Błędy airbag - co może być przyczyną
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Błędy airbag - co może być przyczyną
Mam problem z poduszkami powietrza. Odkąd kupiłem mojego golfa świeciła mi sie kontrolka od poduszek. Podłaczyłem laptopa i w programie Vag zostały pokazane 2 błędy których nie mozna skasować.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 DTC's Found:
65535 - No Errors Or Control Module Malfunction (ambiguos: sorry!)
00-00 - Unknow Error Elaboration
00532 - Voltage Supply B+
07-10 - Signal To Low - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czy wie ktoś co mogłbym zrobić aby przywrócic działanie poduszkom ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 DTC's Found:
65535 - No Errors Or Control Module Malfunction (ambiguos: sorry!)
00-00 - Unknow Error Elaboration
00532 - Voltage Supply B+
07-10 - Signal To Low - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czy wie ktoś co mogłbym zrobić aby przywrócic działanie poduszkom ?
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2007 11:00 przez Jaco, łącznie zmieniany 1 raz.
podobnie
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=23
[ Dodano: Pią Paź 19, 2007 11:37 ]
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=23
[ Dodano: Pią Paź 19, 2007 11:37 ]
ale jakie bledy poduszek?? kolega napisale ze nie moze ich skasowac bo pewnie sa to powazne bledy takie jak np. po wystrzale poduszkinorek111 pisze:ja skasowalem bledy airbag zwyklym vag-comem
faktycznie na to wygląda.norek111 pisze:na to wyglada ze awaria sterownika
nie prawda, ja mam HEX-a i nie potrzebuję crash dataMarioo pisze:bledy poduszek mozna skasowac tylko i wylacznie przez fejs crash data
00532-Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)
65535-Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) !!! Jeśli błąd pojawi się w danym testowanym module to dotyczy tego modułu!!!
Jeżeli masz poduszki ,są podłączone to można sprawdzić jeszcze wszystkie złącza, wtyki itp. ,może być ,że sterownik nie jest uszkodzony a jedynie gdzieś nie styka, to tak dla pocieszenia pozdrawiam
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
Troche to trwało ale sprawdziłem, obie poduszki sa fizycznie w samochodzie. I nie wygląda samochód jakby był po uderzeniu, tym bardziej że instalacjia klimatyzacji działa prawidłowo . Zostaje mi sprawdzić czujniki i sterownik w związku z tym zy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie sie znajdują te części ?
00532 - u mnie ten sam błąd, świeci sie kontrolka airbag, pierwsze co zalecane w takim przypadku to sprawdzenie regulatora napięcia przy alternatorze. Otwieram mache, a akumulator juz zaczyna kipieć. Jest za duże napięcie ładowania, po wymianie regulatora, mam nadzieje że wszystko powróci do normy. U Ciebie może prawdopodobnie być przez uszkodzony regulator podawane za małe napięcie ładowania. Zmierz napięcie akumulatora przy odpalonym silniku, powinno być w granicach 14,5Vjjacekkx pisze:00532-Napięcie zasilania – za małe (B+) (Wyładowany lub stary akumulator)
[ Dodano: 27 Paź 2007 21:30 ]
aha, powodem za niskiego napięcia (które będzie też powodowało ten błąd) może być również sam alternator, bądź akumulator.
według oryginalnych materiałów serwisowych vw, vag powinien w takim przypadku wyrzucić kod 00588 (który wskazuje jednoznacznie na przerwe obwodu od strony kierowcy)BLACK pisze:Zmien tasme i bedzie ok
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 22:37 przez shift, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 459 gości