wtrysk K-Jetronic, problem z rozruchem zimnego silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ozzman1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
Lokalizacja: Legnica

wtrysk K-Jetronic, problem z rozruchem zimnego silnika

Post autor: ozzman1979 » pn paź 22, 2007 17:04

Witam. Kolejny mały problem z golfem 1,8 na K-Jetronic. Przy zapalaniu rano zimnego silnika odpala co prawda natychmiast prawie, ale objaw jest taki, że zaczyna przygasać, ma nierówne obroty. Trwa to około 20-30 s, czasem gaśnie silnik. Objaw znika jak bardzo lekko przycisnę gaz, wtedy zaczyna chodzić równo. Potrzymam go tak około 20-30 s i juz potem wskakuje na wolne obroty i problem znika. Czy to wina wtryskiwacza rozruchowego? Co odpowiada za układ wtryskiwacza rozruchowego? Co powinienem sprawdzić?. Silnik dogrzany chodzi prawidłowo.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn paź 22, 2007 18:39

monowtrysk?
Sprawdz niebieski czujnik temperatury



ozzman1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
Lokalizacja: Legnica

to nie monowtrysk, to wielopunktowy wtrysk K-Jetronic

Post autor: ozzman1979 » pn paź 22, 2007 18:52

Ktoś pomoże w tym problemie? Post kieruję do obeznanych z tematem wtrysku K-Jetronic.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn paź 22, 2007 20:30

za tryskiwacz rozruchowy odpowiada wyłącznik termo-czasowy.Ale jaki ma kolor niestety nie wiem.Odeppnij wtyczkę wtryskiwacza i podłącz lampkę.na zimnym ma swiecic a po chwili zgasnaC.Jesli Swieci zmierz R wtryskiwacza?



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » pn paź 22, 2007 20:37

ozzman1979 pisze:Czy to wina wtryskiwacza rozruchowego?
Nie do końca .... gdyby on albo jego układ był wadliwy to w ogóle miałbyś problem z zapaleniem ( zależy w jakiej temperaturze )
Za jałowe obroty bardziej obwiniałbym zawór regulacyjny biegu jałowego .... dostarcza on dodatkową dawkę powietrza do silnika ..przez co reguluje niskie obroty



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 249 gości