centralny zamek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
centralny zamek
Słuchajcie mam centralny zamek w moim mk otwierany na kluczyk. I tak myśle że jak juz mam centralny zamek to nie duzo roboty żeby zrobić otwieranie na kluczyk, znaczy pilota kluczyk. Co trzeba zamontować. Jakąs centralkę która steruje zamkiem czy coś innego.
Pozdrrro
Pozdrrro
[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190
http://moto.allegro.pl/18824_sterowniki ... view=gtext
Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]
Raczej pneumatyczny. Więc tylko sterownik i będzie hulaćgadom117 pisze:A jaki to zamek elektryczny czy pneumatyczny?
Podziękować
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 18:28 przez Cieluś, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190
jajakoryginał to masz pneumatyka. jak zamykasz czy otwierasz słychać wtedy pompke która jest z tylu pod lewą lampą. Myslalem tez o tym ale jeszcze plany nie doszly do skutku, wiec instalacji nie przegladalem, ale jesli w drzwiach od kierowcy rzeczywiscie jest sterowanie kablami to nie powinno być zadnych pronlemów. montowalem juz kilka centralek i bedzie to prawdopodobnie sterowane + lub- trzeba spróbować
BB (borówka, bandit ...)
Nie no pompkę to mam. centralny jest fabryczny, nie kombinowany przez nikogo. Czyli trzeba ten siłownik czy się obejdzieGTI KR pisze:jajakoryginał to masz pneumatyka. jak zamykasz czy otwierasz słychać wtedy pompke która jest z tylu pod lewą lampą. Myslalem tez o tym ale jeszcze plany nie doszly do skutku, wiec instalacji nie przegladalem, ale jesli w drzwiach od kierowcy rzeczywiscie jest sterowanie kablami to nie powinno być zadnych pronlemów. montowalem juz kilka centralek i bedzie to prawdopodobnie sterowane + lub- trzeba spróbować
[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190
Trzeba. I centralkę z przekaźnikami a nie tylko z dwoma przewodami do sterowania.Cieluś pisze:Nie no pompkę to mam. centralny jest fabryczny, nie kombinowany przez nikogo. Czyli trzeba ten siłownik czy się obejdzieGTI KR pisze:jajakoryginał to masz pneumatyka. jak zamykasz czy otwierasz słychać wtedy pompke która jest z tylu pod lewą lampą. Myslalem tez o tym ale jeszcze plany nie doszly do skutku, wiec instalacji nie przegladalem, ale jesli w drzwiach od kierowcy rzeczywiscie jest sterowanie kablami to nie powinno być zadnych pronlemów. montowalem juz kilka centralek i bedzie to prawdopodobnie sterowane + lub- trzeba spróbować
Większość tych srerowników na pilota z dwoma przeodami tez w tej chwili ma wysterowanie na silowniki, taką matowalem u siebie w polo i dzialalo.
Ja nie wiem czy oryginalna centralka ma sterowanie takimi dwoma kabelkami bo te auta maja juz troche latek. nowsze konstrukcje maja. musisz poszukac, ale watpie zeby bylo. jak nie ma to zamontuj tylko jeden silownik w drzwiach od kierowcy króry bedzie napedzal oryginalny silownik.
Ja nie wiem czy oryginalna centralka ma sterowanie takimi dwoma kabelkami bo te auta maja juz troche latek. nowsze konstrukcje maja. musisz poszukac, ale watpie zeby bylo. jak nie ma to zamontuj tylko jeden silownik w drzwiach od kierowcy króry bedzie napedzal oryginalny silownik.
BB (borówka, bandit ...)
W drzwiach kierowcy są styki które sterują pompką zamka podając +12V na przewód zamykający lub otwierający. Trzeba zamontować centralkę z pilotem podającą takie same sygnały i podpiąć się pod przewody tych styków. Montowałem niedawno centralę EXUS CL-05 Jest to centrala uniwersalna mogąca podawać sygnały 2 x plus, 2 x minus, jak również naprzemian plus i minus. Czas impulsu może być 0,7sek lub 4sek.( właśnie do zamków pneumatycznych)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości