Słaby 1.9 GTD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nawet jak by mial skrzynie od mk2
to na niej by spokojnie pojechał wiecej niz 140 przy 4600obrt
cos tu jest nie tak nie ze skrzynia tylko
ja mam mk2 wolnossacego i spokojnie wyciskam z niego 160 i niemam takich obrotow jak ty
a logicznie patrzac na ta cala sytuacje to rozni sie tylko tym ze ty bedziesz szybciej sie rozpedzal do tych 140 niz ja
ale majac 4600obrt
musialbys miec duzo duzo wiecej na liczniku niz tak jak ci pokazuje twoj
takze tak jak koledzy sugeruja
wymien najpierw slimk i linke
a dopiero pozniej pakuj sie w skrzynie
to na niej by spokojnie pojechał wiecej niz 140 przy 4600obrt
cos tu jest nie tak nie ze skrzynia tylko
ja mam mk2 wolnossacego i spokojnie wyciskam z niego 160 i niemam takich obrotow jak ty
a logicznie patrzac na ta cala sytuacje to rozni sie tylko tym ze ty bedziesz szybciej sie rozpedzal do tych 140 niz ja
ale majac 4600obrt
musialbys miec duzo duzo wiecej na liczniku niz tak jak ci pokazuje twoj
takze tak jak koledzy sugeruja
wymien najpierw slimk i linke
a dopiero pozniej pakuj sie w skrzynie
Oki skoro to może być ślimak i mówisz że były trzy rodzaje ślimaków to skąd mam wiedzieć, który bedzie odpowiedni?marek29 pisze:9A było zakładane w MK2 diesel 50/54Ps,ale z drugiej strony prędkość i obroty o jakich piszesz nawet na tej skrzyni nie są możliwe!
Myślę że ktoś zmienił skrzynię i masz błąd odczytu szybkościomierza.
W MK2 (5biegów) były 3 różne ślimaki do szybkościomierza ,a skrajny odczyt różnił się ok.30km/h.
Niewiem jak jest u Ciebie masz linkę .czy impulsy?
Jeżeli nawet są impulsy to z tego co wiem ślimak też można zmienić.
Zanim zaczniesz kombinować to porównaj odczyt prędkości z innym samochodem.
Chyba powoli dochodze do sedna problemu. Nie mam linki od licznika tylko licznik impulsów. Sprawdziłem dzisiaj prędkość z innym samochodem i faktycznie przekłamuje. Przy prędkości 80km/h zaniża wskazanie o ok 10km/h. Przy prędkości 120km/h zaniża już o ok 15km/h. Nie wiem jeszcze jak sprawa wygląda z tą skrzynią biegów. Niech się odezwie ktoś kto ma taka w dwójce i ma licznik impulsów, bo tak naprawde to nie widziałem nigdy w dwójce czegoś takiego, zawsze była linka. A może pierwsza seria Trójek poszła z tymi skrzyniami?
Niestety nie było ,tu Masz wszystkie dane.
http://www.doppel-wobber.de/
Zobacz bo może naklejka w bagażniku "przeżyła" a tam masz wszystkie dane silnik ,skrzynia itd.
Możesz na niej jeżdzić chociaż niewiem jak jest z długością półosiek (może zrywać przeguby) niech się inni wypowiedzą.
Z drugiej strony jak to jest GTD (1,9 td),to szkoda katować silnik obrotami ,lepiej założyć taką jak ma być.
http://www.doppel-wobber.de/
Zobacz bo może naklejka w bagażniku "przeżyła" a tam masz wszystkie dane silnik ,skrzynia itd.
Możesz na niej jeżdzić chociaż niewiem jak jest z długością półosiek (może zrywać przeguby) niech się inni wypowiedzą.
Z drugiej strony jak to jest GTD (1,9 td),to szkoda katować silnik obrotami ,lepiej założyć taką jak ma być.
CHD i choc jest to ten sam typ skrzyni co 9A (020) to róznią się one przełozeniami, może faktycznie tu jest pies pogrzebany/pavvel_2004 pisze:Chyba to jednak bedzie skrzynia biegów. Sprawdziłem dzisiaj symbol skrzyni i jest to 9A!!! Skrzynie o tym oznaczeniu były stosowane w latach 83-84 więc nie mogły być w silnikach 1.9TD. Wie ktoś może jakie oznaczenie ma skrzynia w Golfie III z 92roku 1.9GTD?
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Czy do 1.9 GTD pasuje i jest odpowiednia tylko skrzynia o oznaczeniu CHD?? Sprawdziłem na stronie: http://www.doppel-wobber.de/ inne skrzynie i okazuje sie że kilka innych modeli miało identyczne przełożenia i były stosowane równolegle w tych samych latach. O co tu naprawde chodzi?? Te inne modele skrzyni to: 4T, ATH, CDJ, CHC, CQB, CYW, DFP.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości