rodzaj silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ceasar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob gru 03, 2005 15:32
Lokalizacja: WWL

Post autor: ceasar » czw paź 18, 2007 19:42

Zgadza się 4000 to za dużo
Ale bez linki wahały się między 500 a 900 a to już może być, ja miałem tak u siebie.
Więc może i linka coś się blokuje


VW Golf IV 1.9 TDI AHF Highline Obrazek
VW Golf MK1 Carbio

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw paź 18, 2007 19:54

ceasar pisze:le bez linki wahały się między 500 a 900 a to już może być, ja miałem tak u siebie.
Bez linki mogły się wahnąć ze względu na lekkie napięcie linki. Obstawiam zacinanie się linki, względnie bardzo słaba sprężyna na przepustnicy odciągająca ją. Przejrzyj dokładnie pracę samej linki i przepustnicy. Podczep dodatkową sprężynę, nasmaruj linkę.



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 21:09

wiecie co? sugeruje ze to bedzie jednak linka, bo podstawka gaznika byla regenerowana przez poprzedniego wlascieciela, ten sam gosc zalecil mi wymiane linki bo cos na nia narzekal, golfa mial juz pare lat tak wiec chyba sie troche znal. To bedzie jednak linka.... czy ciezko jest ja wymienic? wiadomo, chodzi o to jak sie z nia rozprawic w kabinie bo nie wiem... linka kosztowala 23 zl dla interesantow mowie. prosze o wskazowki, z gory wielkie dzieki!!!
a przepustnica dziala jak talala, fajnie odbija i wogole, to linka, napisz mi tylko jak ja moge wymienic...
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 21:12 przez tursky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw paź 18, 2007 21:16

Jak masz zdjętą z gaźnika musisz się dopchać do pedału gazu, jest przyczepiona na samej górze, musisz zdjąć zawleczkę a następnie zdjąć linkę z pedału i wyciągnąć linkę przy silniku z grodzi. Nie jest to trudne.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 21:29 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » czw paź 18, 2007 21:39

dzieki za pomoc, jutro po poludniu zaraz sie zabieram za wymiane i mam nadzieje ze to zamknie temat problemu z obrotami. Jutro tez chce zamiescic fotke swojego golfa. Z tylu ma naklejke portalu vwgolf.pl. Samochod pochodzi z pod Krakowa, ciekawe czy go ktos rozpozna?? jeszcze raz serdecznie dziekuje!!!!!!!!



Awatar użytkownika
szwendak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob lut 03, 2007 15:14
Lokalizacja: TORUN
Kontakt:

Post autor: szwendak » pt paź 19, 2007 09:03

JA MYSLE,ZE JEST COS NIE TAK Z PRZESLONA WZBOGACANIA MIESZANKI,LUB JAKIS CZUJNIK NAWALA. SPRUBOJ ZRESETOWAC KOMPA MOZE COS TO POMOZE.

[ Dodano: 19 Paź 2007 14:24 ]
JESLI TO JEST PN TO MA COS TAKIEGO http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2ee.html
TEN GAZNIK JEST DOSC SKOMPLIKOWANY


110 TYŚ. I MKNIEMY DALEJ!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości