Łożysko czy panewka ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michael
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 19:42
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Łożysko czy panewka ?

Post autor: Michael » czw paź 18, 2007 18:32

Witam, byłem dziś z moim caddy w warsztacie i mechanik powiedział mi że buczenie przy 2000 obr/min (poprzedni mój post) to jakieś łożysko lub panewka, w każdym bądź razie wg niego coś fabrycznie mogło być żle wyważone, poradził mi by z tym jeździć dopóki nie stanie się na tyle głośne by w 100% można stwierdzić za co się zabierać, miał ktoś coś podobnego w TDI, a wogóle możliwe to jest w nowoczesnych turbodieslach?



vagin5

Post autor: vagin5 » pt paź 19, 2007 01:04

nowoczesne to są tylko układy wtryskowe, konstrukcje silników są podobne by nie powiedzieć że identyczne z silnikami z lat 30 tych.

BTW. panewka na pewno nie buczy, jak już to stuka, a jak się zarzyna to se kwiczy hehe



Michael
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 19:42
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Michael » pt paź 19, 2007 18:12

Chodziło mi o to czy możliwe jest by w nowoczesnych fabrykach moge dojść do takich rzeczy, a poza tym ciekwae czy w dalszej eksploatacji samochodu taka rzecz może doprowadzić do innych uszkodzeń czy też jest to tylko nieprzyjemny świerszcz i tyle.



vagin5

Post autor: vagin5 » pt paź 19, 2007 23:59

oczywiście że może, tym bardziej że kiedyś stawiali na jakość w chwili obecnej jakośc jest częścią nie istotną, ważna jest ilość i zyski...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości