Problem z ABS-em
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z ABS-em
Witam. Mam taki problem z ABS-em. Powiem wszystko od poczatku. Po podłączeniu komputera wykazało mi ze uszkodzony jest prawy przedni czujnik, wiec go kupilem i wymienilem i podłaczylem znow do kompa i wykasowalem błąd i jest wszystko OK komputer nie pokazuje zadnych błedów wiec ABS powinien być ale go nie ma i nie wiem co teraz jest grane?? Moze ktos mi pomoże?? Po lewo przy właczniku swiateł jest ta pomaranczowa kontrolka od ABS i on mi miga. Nawet wyjałem lewy przedni czujnik i go przeczysciłem i tez nic. Moze ktos wie co jest grane??
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
Re: Problem z ABS-em
sprawdz wszystkie czujniki ich polaczenie i odleglosc od zebatek
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 20:27 przez norek111, łącznie zmieniany 2 razy.
witaj.komputer może nie pokazać błędu,dlatego że ze strony elektronicznej może być wszystko ok,ale wystarczy że któryś wianuszek od czytnika będzie przybrudzony i na chwile czytnik straci z nim łączność i kontrolka się zaświeci.musiałbyś mieć typowy komp serwisowy vw który ma oddzielną funkcje abs na którym wyświetlają sie parametry każdego koła oddzielnie i wtedy bys sprawdził jakieś niedomagania układu abs.poczyść te wianuszki i potem kilka razy ostro pohamuj a kontrolka powinna zgasnąć.pozdrawiam.
kelebrion, uważam że nie zmieniaj narazie czujników bo skoro komp nie pokazuje usterki czujnika to ze strony elektronicznej jest wszystko ok.a kontrolka się zapali zawsze wtedy kiedy z jakiejkolwiek przyczyny czytnik straci kontakt z wianuszkiem,np z powodu brudu,korozji itp.także najpierw wszystko poczyść i kilka razy ostro pohamuj,powinno ustąpić.pzdr
każdy czujnik odpowiada za swoje koło.
każdy czujnik odpowiada za swoje koło.
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 21:09 przez Luca, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Odległość między czujnikiem a wieńcem ma być bodajże 0.2 do 1.2 mm. Przejedź sie autem i podepnij kompa, bo czujnik może czuć a nie będzie sygnałów z czujnika, wywali wtedy sygnał poza zakresem. A jak ci miga kontrolka od abs to nie miga ci czasem kontrolka od ręcznego? Dokładne sprawdzenie to tylko oscyloskop i czujnik po czujniki. Możesz też wejsć w bloki mierzone w absie podczas jazdy (nie znam numery ale coś 3 albo 4) i widać prędkość na każdym kole, różnica może być ale niewielka. Nie masz czasem dużej różnicy w średnicy kół?
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
jak miga kontrolka od abs razem z ręcznym to masz zablokowany komputer od absu. Miałem to samo u siebie jak mi się zachciało bawić i przekodowałem sterownik. Podaj ajkie masz kodowanie. Zaraz szukam jakie ja wpisywałem i dopiszę. Ja stawiam że to jest to.
[ Dodano: 16 Paź 2007 21:59 ]
Jak się zalogujesz w abs to pewnie masz kodowanie 0000, powinno być 03604 lub 03704. U mnie poszło to drugie.
[ Dodano: 16 Paź 2007 21:59 ]
Jak się zalogujesz w abs to pewnie masz kodowanie 0000, powinno być 03604 lub 03704. U mnie poszło to drugie.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 128 gości