Aparat zapłonowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Aparat zapłonowy
Witam!
Mam następujący problem: cieknie mi olej po wałku aparatu zapłonowego (silnik 1.6 ABU).Olej zbiera sie w kopułce... .Mechanik powiedział mi że to oring na wałku aparatu nie trzyma.Problem w tym że ten oring nie występuje jako cześć zamienna (przynajmniej ETKA go nie pokazuje) i w związku z tym mam problem.Wiem że najlepiej byłoby rozebrać aparat i po wymiarach starego oringu dobrać jakiś nieoryginalny nowy.Jednak to oznacza conajmniej 2 dni przestoju auta,a nie mogę sobie teraz na to pozwolic (dojeżdżam codziennie do pracy 15km łącznie z weekendami).Mam zatem pytanie czy może ktoś z Was spotkał sie z takim problemem i może wie jaki oring znajduje sie na tym wałku-chodzi o wymiary?Znając wymiary mogę go szukać czy nawet czekać na sprowadzenie i jednocześnie jezdzić autem, a jest to teraz bardzo ważne dla mnie.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Mam następujący problem: cieknie mi olej po wałku aparatu zapłonowego (silnik 1.6 ABU).Olej zbiera sie w kopułce... .Mechanik powiedział mi że to oring na wałku aparatu nie trzyma.Problem w tym że ten oring nie występuje jako cześć zamienna (przynajmniej ETKA go nie pokazuje) i w związku z tym mam problem.Wiem że najlepiej byłoby rozebrać aparat i po wymiarach starego oringu dobrać jakiś nieoryginalny nowy.Jednak to oznacza conajmniej 2 dni przestoju auta,a nie mogę sobie teraz na to pozwolic (dojeżdżam codziennie do pracy 15km łącznie z weekendami).Mam zatem pytanie czy może ktoś z Was spotkał sie z takim problemem i może wie jaki oring znajduje sie na tym wałku-chodzi o wymiary?Znając wymiary mogę go szukać czy nawet czekać na sprowadzenie i jednocześnie jezdzić autem, a jest to teraz bardzo ważne dla mnie.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 16:41 przez gopiter, łącznie zmieniany 1 raz.
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Re: Aparat zapłonowy
Zgadza się.Gdyby było inaczej wogóle nie zadawałbym pytania na forum tylko rozebrał i zrobił co trzeba.Niestety nie mam takiego komfortu dlatego zwróciłem sie do Was z prośbą o pomoc.norek111 pisze:stary problem kazdy autko potrzebuje na wczoraj
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
Re: Aparat zapłonowy
wymontuj oring dopasuj nowy i po sprawie
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 19:06 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
Przede wszystkim w tym aparacie nie jest oring tylko simering miałem to samo u siebie olej zbierał się w kopułce żeby wymienić ten simering trzeba rozebrać cały aparat co do wymiarów to 12x19x5 lub12,5x19x5 dokładnie nie pamiętam który zamontowałem ale na pewno któryś z tych dwóch pozdrawiam
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Dzieki AD6 .Takiej odpowiedzi potrzebowalem.
Powiedz mi jeszcze ciezko jest z rozbiorka aparatu?Da rade zrobic to samemu czy nawet nie zabierac sie za to tylko auto do mechanika?
Powiedz mi jeszcze ciezko jest z rozbiorka aparatu?Da rade zrobic to samemu czy nawet nie zabierac sie za to tylko auto do mechanika?
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 21:57 przez gopiter, łącznie zmieniany 1 raz.
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
Nie jest to takie trudne ja zrobiłem to sam wykręcasz aparat, od strony głowicy będziesz miał plastikowe kółko z niego wybijasz zawleczkę (będzie przypominała gwoździa tylko z dziurą przez środek) ściągasz to plastikowe kółko i możesz wtedy wyciągnąć całą ośkę z aparatu pociągając za nią od strony kopułki później to już tylko wymiana simera i składanie w odwrotnej kolejności
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 22:28 przez AD6, łącznie zmieniany 2 razy.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- kamien11985
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
olej w kopułce
http://vwgolf.pl/index.php?id=poradaaparat masz tu ładnie opisane krok po kroku co trzeba zrobić + fotki oryginalny uszczelniacz to 12,5x19x5 z którego dostaniem jest problem więc wzielem zamiennik 12x19x5 + 30 min robocizny w garażu i juz sucho i bez fiksowania silnika tylko pamietaj żeby ZAZNACZYC polożenie aparatu zakłonowego;] pozdro kamien11985
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości