[mk3 1,6 AEE] Jaką macie prędkość przy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KRIS77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:21
Lokalizacja: CT
Kontakt:

[mk3 1,6 AEE] Jaką macie prędkość przy...

Post autor: KRIS77 » pn cze 20, 2005 15:46

Pytanko do posiadaczy silnika 1.6 AEE jaką macie prędkość przy 3000 obr/min na 5 biegu.
Pytam bo wydaje mi się że przed wymianą paska rozrządu miałem inne przełożenia na poszczególnych biegach.
Teraz przy 3000 obr/min mam wskazówkę prędkościomierza ciutkę ponad 110 km/h (na oko 112)

Aha i jeszcze jedno. Do 145 km/h rozpędza się normalnie, później dochodzi do 150 i koniec, dopiero po przejechaniu jakichś 500-700 metrów z nogą wciśniętą w podłogę zaczyna się rozpędzać i można pojechać szybciej (na prostej pokazywało 170 km/h).
Dziwne zjawisko ale powtarzałem to 8 razy (wczoraj obwodnica 3-misata) i zawsze tak samo.



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » pn cze 20, 2005 16:59

Pasek nie ma absolutnie nic do biegów.Może być tak że jeśli był żle załorzony pasek a teraz jest dobrze to jest mocniejszy i jak jest słabe sprzęgło to się ślizga,ale w tym przypadku wynika że jest odwrotnie.



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn cze 20, 2005 19:46

Sprawdz lepiej filtr powietrza.
Mi bujal sie do 180 przy maks obciazeniu na Autobahn'ie.
A co do rozrzadu to gdyby ci mechanior pomylil sie o zabek to albo bys mial zamulone auto na calej dlugosci, albo mialbys lepszego kopa tylko ze by ci wiecej palil.

Ogolnie pewnie jestes przeczulony.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn cze 20, 2005 19:48

A jak juz tak chcesz go testowac, to sprawdz to z danymi producenta. Kazdy silnik inaczej chodzi i to jest zly punkt odniesienia.

Producent podaje predkosci dla 1000 obrotow.
Zalacz sobie cyfrowy obrotomierz.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
KRIS77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:21
Lokalizacja: CT
Kontakt:

Post autor: KRIS77 » wt cze 21, 2005 08:27

pkirylcz pisze:Sprawdz lepiej filtr powietrza.

filterek mam czysty

Mi bujal sie do 180 przy maks obciazeniu na Autobahn'ie.
A co do rozrzadu to gdyby ci mechanior pomylil sie o zabek to albo bys mial zamulone auto na calej dlugosci, albo mialbys lepszego kopa tylko ze by ci wiecej palil.

Ogólnie wydaje mi się, że przed wymianą rozrządu miał lepszego kopa, a sprawdzałem czas do 100km/h i wychodzi 15sekund :(

Ogolnie pewnie jestes przeczulony.



Awatar użytkownika
KRIS77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:21
Lokalizacja: CT
Kontakt:

Post autor: KRIS77 » wt cze 21, 2005 08:28

pkirylcz pisze:A jak juz tak chcesz go testowac, to sprawdz to z danymi producenta. Kazdy silnik inaczej chodzi i to jest zly punkt odniesienia.

Producent podaje predkosci dla 1000 obrotow.
Zalacz sobie cyfrowy obrotomierz.
A gdzie znajdę te dane producenta?



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » wt cze 21, 2005 14:53

zle ustawiony rozrzad ...panie kolego dlatego 150 i nic:P



Awatar użytkownika
KRIS77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:21
Lokalizacja: CT
Kontakt:

Post autor: KRIS77 » czw cze 23, 2005 13:48

melon pisze:zle ustawiony rozrzad ...panie kolego dlatego 150 i nic:P
pewnie tak, bo dziś rano byłem u mechanika i kazałem sprawdzić mu zapłon i okazało się że jest opóźniony a jak ustawił go tak żeby było ok silnik zaczął w końcu się wkręcać na obroty ale przy puszczeniu gazu na jałowym biegu obroty szalały (tzn. zatrzymywały się na 1400 obr/min i po chwili schodziły i silnik zaczynał gasnąć). Ale on twierdzi, że pasek na 100% jest dobrze założony bo robił to setki razy (to prwada bo warsztat prowadzi od 15 lat i robi masę furek).
Spróbuje jeszcze podjechać do innego speca i niech rzuci okiem na ten pasek czy jest dobrze założony.
A narazie mam zapłon wyprzedzony w prównaniu do tego co było wcześniej, jest poprawa ale obroty mi troszkę falują (czego nie było wcześniej) a moc nieznacznie wrosła.

Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości