problem ze wskaznikiem paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

problem ze wskaznikiem paliwa

Post autor: niuteq » ndz paź 21, 2007 20:46

chcialbym sie upewnic czy to napewno plywak sie zawiesil czy to moze byc wina elektroniki
zdjecie ponizej przedstawia wskazanie poziomu paliwa przy wylaczonym zaplonie (wyciagnietym kluczyku)
Obrazek
zdjecie ponizej przedstawia wskaznik po przekreceniu zaplonu (auto zatankowen na full - przejechane 60 km)
Obrazek

przeczytalem wszystkie tematy znalezione za pomoca szukajce ale podobnego tematu nie znalazlem
czy moze ktos sie spotkal juz z takim problemem,
czekam na sugestie



el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn paź 22, 2007 07:48

To raczej nie jest zawieszony pływak bo jak wyciągniesz kluczyk to spada na dół, bardziej to wygląda na przestawienie wskazówki w zegarach.


pozdrowienia el Kopyto

niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » pn paź 22, 2007 07:54

ale od czego?? wczesniej bylo wszystko ok, no i na bank nikt nie dobieral sie do licznika



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn paź 22, 2007 09:48

akurat wskaźnik poziomu paliwa to cwana bestia w golfach,raz pokazuje dobrze,a raz źle...u mnie nie raz było tak,że pokazywał na pełnym połowe,lub odwrotnie...kalibracja wskazówki jest tragiczna według mnie,bo i tak po pewnym czasie nie pokazuje poprawnie...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn paź 22, 2007 14:20

Mógłbyś zobaczyć czy przypadkiem nie są poluźnione przewody wychodzące z pływaka do gniazda wtyczki przy zbiorniku paliwa (ja miałem taki problem i w tedy wskazywał mi połowe), ale najlepiej pojedź do kogoś kto ma takiego golfa zamień zegary i zobacz co się będzie działo


pozdrowienia el Kopyto

grinio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:34
Lokalizacja: Piwniczna

Post autor: grinio » pn paź 22, 2007 14:41

Czy zegar temp. silnika nie robi też podobnych żeczy??
Miałem podobnie w VWT4 wskaźniki paliwa i temp. wariowały okazało się ze są zimne luty na takim tranzystorze w liczniku (kosteczka z trzema nózkami) Po poprawieniu lutów było ok.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn paź 22, 2007 15:52

U mnie jak włacze obrotomierz w miejsce TRIP kilometry to wskaznik faluje góra dół :grin: I jak zatankuje a nie wyłacze stacyjki to tez głupieje :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » pn paź 22, 2007 18:00

wskanizk od wody zachowuje sie normalnie, zastanawiam sie czy to nie wina tego ze auto zawsze tankuje na full az sie czasi wylewa ze zbiornika? chyba sprawdze ten plywak



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » sob lis 03, 2007 22:35

niuteq, odpuść sobie z tym pływakiem.

Jeśli tankujesz na maksa a nie odpowietrzasz zbiornika to wskazówka mogła się wychylić za daleko. Co za tym idzie przestawić się delikatnie na iglicy, ponieważ wskazówka dalej już pójść nie mogłą, a silniczek dalej się kręcił.

Z tego co widzę to masz licznik po 95 roku, dlatego wskazówka jest na igle, wystarczy rozebrać licznik i podłaczyć go do samochodu bez przedniej obudowy. Ustaw wskazówkę tam gdzie ma być, włącz zapłon i będzie o.k.

Jeśli chodzi o wskazania paliwa to są one mało dokładne, sprawę rozwiązuje lampka rezerwy :-)



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » sob lis 03, 2007 23:01

problem juz rozwiazany, dobralem sie do licznika, rozebralem gore gdzie jest zielony pasek od oswietlenia, wlozylem srubokret, delikatnie przesunelem wskazowke na maxa (do minim) i teraz jest juz ok,wszytko dziala



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości