obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczego?
Witam! dwa dniu temu zauwazylem ze moj samochod po dodaniu gazu i puszczeniu nie wraca do normalnych obrotow tylko pozostaje na podwyzszonych! lekko spadaja ale nie do konca! a po zgaszeniu silnika i odpaleniu znow obroty sa znow normalne az do momentu dodania gazu! Naprawde nie wiem czym to moze byc spowodowane, nie moge regulowac obrotow biegu jalowego bo na tym chodzi dobrze, i potem moge miec problemy z odpalaniem, tak mi sie wydaje czy jest mozliwosc ze jest to sterowane elektronicznie, bo ostatnio sporo razy wyciagalem cala puszke bezpiecznikowa! dodam ze jest to silnik gaznikowy! Pozdrawiam i dziekuje za wszysktkie rady! Jocker01
Re: obroty silnika nie wracaja do pierwotnego stanu, dlaczeg
U mnie tak samo jest. Bardzo wolno spadają. Tyle że ja na gazie jeżdze a ty?jocker01 pisze:Witam! dwa dniu temu zauwazylem ze moj samochod po dodaniu gazu i puszczeniu nie wraca do normalnych obrotow tylko pozostaje na podwyzszonych! lekko spadaja ale nie do konca! a po zgaszeniu silnika i odpaleniu znow obroty sa znow normalne az do momentu dodania gazu! Naprawde nie wiem czym to moze byc spowodowane, nie moge regulowac obrotow biegu jalowego bo na tym chodzi dobrze, i potem moge miec problemy z odpalaniem, tak mi sie wydaje czy jest mozliwosc ze jest to sterowane elektronicznie, bo ostatnio sporo razy wyciagalem cala puszke bezpiecznikowa! dodam ze jest to silnik gaznikowy! Pozdrawiam i dziekuje za wszysktkie rady! Jocker01
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
Panowie gdzie tam silnik krokowy?Przeciez to gaznik.Silnik krokowy jest tylko przy wtryskach.Jocker01 mysle ze twojemu silniczkowi jest potrzebna regulacja.Podjedz na jakis ZAUFANY warsztat chyba ze troszke sie na tym znasz i spróbuj go podregulowac.Mialem podobne problemy z gaznikiem.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
obroty:(
panowie mi dzieja sie jeszcze lepsze jaja w czasie jazdy i na gazie i na bezynie w czasie zmiany biegow obroty trzymaja mi sie kolo 3,5 tys i nie moge nic z tym zrobic koles w warsztacie stwierdzil ze to czujnik polozenia przepustnicy dodam jeszcze ze to silniczek 1,6 litra ten gaznikowy jeszcze koszt czujnika 230 pln ale czy ktos jest pewien ze to napewno to ?
Re: obroty:(
ALbo potencjometr przepustnicy o którym piszesz albo moze byc tez silownik (nastawnik) przepustnicy.przemix pisze:panowie mi dzieja sie jeszcze lepsze jaja w czasie jazdy i na gazie i na bezynie w czasie zmiany biegow obroty trzymaja mi sie kolo 3,5 tys i nie moge nic z tym zrobic koles w warsztacie stwierdzil ze to czujnik polozenia przepustnicy dodam jeszcze ze to silniczek 1,6 litra ten gaznikowy jeszcze koszt czujnika 230 pln ale czy ktos jest pewien ze to napewno to ?
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
jeżeli masz auto na gaz to tak Ci się będzie robić spróbuj poczyścić gaźnik u mnie w aucie to pomogło, kumpel miał jednopunt to miał zasyfiony krokowy.. nie lej ciulatego gazu!!!!!
albo możesz mieć poszarpany pancerz z linki gazu i sama wymiana linki nic Ci nie da
albo możesz mieć poszarpany pancerz z linki gazu i sama wymiana linki nic Ci nie da
http://www.przewozyweselnelux.jor.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości