montarz turbo do 1.8 lpg(sekwencja)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

krzepa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pn paź 15, 2007 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

montarz turbo do 1.8 lpg(sekwencja)

Post autor: krzepa » śr paź 17, 2007 11:17

czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » śr paź 17, 2007 18:24

czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
to zależy, jaki to silnik - po pierwsze. po drugie - jaki ma przebieg i w jakim jest stanie. po trzecie - osiągnięcie jakiej mocy Cię interesuje?

ogólnie uturbianie zapalniczki jest raczej bez sensu... poza tym silnik wtedy naprawdę dostaje po zadzie....


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

krzepa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pn paź 15, 2007 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: krzepa » czw paź 18, 2007 06:28

mam 1.8 i 180tys przebiegu jaka moc mnie by interesowała aby to miało ze 150-1180 koni czy w 5 tysiach sie zmieszcze?



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw paź 18, 2007 17:29

krzepa pisze:mam 1.8
...,ale które 1.8 ? 90KM czy 75KM ? w sumie to bez znaczenia,bo według mnie kompletnie bez sensu...
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 17:30 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » czw paź 18, 2007 18:10

krzepa, uturbienie takiego silnika to w cale nie jest takie łatwe.
wg. mnie bedziesz potrzebował wydajniejszej pompli paliwa, jakis elektronicznych pierdów, kompa.
czytałem na tym forum (nie pamietam kto pisał) że silnik z turbo dobrze wystrojony na gazie, daje identyczne/albo lepsze efekty podczas jazdy niz na benzynie. i Gaz wcale go tak nie wykończy, tylko sposób w jaki sie bedzie obchodzic z takim silnikiem.
poszukaj a znajdziesz

a co do kosztów...taniej i na pewno prościej bedzie jak znajdziesz silnik PG albo 1H- sa to silniki z Kompresorem (G60)
kupisz taki ze wszywtkimi klamotami potrzebnymi do swap-a (wydaje mi sie że max 3000)
jesli "G" bedzie padniete to za jakies +- 600zł zregeneruja Ci je.
a do tego jakis walek rozrzadu schrick-a + odetkany wydech i na bank masz ok 170-180.
krzepa pisze:5 tysiach sie zmieszcze?
w tym wypadku powinieneś

w innym...nie wiem, ale nawet jesli tak to sam w garazu nic takiego nie zmontujesz.\
tu potrzebne by były dokładne wyliczenia, proporcje, wystrajanie.

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw paź 18, 2007 22:27

m3tal pisze:
czy jest sen przeprowadzac taka modyfikacjie moze ktos mi dac argumenty za lub przeciw dzieki.
to zależy, jaki to silnik - po pierwsze. po drugie - jaki ma przebieg i w jakim jest stanie. po trzecie - osiągnięcie jakiej mocy Cię interesuje?

ogólnie uturbianie zapalniczki jest raczej bez sensu... poza tym silnik wtedy naprawdę dostaje po zadzie....
ogolnie uturbianie zapalniczki ma jak najbardziej sens...minimum 105 oktan przy mega hu****jowym gazie... a co za tym idzie wieksza odpornosc na stukanie. wieksza moc z tego samego cisnienia....

co do ceny...5 tysi...... :kac: spadlem z krzesla... raz wiecej i malo...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

krzepa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pn paź 15, 2007 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: krzepa » pt paź 19, 2007 22:32

ile wg. was by to kosztowało 1.8 90 koników tak teoretycznie a jakie modyfikacje pasowało by zrobic przed wstawieniem turbo szukałem czegos na forum ale nic nie znalazłem i dlatego o to wszystko pytam moze to troche nudne ale w mojej okolicy nie ma szans o wmiare fachowa porade wiec sie dopytuje



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob paź 20, 2007 00:25

kup sobie inny silnik



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob paź 20, 2007 01:25

Krzylu pisze:kup sobie inny silnik
Dokladnie, najpierw zamontuj sobie cos mocnego z fabryki (1.8T?) a pozniej jak mocy zbraknie to kombinuj...



krzepa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pn paź 15, 2007 11:57
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: krzepa » sob paź 20, 2007 12:32

jak wszyscy tacy mądrzy to taki silnik nie łatwo znalezc macie jakies namiary



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob paź 20, 2007 14:14

Masz 5000 i chcesz 150 - 180 KM? Starczy na ABFa i male mody napewno, bedziesz mial niezawodny silnik ktory sie nie wysra zaraz przy katowaniu.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob paź 20, 2007 17:11

krzepa pisze:jakie modyfikacje pasowało by zrobic przed wstawieniem turbo szukałem czegos na forum ale nic nie znalazłe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1019 a co to niby jest?


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob paź 20, 2007 19:20

krzepa, Jak Ty założyłeś sekwencyjne LPG do 1.8 na monowtrysku ? :goof: W profilu masz napisane "110KM 16V", co to za silnik i skąd mu się wzieło 110KM i 16V bo nie było 1.8 16V w mkIII. Znowu w poście powyżej piszesz "1.8 90 koników" czyli wychodzi że to zwyczajny 1.8 8V.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » sob paź 20, 2007 21:25

evolution pisze:ogolnie uturbianie zapalniczki ma jak najbardziej sens...minimum 105 oktan przy mega hu****jowym gazie... a co za tym idzie wieksza odpornosc na stukanie. wieksza moc z tego samego cisnienia....
a tego, to szczerze mówiąc, nie wiedziałem... chociaż osiągi może i da się nieźle śrubować, ale jak się wypowiadałem, to miałem na myśli raczej to, że zagazowany silnik na ogół nie jest już w najlepszej kondycji... i dlatego dodatkowe żyłowanie go suszarką nie koniecznie musi wyjść na dobre. a tak btw. - może się ktoś wypowiedzieć dokładniej na ten temat - turbo + lpg?


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości