[MK3]1ZTEPMPERATURA NORMALNEJ PRACY 102-105 STOPNI CELSJUSZA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » czw cze 23, 2005 13:02

U mnie w silniku 2.0 srednia temperaturka to ok 80 stopni 105 to chyba bardzo duzo wydaje mi sie ze przegrzewasz silnik a to bardzo nie dobrze


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » czw cze 23, 2005 13:06

Ja bym radził na początek sprawdzić wentylator, podłączyć go na krótko, jak zadziała to wymień termowyłącznik i sprawdź czy się teraz właczy wentylator, jeżeli nie to na bank jest to termostat, który nie do końca się otwiera, sprawdź jeszcze jak wyglądają węże, jak pisałem poprzednio!


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

U mnie w TDI 1Z normalna temperatura pracy to - 90stC

Post autor: Razal » czw cze 23, 2005 13:13

niezależnie od tego czy to jest miasto czy trasa.

Kiedyś podobny przypadek do tego co opisujesz miałem w MkII 1,6E, i wymieniłem termostat, czujnik jakiś, pochłaniały mnie kolejne koszty no bo przecierz wentylator się włączał - a temperaturka stale rosła znacznie za połowe.

Wkońcu wymieniłem czujnik włączania wentylatorów ten który jest wkręcony do chłodnicy na dole. Okazało się że jest to czujnik który zależnie od temperatury reguluje prędkość obrotową wentylatora na dwa poziomy szybciej - wolniej. To szybciej nie działało i dlatego temperaturka w mieście rosła w oczach :hmm: Od czasu wmiany na nowy problem znikł w 100%

Teraz mam TDI 1Z i mam non-stop wskazówkę w okolicach połowy :bigok:

Zrób coś z tym bo to jest nie GOOD


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw cze 23, 2005 14:34

WYDAJE MI SIĘ ŻE JEST TO PROBLEM Z CZUJNKIEM, ŹLE WSKAZUJE KUPIŁEM GO ZA 30 ZŁ I CHYBA TO JEST PROBLEM - W SERWISIE POWIEDZIELI 100 ZŁ RÓŻNICA DUŻA A CZUJNK NIBY TEN SAM



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw cze 23, 2005 20:45

Nigdy, dosłownie nigdy wskazówka nie przechylila mi się od pionu w prawą stronę, ani w czasie jazdy, ani w korku, ani na postoju - te silniki się po prostu nie grzeja, a na wolnych obrotach wręcz wychładzają.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

CameLeon

Post autor: CameLeon » czw cze 30, 2005 21:56

witam
w moim mk3 - silnik ABU 1.6 - normalna temperatura pracy w/g danych technicznych tego silnika wynosi między 87 - 102 stopnie, i takie mam wskazania, też się tym martwiłem na początku ale silnik pracuje ok, układ chłodniczy sprawny, wentylator włącza się prawidłowo



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 01, 2005 11:59

Wsilniku benz. temp będzie wyzsza, w tdi ze wzgledu na większą sprawnośc silnika właściwa temp. jest w okolicach 90 stopni. Generalnie w tdi są wieksze problemy z dogrzniem silnika niz z przegrzaniem :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » ndz lip 03, 2005 19:55

Mam podobny problem. Temperatrura dochodzi do 105 C jednak wentylator nie zawsze sie wlancza. Jesli sie wlaczy to schlodzi do 92 i znow wzrasta.Wentylator na krotko podpiety dziala bez zarzutow. Sam nie wiem co robic. Wymienilem juz wlacznik wentylatora w chlodnicy, termostat nowy wlozylem w marcu ( orginalny wiec powinien dzialac). Nie wiem co robic, pomozcie. Moze wskaznik przeklamuje ale to czemu po pracy wentylatora ( pierwszy bieg wlancza) temperatura spada do okolo 90 C?? Ktos ma jakis pomysl



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości