Boost pin nic nie daje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Boost pin nic nie daje
Witam! Otóz panowie mam nastepujacy problem, byłem dziś u tokarza i wytoczyłem sobie pin na wzór z 1.6td,tokarz kożystał z tego oto rysunku który znalazłem na forum.
Po wytoczeniu pi wygląda tak
Oczywiście nie jest on jeszcze zahartowany ale to tylko kwestia czasu.
No więc kiedy już miałem w rekach gotowy pin to odrazu go założyłem,byłem tak ciekaw jaka będzie różnica ze zrobiłem to u tokarza na podwórku,ustawiłem pin na jak największym wcięciu.Po chwili byłem nie miło rozczarowany,samóchód wcale nie przyspieszał lepiej,śmiem powiedziec że nawet gorzej silnik kręcił sie góra do 3.5tys. obr.
jedynie turbinkę było bardziej słychać,różnicy w dymieniu tez nie zauważyłem
I do tego jeszcze po tym jak go tak poprzeciągałem obroty silnika zaczeły spadać i prawie by zgasł,no i wogóle sie strasznie dusił.W momencie gdy ustawiłem pin na jak najmniejszym wcięc to jechał podobnie jak seria ale i tak troche mu brakowało.
Nie wiem czemu sie tak dzieje,moze pompa jakaś nie taka?Tak wygląda
Nie wiem jakie mam ciśnienaie na turbinnie wiem że jest to kkk k03, z tym że kiedy kupiłem auto turbinka nie dmuchała wogóle ,poniewż mam wyrobiony zawór który domyka ta pneumatyczna gruszka,usunełem tan luz poprzez regulacji na ciegnie gruszki i turbinka zaczeła dmuchać.Wyglada to teraz tak.
Więc prosze wszystkich o pomoc,co może być nie tak???Zgóry dziękuje.
Po wytoczeniu pi wygląda tak
Oczywiście nie jest on jeszcze zahartowany ale to tylko kwestia czasu.
No więc kiedy już miałem w rekach gotowy pin to odrazu go założyłem,byłem tak ciekaw jaka będzie różnica ze zrobiłem to u tokarza na podwórku,ustawiłem pin na jak największym wcięciu.Po chwili byłem nie miło rozczarowany,samóchód wcale nie przyspieszał lepiej,śmiem powiedziec że nawet gorzej silnik kręcił sie góra do 3.5tys. obr.
jedynie turbinkę było bardziej słychać,różnicy w dymieniu tez nie zauważyłem
I do tego jeszcze po tym jak go tak poprzeciągałem obroty silnika zaczeły spadać i prawie by zgasł,no i wogóle sie strasznie dusił.W momencie gdy ustawiłem pin na jak najmniejszym wcięc to jechał podobnie jak seria ale i tak troche mu brakowało.
Nie wiem czemu sie tak dzieje,moze pompa jakaś nie taka?Tak wygląda
Nie wiem jakie mam ciśnienaie na turbinnie wiem że jest to kkk k03, z tym że kiedy kupiłem auto turbinka nie dmuchała wogóle ,poniewż mam wyrobiony zawór który domyka ta pneumatyczna gruszka,usunełem tan luz poprzez regulacji na ciegnie gruszki i turbinka zaczeła dmuchać.Wyglada to teraz tak.
Więc prosze wszystkich o pomoc,co może być nie tak???Zgóry dziękuje.
Ostatnio zmieniony ndz paź 28, 2007 10:38 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 4 razy.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a rysik Ci sie wysuwa?
wyjmij bost pina i rusz ciegnem gazu pare razy i zobacz czy wychodzi
u kolegi ktoremu robilem TD wlasnie sie nie wysuwal wogole bo sie czyms zalepil. zacznij od tego
wyjmij bost pina i rusz ciegnem gazu pare razy i zobacz czy wychodzi
u kolegi ktoremu robilem TD wlasnie sie nie wysuwal wogole bo sie czyms zalepil. zacznij od tego
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hmmm na wszelki wypadek sprawdz, z tylu jest jeszcze jedna ruba regulacyjna (kontrowana 13stka) moze ja musisz lekko wkrecic (zmniejszajac przy tym obroty)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
na 100% musi byc cos nie tak bo po wlozeniu nawet ta najszersza strona powinna byc wyrazna roznica w przyspieszeniu wiec radze wszystko posprawdzac a najlepiej zaczac od filtrow a w ostatecznosci jak juz wszysko bedzie oki dopiero ruszyc lekutko dawka
a i oczywiscie szczelnosc wezyka midzy pompa a turbawka jak najbardziej wskazana
a i oczywiscie szczelnosc wezyka midzy pompa a turbawka jak najbardziej wskazana
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 23:46 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
heh no ja powiem szczerze ze tez nie wiem czy az tyle mi dało o ile wogole boost pin dał
bo u mnie wygladała sprawa nastepujaco:
kolega przełozył swojego pina do mojej pompy, podkrecił dawke i po przejazdzce czułem ze lepiej idzie, jak wiemy wszystko co dobre szybko sie konczy kolega zabrał pin i włozył stary spadku mocy nie odczułem za bardzo, teraz mam pina w ktorym w najcieńszym miejscu jest 4mm zmiany nie odczułem..
mam tez pytanie bo poruwnawczo sprezyna podnoszaca boost pina w 1.6td jest bardziej miekka od tej ktora mam w 1.9 td czy ja tez nalezy zmienic?
bo u mnie wygladała sprawa nastepujaco:
kolega przełozył swojego pina do mojej pompy, podkrecił dawke i po przejazdzce czułem ze lepiej idzie, jak wiemy wszystko co dobre szybko sie konczy kolega zabrał pin i włozył stary spadku mocy nie odczułem za bardzo, teraz mam pina w ktorym w najcieńszym miejscu jest 4mm zmiany nie odczułem..
mam tez pytanie bo poruwnawczo sprezyna podnoszaca boost pina w 1.6td jest bardziej miekka od tej ktora mam w 1.9 td czy ja tez nalezy zmienic?
Garett T3 ready to aplication :D
Sprężyny nie zmieniaj. twardość regulujesz śrubą słoneczkiem, pod sprężyną. jeśli zjedziesz w dół ze słoneczkiem i sprężyna będzie dawać mniejszy opór to od niższego ciśnienia lda da więcej paliwa. Promonuję montarz mbc. Turbo szybciej się wkręca i efekt jest przyjemny.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
no to ja wam powiem ze umnie za to pin wyraznie duzo dal mozna maly test zrobic jaka jest roznica z pinem i bez wystarczy odlaczyc wezyk od turbo wtedy pin nie bedzie sie wsuwal i bedzie prawie tak jak na orginalnym pinie robisz sprint od 0 do 100 a pozniej podlaczasz i rowniez robisz tescik wynik powinien byc napewno zadowalajacy
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 00:39 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
- andrzejr2006
- Ma gadane
- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Zoltecek, jest jest,tokarz przy mnie go papierkiem 400ką jechał delikatnie,no i patrząc na ślad jaki pozostawił rysik to widać że pin chodi góra dół jakieś 7mm może 10mm...
[ Dodano: 21 Paź 2007 21:17 ]
Adamm,
Wyjełem dziś pina ruszyłem cięgnem gazu i rysik sie wysuwa tak jak trzeba.Dawki narazie nie ruszałem.
Virus177, Wymieniłem dziś wszystkie możliwe wężyki,no izrobiłem test tak jak mówiłeś.Najpierw z pinem 1.6td od 0 do 100 stoper pokazał niecałe 13 sek.Potem seryjnym pinem wynik był taki sam niecałe 13 sek.Następnie odłączylem wężyk co idzie od turbo do pompy,i znowu wyszło koło 13 sek Nagrałem nawet 3 filmiki ale nie umie ich wżucić do tematu.Co robić dalej??? nie mam pojęcia
[ Dodano: 21 Paź 2007 21:23 ]
Jedyne zmiany jakie zauważyłem to że z pinem 1.6td turbo wyrażnie głośniej gizda i troche wiekszy dymek puszczam
[ Dodano: 21 Paź 2007 21:17 ]
Adamm,
Wyjełem dziś pina ruszyłem cięgnem gazu i rysik sie wysuwa tak jak trzeba.Dawki narazie nie ruszałem.
Virus177, Wymieniłem dziś wszystkie możliwe wężyki,no izrobiłem test tak jak mówiłeś.Najpierw z pinem 1.6td od 0 do 100 stoper pokazał niecałe 13 sek.Potem seryjnym pinem wynik był taki sam niecałe 13 sek.Następnie odłączylem wężyk co idzie od turbo do pompy,i znowu wyszło koło 13 sek Nagrałem nawet 3 filmiki ale nie umie ich wżucić do tematu.Co robić dalej??? nie mam pojęcia
[ Dodano: 21 Paź 2007 21:23 ]
Jedyne zmiany jakie zauważyłem to że z pinem 1.6td turbo wyrażnie głośniej gizda i troche wiekszy dymek puszczam
A intercooler masz?andrzejr2006 pisze:Zoltecek, jest jest,tokarz przy mnie go papierkiem 400ką jechał delikatnie,no i patrząc na ślad jaki pozostawił rysik to widać że pin chodi góra dół jakieś 7mm może 10mm...
[ Dodano: 21 Paź 2007 21:17 ]
Adamm,
Wyjełem dziś pina ruszyłem cięgnem gazu i rysik sie wysuwa tak jak trzeba.Dawki narazie nie ruszałem.
Virus177, Wymieniłem dziś wszystkie możliwe wężyki,no izrobiłem test tak jak mówiłeś.Najpierw z pinem 1.6td od 0 do 100 stoper pokazał niecałe 13 sek.Potem seryjnym pinem wynik był taki sam niecałe 13 sek.Następnie odłączylem wężyk co idzie od turbo do pompy,i znowu wyszło koło 13 sek Nagrałem nawet 3 filmiki ale nie umie ich wżucić do tematu.Co robić dalej??? nie mam pojęcia
[ Dodano: 21 Paź 2007 21:23 ]
Jedyne zmiany jakie zauważyłem to że z pinem 1.6td turbo wyrażnie głośniej gizda i troche wiekszy dymek puszczam
Jeśli nie masz to znaczy że turbina pompuje gorące powietrze.
[ Dodano: 22 Paź 2007 17:47 ]
andrzejr2006,
A intercooler masz?
Jeśli nie to znaczy że turbina ci pompuje gorące powietrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości