u mnie takze sa bebechy. zaworek sprawdzilem ustami - powietrze przelatuje eleganckoPinkFloyd pisze:A ja dzisiaj rozkreciłem i na górze jest gumowa mebrana a pod nia sprezynka, jak olej sie zastygnie to membrana sie przyklja do dolnej czesi odmy i ogranicza przepływ gazów. Nie raz widziałęm jak ktos ja rozkrecił i wyrzucił bebechy. U mnie w orginale w AAz sa te bebechy .brackyy pisze:Szacunek zacni glfmeni i golfmanki. Jeśli jest w śród was ktoś, kto mi powie, w którym miejscu jest ta sprężynka lub zaworek w odmie. Ja kiedyś odkręciłem tą odmę od góry, ale nie widziałem, żeby cokolwiek było włożone do środka, chyba, że u samego dołu tej odmy. I w moim silniku 1.4 abd odma zamiast prowadzić do wlotu powietrza, wchodzi gdzieś z tyłu w jakieś coś przy kadłubie silnika. Czy ktoś czyścił już odmę w silniku 1,4 abd lub 1,4i(podejżewam, że będzie podobnie). Za odpowiedź z góry dziękuję.
A propos szukania, szukałem w tym temacie, szukalem i nie znalazłem. Jednak ten algorytm google nie jest tak dobry, jak by się wydawać mogło , na forum też nie za wiele.
Likwidacja przecieku spod pokrywy zaworów - porada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
no więc rozkręciłem i stwirdziłem brak dodatkowych elementów w odmie. Wykręciłem także tzw. skraplacz wody czy coś takiego, co wkręcone jest w blok silnika. Tam też nie ma żadnych sitek, sprężynek i tp. Wszędzie jest przelot na 15 mm. Panowie powyżej macie diesle, może dla tego macie inaczej.
A z innej beczki, aby sprawdzić przeciek odkręciłem jeszcze raz pokrywe zaworów, uszczelka była sucha na całej powierzchni. Mam podejrzenie, że cieknąć może pod ostatnią, lewą panewką wałka rozrządu. W końcu to połączenie metal na metal. Zostaje jeszcze przeciek na simeringu, gdzieś na zewnętrznej średnicy.
A z innej beczki, aby sprawdzić przeciek odkręciłem jeszcze raz pokrywe zaworów, uszczelka była sucha na całej powierzchni. Mam podejrzenie, że cieknąć może pod ostatnią, lewą panewką wałka rozrządu. W końcu to połączenie metal na metal. Zostaje jeszcze przeciek na simeringu, gdzieś na zewnętrznej średnicy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości