże do tego by był to naszybszy Golf na świecie. Bo i po co? Nie zakładam żadnego "Racing Teamu MK1" :goof: Ale jeśli chcesz zmierzyć sie z jakimś starym modelem MK1 to polecam pewnego diabła z silnikiem 1.8T. Pewnie cie to jakoś specialnie nie rusza "bo co tam jakiś 1.8T podskoczy do VR6" ale zobacz jak on jeździ:
http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=videos&SR=85

Oczywiście do takowej konfrontacji z nim nie dojdzie ale niech zadziała ten filmik na twoją wyobraźnie jak może jeździć stary MK1 z o wiele mniejszym silnikiem. PROFESJONALNY tuning a nie dłubanie amatora przy motorze.


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz lis 21, 2004 13:49

Vwmaniak pisze:A co to za gadanie "może będe miał..." zrobisz to sie pochwalisz. Ja robie autko tak aby jazda nim sprawiała mi przyjemność i żeby przeróbki dokonywane w nim dawały mi satyswakcje. Wcale nie dąże do tego by był to naszybszy Golf na świecie. Bo i po co? Nie zakładam żadnego "Racing Teamu MK1" :goof: Ale jeśli chcesz zmierzyć sie z jakimś starym modelem MK1 to polecam pewnego diabła z silnikiem 1.8T. Pewnie cie to jakoś specialnie nie rusza "bo co tam jakiś 1.8T podskoczy do VR6" ale zobacz jak on jeździ:
http://www.c3cars.com/index.cfm?M=1&P=videos&SR=85

Oczywiście do takowej konfrontacji z nim nie dojdzie ale niech zadziała ten filmik na twoją wyobraźnie jak może jeździć stary MK1 z o wiele mniejszym silnikiem. PROFESJONALNY tuning a nie dłubanie amatora przy motorze.
Troszke przesadzasz, tez ci moge dac link do 550konnego vra do porownania ale chyba nie oto chodzi, wydaje mi sie ze sie troche nie zruzumielismy, MK1 to dla mnie kultowy golfik i nie mam nic do tego modelu, nie zakladam zadnego racing temu tylko organizujemy z grupa pasjonatow legalne wyscigi dla aut tuningowych w rzezowie jako pierwsi w polsce.

Ps. co do dlubania amatora przy motorze, to wierz ze pakuje w to gruba kase jak na moje mozliwosci i nie jest to amatorstwo, oczywiscie gdbym mial 40tys zloty ekstra to zrobil bym potwora na biturbo, ale nie mam, po profesjonalny tuning=bardzo duzo pieniedzy, wiec troche zastanow sie co piszesz, bo nie mozesz nazywac amatorem kazdego kto nie mam na profesjonalne przygotowanie silnika ktore kosztuje majatek, bo nie tylko mnie obrazasz!!!



Vwmaniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 14:45
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Vwmaniak » ndz lis 21, 2004 20:22

Ale kogo ja tu obrażam?? Ani żadnych Forumowiczów ani też ciebie! Może przeczytaj jeszcze raz mój post i intynsywnie pomyśl czy tematem mojej wiadomości jest obrażanie kogoś. OK ale jeśli tak to odbierasz to przepraszam. Ale nie spodobał mi sie twój ostani post w którym piszesz że ja pisze o abstrakcjonalnych rzeczach. Bo ani nigdzie nie napisałem że takowy motor chce wrzucic do swojego Golfa, ale nawet jeżeli chciał bym taki silnik zamątować to wybacz stary ale nie musisz tego komętować, bo MOŻE to są moje ambicje do których dąże i nie przyjemne jest dla mnie kometowanie ich w taki sposób. Zadając jakie kolwiek zapytanie na FORUM licze na rzyczliwą odpowiedz a nie na naśmiewanie sie z tego co pisze. : "i nitro pewnie tez bys chcial i spadochron do hamowania z tylu " - o tym tekście móie


VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!

Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz lis 21, 2004 23:34

Ok, moze faktycznie tekst
i nitro pewnie tez bys chcial i spadochron do hamowania z tylu......
byl troche uszczypliwy, wiec sorki =;
Wracajac do tematu silnika, jesli uda ci sie go kupic, mozesz liczyc na moje wskazowki odnosnie jego tuningu, o ile bede ci takowe potrzebne oczywiscie :grin:



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz lis 21, 2004 23:42

Rafał wrzuć jakiś wykresik z hamowni, rozwiejesz wątpliwości niedowiarków ;)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz lis 21, 2004 23:56

ygd pisze:Rafał wrzuć jakiś wykresik z hamowni, rozwiejesz wątpliwości niedowiarków ;)
byle nie interacyjnej :D


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości