Biturbo w dieslu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Biturbo w dieslu?

Post autor: Zoltecek » ndz paź 21, 2007 00:32

Własnie miałem wieczorna rozkminke i zastanawiam sie czy jesy mozliwe wstawienie boturbo do zwykłego 1.9TD. Zamiast montowania 1 duzego turbo zrobic flansze na 2 małe turbawki duze turbo duzy lag a 2 małe turbo? jakie sa problemy technicze? czy to wykonalne wogole?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz paź 21, 2007 01:32

Zoltecek, tyko jaki jest sens. Chcesz mieć mocny dół i górę to wstawiasz vnt i tyle. i spokojnie dajesz 1,4 bara jak nie więcej.


Obrazek

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz paź 21, 2007 01:40

w sumie jest w tym troche racji jaki jest koszt załozenia i regulacji vnt?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 21, 2007 09:08

paja a jak chcesz wysterowac VNT bez kompa?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 21, 2007 09:47

Adamm, poczytaj troche forum.... juz od dawna sie da :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 21, 2007 09:50

hehe wiesz ja w temacie TD jestem zielony :)

masz jakies linki bezposrednie do tego? bo mam jednego TD z VNT i przydaloby sie go ladnie wysterowac :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » ndz paź 21, 2007 09:52

chociażby kolega Euglen


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 21, 2007 09:53

Adamm pisze:hehe wiesz ja w temacie TD jestem zielony :)

masz jakies linki bezposrednie do tego? bo mam jednego TD z VNT i przydaloby sie go ladnie wysterowac :)
poczytaj o aucie Euglena i Apsika... Euglen ma zalozona zwykla gruszke nadcisnieniowa z turbo z wastegate, a Apsik zapodal wlasnie ladnie opisany nowy patent - z linka gazu, zapobiega to turbo surge i ogolnie zmniejsza backpressure ;)

co do Biturbo w dieslu:
tak, dobry pomysl, pewnie lepszy niz vnt ale nie w 1.9td. jak chcesz do 200 koni to ci wystarczy vnt, a jak chcesz jakis kosmos robic to wybierz inna - mocniejsza mechanicznie baze

[ Dodano: Nie Paź 21, 2007 9:56 am ]
Adamm pisze:bo mam jednego TD z VNT i przydaloby sie go ladnie wysterowac :)
jakie to dokladnie turbo i jaki silnik? czasami TD moze nie zniesc malego VNT, zbyt duzo nm na dole...
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 09:55 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 21, 2007 10:42

zaprzal, to 1.9 TD AAZ turbo nie mam pojecia jakie bo nie sprawdzalem oznaczen :)

ktos to zalozyl (kolektory i VNT) do AAZ nie podpial podscisnienia i to auto wogole nie jezdzilo :P

wczoraj zrobilismy pina, polaczylismy turbo i auto smiga ale wolalbym zeby to bylo z glowa wysterowane niz tylko sztanga ograniczone

wszystko w tym temacie jest http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127698

jesli moglbys zajrzec i wesprzec rada bede dzwieczny :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości