Wymiana przepływomierza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana przepływomierza
A więc jestem zmuszony wymienić przepływkę , pozostaje mi tylko kwestia jak się upewnić czy dana przepływka będzie pasować do mojego PF-a ?
Mam możliwość kupna , i podobno pasują z 2.0 8V z golfa 3 , ale nie mam pewności , może ktoś wie dokładnie jak wygląda sytuacja , albo ma możliwość po numerze przpływki dojść do tego czy będzie pasować ?
Jak szybko sprawdzić czy działa czujnik termiczny ?
Mam możliwość kupna , i podobno pasują z 2.0 8V z golfa 3 , ale nie mam pewności , może ktoś wie dokładnie jak wygląda sytuacja , albo ma możliwość po numerze przpływki dojść do tego czy będzie pasować ?
Jak szybko sprawdzić czy działa czujnik termiczny ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
podaj swoj numer OE przepływki lub ten z Golfa III. W pracy mam katalogi to sprawdze
Mozesz tez wrzucic OE lub nr Boscha do ebay.de / powinno znalesc aukcje a w nich spis do czego one pasują
Mozesz tez wrzucic OE lub nr Boscha do ebay.de / powinno znalesc aukcje a w nich spis do czego one pasują
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 19:03 przez Nodle, łącznie zmieniany 1 raz.
A gdzie znaleźć ten numer o którym piszesz , to jutro wrzucę ?
Ok , mój numer przepływki to 0280202106 i 037906301 , i według ebaya pzepływka którą chciał sprzedać mi jeden z forumowiczów jest z opla kadeta .
Najprawdopodobniej potrzebuje przepływkę z następujących silników :
2H , 1P , PF , PB , RV , 2E .
I z tychże motorów przepływki szukam !
Ok , mój numer przepływki to 0280202106 i 037906301 , i według ebaya pzepływka którą chciał sprzedać mi jeden z forumowiczów jest z opla kadeta .
Najprawdopodobniej potrzebuje przepływkę z następujących silników :
2H , 1P , PF , PB , RV , 2E .
I z tychże motorów przepływki szukam !
Ostatnio zmieniony pn paź 22, 2007 00:16 przez marceliii, łącznie zmieniany 1 raz.
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Przepływka z twojego auta jest stosowana w modelach:
ta z Golfa III 2.0 8V stosowana jest w samochodach:
teoretycznie będzie pasowała bo w wskazach i tu i tu powtarzają sie te same samochody np. passat 2.0 Syncro 85kw. Może wypowie się ktoś kto praktycznie wie jak to wygląda.
ta z Golfa III 2.0 8V stosowana jest w samochodach:
teoretycznie będzie pasowała bo w wskazach i tu i tu powtarzają sie te same samochody np. passat 2.0 Syncro 85kw. Może wypowie się ktoś kto praktycznie wie jak to wygląda.
Ostatnio zmieniony pn paź 22, 2007 19:34 przez Nodle, łącznie zmieniany 2 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie, taz z MK3 z 2E z literą C na końcu numeru nie jest zamienna z tą z Mk2 jakiej potrzebujesz (bez litery C)
Przepływki te są inne, tzn
1. inny naciąg sprężyny do której mocowana jest klapka
2. ta z PF ma śróbę regulacyjną do ustawiania składu mieszanki.
Można co prawda zmienić naciąg tej sprężyny od klapki i będzie to jakoś działało (opis znajdziesz Googlami na forum elektrody) ale to nie ma sensu, bo przepływkę do MK2 łatwiej i taniej dostać jak do MK3
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 8:17 pm ]
reasumując: kieruj się nie marką auta a numerem, drugim z tych dwóch co zapodałeś, koniecznie BEZ litery C na końcu.
Przepływki te są inne, tzn
1. inny naciąg sprężyny do której mocowana jest klapka
2. ta z PF ma śróbę regulacyjną do ustawiania składu mieszanki.
Można co prawda zmienić naciąg tej sprężyny od klapki i będzie to jakoś działało (opis znajdziesz Googlami na forum elektrody) ale to nie ma sensu, bo przepływkę do MK2 łatwiej i taniej dostać jak do MK3
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 8:17 pm ]
reasumując: kieruj się nie marką auta a numerem, drugim z tych dwóch co zapodałeś, koniecznie BEZ litery C na końcu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Czemu stoi? Przecież bez przeplywki odpali chyba i pojedzie, fakt że fatalnie. Rozsądna cena to niestety 250 zeta i jak kupisz taniej to tylko od kogoś co nie wie co ma. Cena jest wywindowana z powodu rozwałek tych przepływek od strzałów LPG i nic nie poradzisz na to.
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 8:54 pm ]
Acha, żeby jakoś pojechał azepsuta jest założona to odepnij jej wtyczkę
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 8:54 pm ]
Acha, żeby jakoś pojechał azepsuta jest założona to odepnij jej wtyczkę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No właśnie niema szans żebym pojechał , jak zapale silnik na to ledwo chodzi na wolnych obrotach , jak minimalnie dodam gazu to zaraz gaśnie .
Jak uda mi się go zapalić przy wciśniętym pedale gazu i wskoczy od razu tak na 2500 obr , to niema problemu i normalnie reaguje na gaz do momentu jak się nie zejdzie obrotami poniżej tych 2000 , wtedy to samo , zaczyna go zalewać albo dostaje za dużo powietrza i zaraz gaśnie .
250 no to może i dobra cena , ale jak na razie za taką nie udało mi się znaleźć dokładnie takiego samego .
Jak uda mi się go zapalić przy wciśniętym pedale gazu i wskoczy od razu tak na 2500 obr , to niema problemu i normalnie reaguje na gaz do momentu jak się nie zejdzie obrotami poniżej tych 2000 , wtedy to samo , zaczyna go zalewać albo dostaje za dużo powietrza i zaraz gaśnie .
250 no to może i dobra cena , ale jak na razie za taką nie udało mi się znaleźć dokładnie takiego samego .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to 300
http://allegro.pl/item259111329_przeply ... di_vw.html
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 9:32 pm ]
zerknij jeszcze na drugi post od dołu w tym linku
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... 628369c16a
http://allegro.pl/item259111329_przeply ... di_vw.html
[ Dodano: Pon Paź 22, 2007 9:32 pm ]
zerknij jeszcze na drugi post od dołu w tym linku
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... 628369c16a
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No ta aukcja dopiero co wyszła , więc w sobotę jeszcze jej nie mogłem znaleźć .
Co do forum BMW to już dawno napisałem do tego kolesia , jak i na samym forum , ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi .
Najbardziej boję się że ta przepływka allegro będzie już nie do końca sprawna , jaka gwarancja że nie była jeżdżona na gazie ?
Wolałbym ten zamiennik z QAP-a , ale nawet nie idzie znaleźć jakiegoś ich katalogu z częściami .
Co do forum BMW to już dawno napisałem do tego kolesia , jak i na samym forum , ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi .
Najbardziej boję się że ta przepływka allegro będzie już nie do końca sprawna , jaka gwarancja że nie była jeżdżona na gazie ?
Wolałbym ten zamiennik z QAP-a , ale nawet nie idzie znaleźć jakiegoś ich katalogu z częściami .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jest katalog na stronie QAP ( http://www.qap-auto.com/catalogues.html ), przejrzałem, nie mają takich przepływek, koleś z forum BMW coś chyba ściemnił. Co do Allegro nie czekaj dzwoń dogaduj się z gościem co do ew. zwrotu. Ktoś ci podbierze, a naprawdę ciężko z nimi.marceliii pisze:Wolałbym ten zamiennik z QAP-a , ale nawet nie idzie znaleźć jakiegoś ich katalogu z częściami .
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Witaj
Mialem tez problemy z nierowna praca motoru ( mam je do dzisiaj ) tak ze nie dalo sie pod gorke wjechac, czasami . Podejrzewalem przeplywomierz co sie czesciowo zgadzalo. Porosilem znajomego o sprawdzenie - stan techniczny sprawny, tylko wymagal podregulowania, co tez zrobil - teraz to podgorke juz wyjezdza. Reasumujac, jezeli mozesz wymontuj sam przeplywomierz ( nie jest to trudne ) podejdz do jakiegos warsztatu "gazowego" gdzie powinni znac sie na przeplywomierzach, aby sprawdzili czy przeplywomierz jest sprawny ( mozesz zrobic to sam ), a potem niestety trzeba z autem na wyregulowanie. Znajomy zrobil to za pomoca srubokretu i komputera z a analizatorem spalin. Ta metoda jest najtansza, ale nie daje 100 % dokladnosci - ale moge przynajmniej jezdzic...pod gorke:)
Pozdrawiam
PS o przeplywomierzach z silnika 1P zapomnij
Mialem tez problemy z nierowna praca motoru ( mam je do dzisiaj ) tak ze nie dalo sie pod gorke wjechac, czasami . Podejrzewalem przeplywomierz co sie czesciowo zgadzalo. Porosilem znajomego o sprawdzenie - stan techniczny sprawny, tylko wymagal podregulowania, co tez zrobil - teraz to podgorke juz wyjezdza. Reasumujac, jezeli mozesz wymontuj sam przeplywomierz ( nie jest to trudne ) podejdz do jakiegos warsztatu "gazowego" gdzie powinni znac sie na przeplywomierzach, aby sprawdzili czy przeplywomierz jest sprawny ( mozesz zrobic to sam ), a potem niestety trzeba z autem na wyregulowanie. Znajomy zrobil to za pomoca srubokretu i komputera z a analizatorem spalin. Ta metoda jest najtansza, ale nie daje 100 % dokladnosci - ale moge przynajmniej jezdzic...pod gorke:)
Pozdrawiam
PS o przeplywomierzach z silnika 1P zapomnij
syncro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości