[mk 2] Bieg jałowy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

[mk 2] Bieg jałowy...

Post autor: Dioda83 » śr cze 22, 2005 12:07

Coś jest nie tak... przy jezdzie powyzej 100km/h przy wrzuceniu na luz widac po diodach tych dwoch czerwonych ze gasnie,co jest nie tak??Ponizej 100-wy jest wszystko jest ok,mam autko na LPG... :hmm:


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr cze 22, 2005 13:08

Nie powinno sie wyrzucac auta na luz podczas jazdy jesli jest zasilane LPG.To podstawowa zasada wiec wszytsko jest normalnie.W momencie wyrzucenia na luz auto dostaje za duzo powietrza i gasnie :bigok:


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » śr cze 22, 2005 14:22

skuri pisze:Nie powinno sie wyrzucac auta na luz podczas jazdy jesli jest zasilane LPG.To podstawowa zasada wiec wszytsko jest normalnie.W momencie wyrzucenia na luz auto dostaje za duzo powietrza i gasnie :bigok:
To jest tzw. doładowanie dynamiczne czyli wtłoczenie powietrza do dolotu spowodowane pędem. Sprawdź czy dolot nie jest zwrócony w taki sposób, że powietrze jest wtłączane przez grill do niego. Jak to nie pomoże to masz albo zły mikser (za duża bądź za mała średnica) albo zła regulacja, Albo hehe :hmm: brak filtra powietrza lub jakiś stożek.

Ale przy dobrze zrobionej instalacji nie może gasnąć.
To wcale nie jest normalne. Bo bez sensu by było nerwowo zmieniać biegi żeby obroty nie spadły za mocno. Gdzie przyjemność z jazdy, skoro cały czas trzeba coś robić żeby nie zgasł.
Ja mam LPG i mi nie gaśnie przy żadnej prędkości. Kiedyś mi gasł ale nie miało to nic wspólnego z dolotem, tylko mieszanka była za bogata i nie mógł jesj spalić.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr cze 22, 2005 18:40

Powiem tak to juz moje 4 auto na gazie gazownicy zawsze mi to powtarzali zeby nie jezdzic na luzie bo bedzie gaslo i rzeczywiwscie tak sie czasem dzieje-sprawdzone :jezor: Dolot mam w seryjnym miejscu i jest raczej szczelny bo silnik chodzi rowniutko i nie lapie falszywego powietrza :bigok:


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

cesiu99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 12:35
Lokalizacja: włocławke
Kontakt:

Post autor: cesiu99 » śr cze 22, 2005 22:01

Witam Miałem ten sam problem, więc udałem się do stacji gdzie zakładają instalacje LPG. Opowiedziałem o problemie, a gość założył mi na wlot powietrza do filtra ok 20-30 cm rurki peszel i wywinął do wewnątrz auta. Tak żeby przy dużych prędkościach powietrze nie było wtłaczane do filtra a zasysane w ilości jaka jest potrzebna. Od tego momentu jak ręką odjął.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » śr cze 22, 2005 22:37

Taaa tylko zasysa ciepłe powietrze ubogie w tlen i słabszy golfik jest.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » czw cze 23, 2005 09:25

W sumie na gazie mam przejechane ok 1000 km dzis udaje sie na regulacje,moze to rzeczywiscie kwestia zbyt bogatej mieszanki lub zasysania powietrza,powiem gosciowi co mi zakladal instalacje o co chodzi ciekawe co powie :) powiem tylko tyle ze na benzynce przy duzych predkosciach po wrzuceniu na luz nie gasl :hmm:


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

wojtasss82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt lut 15, 2005 16:08
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: wojtasss82 » czw cze 23, 2005 13:27

Mi nawet przy 140km/h nie gaśnie jak wyrzucę na luz...
Kumplowi w astrze gaśnie... mowił, że to źle ustawiony wlot powietrza.


Był MK II 1,8 RP
Jest PASSAT B4 2,0 ADY

(golfizna została dla ojca:) )

Awatar użytkownika
Dioda83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Dioda83 » pt cze 24, 2005 09:05

No i dobrze mówił bo u mnie było to samo :) ale juz wyeliminowane :D


SPRZEDAJĘ
Mój Mk2
Obrazek
www.wsercupolska.org

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt cze 24, 2005 10:16

Dioda83 pisze:No i dobrze mówił bo u mnie było to samo :) ale juz wyeliminowane :D
Ja wczoraj tez spradzilem i ustawilem dolot na wprot grilla i bliżej tych kratek ktorymi wpada powietrze i gasł :grin: ale szybko odwróciłem wlot bliżej błotnika i nie gaśnie.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 263 gości