Podkręcenie T2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr paź 17, 2007 01:15

na T2 do 100KM to chyba całkiem całkiem :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr paź 17, 2007 19:46

Krzylu pisze:tylko z kanalu a MBC do T2 mozna sobie o kant chu..a rozbic chodzi mi o firme PROPERFEKT kupa i tyle szkoda hajsu
ja mam MBC properfekt juz dluuuuuugo i jest ok. Wczesniej mialem na T2 teraz na K24.

T2 na plus minus 100 kuca... Dobra do jazdy na codzien po miescie itp, ale nie na szybka jazde na trasie

[ Dodano: Sro Paź 17, 2007 7:48 pm ]
SouleR pisze:
Krzylu pisze:tylko z kanalu a MBC do T2 mozna sobie o kant chu..a rozbic chodzi mi o firme PROPERFEKT kupa i tyle szkoda hajsu
a nie gadaj. nie jeden by chcial miec tak pieknie i plynnie narastajace cisnienie jak u mnie. zero skakania wskazowki. co prawda mbc trzeba bylo modowac.
co masz na mysli "skakanie wskazowki"?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr paź 17, 2007 21:30

Oj to chyba będzie mi potrzebne jakaś większa suszarka, bo mi w sumie zależy to pomykało na jakieś dłuższe trasy.


Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 17, 2007 21:39

skakanie wskazowki oznacza wlasnie skakanie wskazowki. tak bylo u mnie na zwyklym manometrze do momentu zmodowania mbc, innego zamontowania...

paja swoja opchnij dalej, a od zaprzala wez cos duzego i bedziesz mogl smigac w trasie.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr paź 17, 2007 21:45

SouleR pisze:skakanie wskazowki oznacza wlasnie skakanie wskazowki. tak bylo u mnie na zwyklym manometrze do momentu zmodowania mbc, innego zamontowania...

paja swoja opchnij dalej, a od zaprzala wez cos duzego i bedziesz mogl smigac w trasie.
nie wiem, roznymi autami jezdzilem i nic nie skakalo w zadnym ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr paź 17, 2007 22:26

w planach mam fmic...potem cisnienie i dawka i wsio...
malo ci bedzie po pewnym czasie uwiez mi
ja mam MBC properfekt juz dluuuuuugo i jest ok
no widzisz czesc czesci nierowna
na T2 do 100KM to chyba całkiem całkiem
no i co z tego jak przy wyzszych predkosciach sobie nieporadzi
wczoraj z kolega scignelismy sie on ma JR bez ic ze zwiekszonym cisnieniem i dawka oraz z rozregulowanymi wtryskami ja SB fmic i tak jak reszta tylko ze mu dmucha 1,4b a mi 0,8 na czwartm biegu poprostu mnie przeganiał a pod gore juz niemowie idzie jak burza a co dopiero jak cisnienie wtrysku sie ustawi :)



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » śr paź 17, 2007 22:29

zaprzal więc chyba za jakiś czas będę miał do Ciebie biznes, ale najpierw muszę wszystko ogarną, potem będziemy modować, mam nadzieje że już nie długo bo jak narazie to auto sie tylko kurzy :/


Obrazek

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » czw paź 18, 2007 00:14

Krzylu pisze:jak przy wyzszych predkosciach sobie nieporadzi
tzn jakich?...160?
t2 do jazdy 110-130 wystarczy...zreszta w aaz skrzynia jest troszke za krotka...



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » czw paź 18, 2007 00:23

skarredasch pisze:
Krzylu pisze:jak przy wyzszych predkosciach sobie nieporadzi
tzn jakich?...160?
t2 do jazdy 110-130 wystarczy...zreszta w aaz skrzynia jest troszke za krotka...
no tak jakbyś zgadł, ja akurat sporo km robie po autostradzie i miło by było móc jeździć tak przelotowo w okolicach 150


Obrazek

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw paź 18, 2007 17:23

Krzylu pisze:tylko z kanalu a MBC do T2 mozna sobie o kant chu..a rozbic chodzi mi o firme PROPERFEKT kupa i tyle szkoda hajsu
u mnie tez nie jest cos nie tak ale nie wiem czy z turbo czy z mbc, za niedlugo bedzie turbawka wieksza mysle ,ze w przyszlym tygodniu to sie okaze co jest przyczyna.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw paź 18, 2007 17:42

a te zaworki na kolektorze macie pozatykane? bo to badziewie moze powodowac skoki cisnienia. u mnie dmucha za duzo nawet, ale i tak autem narazie jezdzie spokojnie.

zaprzal, ale ja dodatkowo mam zwykly manometr


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw paź 18, 2007 17:50

SouleR pisze:a te zaworki na kolektorze macie pozatykane?
chodzi Ci o zawór upustowy na kolektorze ???
Ja mam zakręcony konkretnie :):)



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw paź 18, 2007 17:53

SouleR pisze:te zaworki na kolektorze macie pozatykane?
zawor bezpieczenstwa?? ja u siebie zakrecalem ale cholera wie czy nie przepuszcza....



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw paź 18, 2007 18:21

tu tez chlopaki mieli problem z tym zaworkiem
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=48357


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości