angel eyes (do czego ten schemat)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
angel eyes (do czego ten schemat)
witam mam takie pytanie do znawcow pradu co zmieni mi ten schemat jezeli podepne lampy wedlug niego (teraz podpiete sa bezposrednio pod orginalne przewody) lampy na zarowkach H7 orginalnie lampy byly na zarowkach h4 teraz jadac na mijania i przelanczajac na dlugie gasna mijania i pala sie tylko dlugie chcialbym aby zapalaly sie razem czy to cos zmieni
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 15:34 przez skubip, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przekaźnik widoczny na srodku włączy prąd na tą żarówkę co jest zasilana szarym przewodem. Która to to sobie zobacz. Chyba to zbędne. Jeśli już zakładac przekaźniki to na długi i krótkie a nie tylko jedne z nich. Chyba że to nie jest zwykły przekaźnik tylko jakiś obniżający napięcie i ma zasilać jakieś diodowe lub neonowe postojówki. Jest tam coś takiego w tych anielich oczkach?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
A te ringi pala Ci sie odrazu jak zapalasz swiatla pozycyjne ..??
Bo ja tez sobie zalozylem angel eyes'y tylko do MKIV i na przekazniku musialem wg zalaczonego schematu i odpowiedniego okablowania podlaczyc zasialanie do samych ringow bezposrednio z akumulatora a z oryginalnej instalki byl brany tylko impuls na zalaczenie ringow.
Bo ja tez sobie zalozylem angel eyes'y tylko do MKIV i na przekazniku musialem wg zalaczonego schematu i odpowiedniego okablowania podlaczyc zasialanie do samych ringow bezposrednio z akumulatora a z oryginalnej instalki byl brany tylko impuls na zalaczenie ringow.
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=18947&postdays=0&postorder=asc&start=1140&sid=3125aafe34a6e4ea9a51c6a94b07628e
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
skubip, kupiłeś FK ??
miałem takie lampki i podłączałem je bezpośrednio do kostek wychodzących z fabrycznej instalacji
wszystko hulało jak trzeba
a a te wszystkie kabelki lezały sobie spokojnie w opakowaniu
miałem takie lampki i podłączałem je bezpośrednio do kostek wychodzących z fabrycznej instalacji
wszystko hulało jak trzeba
a a te wszystkie kabelki lezały sobie spokojnie w opakowaniu
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Re: angel eyes (do czego ten schemat)
Tak powinno być że w H4 zapalają się światłe naprzemiennie , jedynie w H7 mogą się święcić razem ponieważ mają osobne odblaski a w H4 byś je szybko zniszczył gdyby świeciły dwa włókna jednocześnie jedyna sytuacja jaka jest dopuszczona to funkcja FLESZ [chwilowe doświetlenie] jak kto woli Mruganieskubip pisze: h4 teraz jadac na mijania i przelanczajac na dlugie gasna mijania i pala sie tylko dlugie[/URL]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
W chwili przełączanie się świateł na drogowe[długie] przekaźnik przechodzi w stan spoczynku czyli nie ma podtrzymania , można mu dać sterowanie z żarówki długich i wówczas będą świeciły obie
[ Dodano: Nie Paź 21, 2007 12:41 ]
Co prawda ten schemat jest kiepski lecz mówi żeby rozpiąć kabel i skąd wsiąść sterowanie
[ Dodano: Nie Paź 21, 2007 12:41 ]
Co prawda ten schemat jest kiepski lecz mówi żeby rozpiąć kabel i skąd wsiąść sterowanie
Witam.
Miałem ten sam problem. Ori żarówki H4, Angel Eyes H1. Prz okazji rozwiązałem dwa problemy. Zrobiłem przekaźniki oddzielnie do mijania i do długich oraz lampy przy włączeniu długich zapalają się razem z mijania. Schemat - odrobinę zmodyfikowany ten co jest na forum:
Opis:
Przekaźniki 541 od Polinezji 2szt.
Diody (nie LEDY) 2 szt. - modelu nie pamiętam ale są to jakieś szybkie diody do 3A.
I tak: pozycje zostają bez zmian, co daje nam możliwość zapalania pozycji po kolei (prawa, lewa) przy wyłączonym zapłonie. Diody powodują, że prąd nie cofa się i nie włącza przekaźnika, który nie jest w danej chwili potrzebny. Włączenie Mijania załącza pierwszy przekaźnik, włączenie długich załącza oba przekaźniki, co eliminuje spadki napięcia. Bezpieczniki dobrać zależnie od mocy żarówek (dla zwukłych 55W wystarczy po 10A). Każdy w miarę rozgarnięty odczyta schemat. Działa bez zarzutu.
Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego "Strażaka".
Miałem ten sam problem. Ori żarówki H4, Angel Eyes H1. Prz okazji rozwiązałem dwa problemy. Zrobiłem przekaźniki oddzielnie do mijania i do długich oraz lampy przy włączeniu długich zapalają się razem z mijania. Schemat - odrobinę zmodyfikowany ten co jest na forum:
Opis:
Przekaźniki 541 od Polinezji 2szt.
Diody (nie LEDY) 2 szt. - modelu nie pamiętam ale są to jakieś szybkie diody do 3A.
I tak: pozycje zostają bez zmian, co daje nam możliwość zapalania pozycji po kolei (prawa, lewa) przy wyłączonym zapłonie. Diody powodują, że prąd nie cofa się i nie włącza przekaźnika, który nie jest w danej chwili potrzebny. Włączenie Mijania załącza pierwszy przekaźnik, włączenie długich załącza oba przekaźniki, co eliminuje spadki napięcia. Bezpieczniki dobrać zależnie od mocy żarówek (dla zwukłych 55W wystarczy po 10A). Każdy w miarę rozgarnięty odczyta schemat. Działa bez zarzutu.
Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego "Strażaka".
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
bezpieczniki są po stronie żarówek, tzn przed stykiem tak jak fabrycznie (przed włącznikiem) do 55W 10A ma jeszcze kilka watów zapasu. Nawet przy 12V moc pobierana przez żarówki to 110W, a 110W/12V to 9,16A. Przy 13,8 (włączony silnik) to 7,97A więc zapas jest wystarczający. Można dać 15A na stronę, ale IMHO to już bardziej sztuka dla sztuki. Lepiej niech zadziała za wcześnie, niż ma się coś spalić. Zapasowy bezpiecznik w schowku dużo miejsca nie zajmuje, a kosztuje ok 1zł.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
na schemacie są przed przekaźnikiem, w oryginale są po przełączniku a przed żarówkamiboro50 pisze:bezpieczniki są po stronie żarówek, tzn przed stykiem tak jak fabrycznie (przed włącznikiem)
dlaczego założyłeś, że prąd spadnie jak napięcie wzrośnie???? przecież żarówka zaświeci jaśniej, jej moc wzrośnie więc bezpiecznik 10A będzie za słaby na 2 żarówki. Pomijam to że będzie się nagrzewał i będzie na nim spadek napięcia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości