wolne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Adam123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn maja 21, 2007 16:53
Lokalizacja: Stojadła

wolne obroty

Post autor: Adam123 » czw paź 11, 2007 09:37

zmieniłem silniczek krokowy na orginalny boscha srobkami przy przepustnicy obroty ustawione sa na najmniejsze jakie sie da a po odpaleniu silnik trzyma obroty ok 1300. Jak moge zmiejszyc obroty na mniejsze??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw paź 11, 2007 09:51

jestes pewny ze to do twojego modelu ???



Adam123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn maja 21, 2007 16:53
Lokalizacja: Stojadła

Post autor: Adam123 » czw paź 11, 2007 10:10

tak ten sam numer ma. a możliwe że obroty mozna ustawic poprzez podłączenie do komputera i w komputerze sie ustawia obroty??
Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 10:12 przez Adam123, łącznie zmieniany 1 raz.



Gorzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt mar 28, 2006 21:59
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gorzel » czw paź 11, 2007 17:54

podjedz gdzies na reset komputera i ustawienie silniczka krokowego. powinno pomoc, trzeba zaadoptowac nowe ustawienia,
badz w zaleznosci jaki masz roj produkcji i typ silnika sprobuj odlaczyc akumulator na 15 minut, zeby komputer sie zresetowal, podlacz akumulator, odpal autko bez dodawania gazu i niech pochodzi na wolnych obrotach az zlapie temperature i wlaczy sie dmuchawa przy chlodnicy (komp zlapie wszystkie ustawienia z czujnikow).



Adam123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn maja 21, 2007 16:53
Lokalizacja: Stojadła

Post autor: Adam123 » pt paź 12, 2007 23:01

a jak nie pojechałem odrazu na kompputer czy mogł sie uszkodzic ten nowy silniczek krokowy ??

Gorzel napisał/a:
odlaczyc akumulator na 15 minut, zeby komputer sie zresetowal, podlacz akumulator, odpal autko bez dodawania gazu i niech pochodzi na wolnych obrotach az zlapie temperature i wlaczy sie dmuchawa przy chlodnicy (komp zlapie wszystkie ustawienia z czujnikow).

nie pomogło odłączenie akumulatora



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob paź 13, 2007 10:09

Tak jak kolega piszę odłacz aku na kilka minut jak to nie pomoże to sprawdź czy nie zaciąga gdzieś lewego powietrza. Jak już robisz porządek dolotem warto wszystko ładnie przeczyścić i powymieniać uszczelki :)


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Adam123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn maja 21, 2007 16:53
Lokalizacja: Stojadła

Post autor: Adam123 » ndz paź 14, 2007 13:55

odłaczylem i nie pomogło , czy mogl sie uszkodzic ten nowy krokowy jak nie pojechałem odrazu na komputer i nie ustawilem go??
Ostatnio zmieniony ndz paź 14, 2007 13:56 przez Adam123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz paź 14, 2007 14:14

Adam123 pisze:odłaczylem i nie pomogło , czy mogl sie uszkodzic ten nowy krokowy jak nie pojechałem odrazu na komputer i nie ustawilem go??
spokojnie nic sie nie uszkodzilo, nie ma prawa sie uszkodzic, w najgorszym razie gdy ECU cos wykryje to odlacza dany element. Zadne podlaczanie do kompa tez nie jest potrzebne, adaptacja po odlaczeniu akumulatora jest automatyczna i przebiega bez udzialu czegokolwiek z zewnatrz. A czy silniczek ktory kupiles jest nowy?? I czy to ze ma ten sam numer to znaczy ze taki sam jak poprzedni czy taki jak przewiduje katalog do twojego modelu?? A czy jestes pewny ze wszystko wlasniwie podlaczyles??



Adam123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn maja 21, 2007 16:53
Lokalizacja: Stojadła

Post autor: Adam123 » ndz paź 14, 2007 21:03

napewno dobrze podłączone wszystko jest. siliczek jest nowy boscha wg katalogu wlanie taki jest jak kupilem i wszesniej tez taki był. a W książce od golfa jest napisane ze obroty powinno sie ustawiac tez przez urządzenie diagnozujące. a teraz jak dodaje gazu to siliczek nic sie nie wysuwa a jak puszczam gaz nic sie nie chowa. a jak sciagam kleme to dobrze odpala bez dodawania gazu ale jak sie zagrzeje to ma obroty ok 1200 a jak zimny rano to gazu musze dodac przy odpaleniu odpali i ma 900 obr. a i jak zimny to tak jak by ssanie nie dzialalo



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » czw paź 18, 2007 16:53

KamilW, dobrze pisze z tego co tu wychodzi to trafił ci sie trefny silniczek albo za małe napięcie masz potrzebne do wysuniecia trzpienia


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości