Na gazie chodzi ok na benzynie źle

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Na gazie chodzi ok na benzynie źle

Post autor: zoso8894 » śr paź 17, 2007 13:21

duzo ludzi mialo takie problemy jak czytalem
ale rozwiązan jakoś mało konkretnych było.

zimny na benzynie zapali i wolne obroty raczej ok
ale jak ruszam to dławi się i kulawo chodzi - bardzo , nie da rady przyspieszyć chyba ze
jakoś pompowac pedałem gazu na wysokich to jakos tam jedzie
ale ciepły troche lepiej...

chociaż bylo i tak ze na benie cieply nie chodzil wcale-gasl i koniec.
taka schizofrenia ... raz kiepsko chodzi ale chodzi a raz w ogóle nie chodzi .
czujniki , przeplywomierz, doloty sprawdzilem , bledow brak

czy wtryski mogą ulec jakiemuś zanieczyszczeniu lub zniszczeniu ?

bo juz nie wiem co mam zrobić ,zima idzie , chyba podpale tego rzęcha
nawet tego goowna sprzedac nie moge bo to musialby byc jakis wariat
a mechanik ucieka jak widzi mnie i rozklada rece
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 15:52 przez zoso8894, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » śr paź 17, 2007 19:09

Nie wiem czy to coś pomoże, ale u znajomego, przy identycznych objawach okazał się padnięty regulator ciśnienia paliwa, tylko że on ma Mono-motronic a Ty digifanta.. :-k


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr paź 17, 2007 20:00

hmm, swiecie i kable moze dawno nei wymianiane były ??? A moze filtr paliwa ?? A moze poprostu go wystarczy "rozchodzic" tak mial moj kumpel raz. Spróbuj rozbijac go na gazie do 5-6 tys, przełącz na wache tylko na puszczonym gazie, i zacznij wciskac, spróbuj jak najwiecej przejechac km na benzynie. Jeżeli uda CI sie przejechac ok 50-100 km i nic sie nie poprawie, to wina gdzies lezy po innej stronie, ale narazie warto tak to sprawdzic.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
fazi205
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:56
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: fazi205 » śr paź 17, 2007 20:15

a weź zatankuj inną benzynę też tak miałem i zatankowałem i pomogło


sie lata lewy pas gaz i płyne

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 17, 2007 20:16

zoso8894 pisze:a mechanik ucieka jak widzi mnie i rozklada rece
jedź do innego, ten silnik ma wtrysk prosty jak budowa cepa. Zadnych kłopotów z emulacją jak maja koledzy od monowtrysków i nowszych wielopunktów. Musi być coś z ciśnieniem paliwa. Pompa, filtr benzyny i regulator ciśnienia jak wyżej napisano.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw paź 18, 2007 19:43

a więc rzecz dziwna , wymienilem dzis filtr paliwa , który miał zresztą pół roku i
na benzynie chodzi trochę lepiej ... trochę tzn jest roznica pozytywna.
Ciekawe co powiedzial mi gość co go wymieniał że duże było ciśnienie w przewodzie i dużo paliwa wytrysnęło z przewodu tak jakby między filtrem a wtryskami było duże ciśnienie.
to mnie zastanowiło tym bardziej bo powiedzial ze tak nie zdarza się a przecież na wymianie oleju on non stop to robi .

Czy coś może " zapychać " się przy wtryskach ? z góry mówie za regulator ciśnienia
wyciągałem i wydawał sie czysty , dodatkowo go myłem wd40.
A znowu pompa paliwa podaje benzyne i działa bo po zdjęciu wężyka
do filtra paliwo płynie dobrze , litr na 40 sekund około , i ciśnienie wydaje się na oko dobre
, zresztą pompa ma pół roku.

no ale może moje przypuszczenia są błędne.



Awatar użytkownika
antek_wb3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 14:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: antek_wb3 » czw paź 18, 2007 20:11

Panowie ja mam problem z chodzeniem mojego autka na benzynie mam 1.8 pelen wtrysk... znalazlem usterke :/ dosc dziwna gdy wymienialem filtr paliwa zauwazylem przy pompie kostke wyciagnalem ja i popsikalem (preparatem do stykow) odpalil niestety efekt nie trwal wiecznie znowu nie pali a jak popsikam to troche pochodzi...spotkal sie ktos kiedys z czyms takim ?? mam wymienic ta wtyczke czy jak ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 18, 2007 20:34

zoso8894 pisze:Ciekawe co powiedzial mi gość co go wymieniał że duże było ciśnienie w przewodzie i dużo paliwa wytrysnęło z przewodu tak jakby między filtrem a wtryskami było duże ciśnienie.
tak ma być i tylko świadczy o szczelności wtrysków i całego układu. Może nie zmieniał filtra w wielopunkcie gdzie ciśnienie jest wyższe 3 x jak w jednopunkcie. Ja na twoim miejscu teraz sprawdziłbym jednak ciśnienie pompy, nie tylko wydatek, i za a nie przed filtrem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw paź 18, 2007 20:42

Jeśli głównie zasilasz auto gazem to najprawdopodobniej pompa paliwa jest do wymiany, możliwe jest także, że wtryski są zanieczyszczone. Mam nadzieje że nie masz odcięcia pompy paliwa bo wtedy praktycznie na pewno wtryski padły. Powiedz jedno czy jak przełączysz się na benzynę po jakim czasie jazdy na LPG to nadal silnik ma problemy z pracą na benzynie?


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw paź 18, 2007 21:26

krzysiek82 pisze:Jeśli głównie zasilasz auto gazem to najprawdopodobniej pompa paliwa jest do wymiany, możliwe jest także, że wtryski są zanieczyszczone. Mam nadzieje że nie masz odcięcia pompy paliwa bo wtedy praktycznie na pewno wtryski padły. Powiedz jedno czy jak przełączysz się na benzynę po jakim czasie jazdy na LPG to nadal silnik ma problemy z pracą na benzynie?
mam odcięcie pompy na gazie ... Nie załamuj mnie ... czemu miałyby paść ..
odciecie mam jakies 8 miesiecy tzn 10000 km

po jakim czasie ... nie potrafie powiedzieć , jest całkiem różnie nieraz od razu nieraz
po pewnym czasie ale musze to sprawdzić
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 21:46 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw paź 18, 2007 21:49

Wtryski są smarowane i chłodzone paliwem gdy masz odcięcie to wtedy jest problem, wymontuj to badziewie sprawdź wtryski a najważniejsze napisz czy po kilku minutach jazdy na LPG nadal są problemy z jazdą na benzynie. Na allegro reklamują te wynalazki do odcięcia paliwa a naiwni to kupują. Zeby pompa długo służyła wystarczy przecież tylko utrzymywać odpowiedni poziom benzyny w baku (żeby się nie zatarła) i od czasu do czasu pojeździć tylko na benzynie.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

renegat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw paź 18, 2007 22:30
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: renegat » czw paź 18, 2007 23:15

witajcie, czy moze mi ktoś pomóc jakimś schematem czy opisem skrzynki przekażników w golfie mk3 ? mam dwie książki na temat tego furgonu ale w żadnej nie ma o tym nawet słowa.. chodzi mi konkretnie o pzeznaczenie każdego ze znajdujących się tam przekażników... please help..



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » sob paź 20, 2007 00:19

nie mogę jednoznacznie powiedzieć ze po kilku minutach jazdy na lpg i przełączeniu na benzyne jest nadal żle.
Ale bardzo często tak jest - może nawet częściej niż dobrze .
A więc podam przykład : jechalem na benzynie przelaczylem na gaz niby
dobrze było ale za 5 minut zatrzymalem sie i już podczas ruszania było znowu żle.

A dlaczego pytałeś o to jak chodzi po przełączeniu z gazu na benzyne po kilku minutach ?

Zdecydowanie jak jest zimny to lipa na benie a kiedyś tak nie było , moglem zapalić zimny i po 10 sek jechac jak chcialem i plynnie chodził.

I mam coraz wieksze przypuszczenia o pompke paliwa - niby chodzi , pompuje
ale cholera wie ,zamowilem już nową i za pare dni zmienie profilaktycznie.
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 23:21 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob paź 20, 2007 23:37

To faktycznie może wyglądać na pompę, ale jeśli to nie pomoże stawiam na wtryski. powodzenia i oby to tylko pompa była a nic więcej.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 305 gości